eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wykonanie remontu w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku Część I Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy Alei I Maja 14 w terminie do 30 listopada 2011r z wyjątkiem remontu pomieszczenia sekretariatu który musi być przeprowadzony w terminie od 16 sierpnia 2011 do 10 października 2011r. Część II Wykonanie remontu archiwum w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy ul. Wyzwolenia 2 w terminie od 16 sierpnia 2011r. do 30 listopada 2011r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Giżycko: Wykonanie remontu w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku Część I Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy Alei I Maja 14 w terminie do 30 listopada 2011r z wyjątkiem remontu pomieszczenia sekretariatu który musi być przeprowadzony w terminie od 16 sierpnia 2011 do 10 października 2011r. Część II Wykonanie remontu archiwum w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy ul. Wyzwolenia 2 w terminie od 16 sierpnia 2011r. do 30 listopada 2011r.
Numer ogłoszenia: 207820 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Giżycku , Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285958, faks 087 4285506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu w budynkach Starostwa Powiatowego w Giżycku Część I Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy Alei I Maja 14 w terminie do 30 listopada 2011r z wyjątkiem remontu pomieszczenia sekretariatu który musi być przeprowadzony w terminie od 16 sierpnia 2011 do 10 października 2011r. Część II Wykonanie remontu archiwum w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy ul. Wyzwolenia 2 w terminie od 16 sierpnia 2011r. do 30 listopada 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy Alei I Maja 14 w terminie do 30 listopada 2011r z wyjątkiem remontu pomieszczenia sekretariatu który musi być przeprowadzony w terminie od 16 sierpnia 2011 do 10 października 2011r. polegającego na: Pokoje 219,220,221,222 - II piętro 1.1. malowaniu ścian(kolor) i sufitów na biało, 1.2. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz), wymiana klamek z szyldami- (5 szt.), wstawieniu szyb mlecznych w drzwi -4 szt. , usunięciu starych zamków, demontażu tapicerki z drzwi - ( 2 szt.) 1.3. montażu nowych gniazd elektrycznych- podwójnych ( 11 szt.) i włączników - (2 szt.), brakujących zaślepek (4), 1.4. montażu nowych gniazd telefonicznych - ( 2 szt.), 1.5. wymianie listew przyściennych dobrze mocowanych, łazienka męska -parter 1.6. wykonaniu sufitu podwieszanego w łazience, 1.7. skuciu starej i wyłożeniu nowej glazury w części, 1.8. skuciu tynku, odgrzybieniu i położeniu nowych tynków w części, 1.9. montażu nowych sedesów z instalacją zabudowaną - (2 szt.), 1.10. wykonaniu nowych kabin zabudowy (ścianek i drzwi toalet) z płyt laminowanych z elementami ze stali nierdzewnej lub elementami równoważnymi jakościowo- (2 szt.), 1.11. wyburzeniu ścianki działowej w łazience, 1.12. wymianie listew przypodłogowych na nowe, 1.13. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz), 1.14. dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów na biało, 1.15. wymiana odcinka skorodowanej rury kanalizacji sanitarnej na nową, 1.16. zabudowa, zamaskowanie rur instalacji sanitarnej płytami kartonowo-gipsowymi, sekretariat, pokoje 12,15,hol - parter, 1.17. obudowaniu płytą okien wewnętrznych, dwukrotnym malowaniu stolarki okiennej, 1.18. malowaniu ścian(kolor) i sufitów na biało, 1.19. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz) - (3 szt.), 1.20. montażu nowych gniazd telefonicznych (2 szt.), 1.21. montażu nowych gniazd elektrycznych ( 3 szt.) i włączników 6 szt.), uzupełnieniu brakujących zaślepek (2), 1.22. wymianie na nowe drewnianych listew przyściennych, 1.23. zamaskowaniu płytą kartonowo-gipsową drzwi, 1.24. wykonaniu malowania tzw. tapeta natryskowa, 1.25. malowaniu ścian i sufitów w korytarzu przy sekretariacie( z wyjątkiem ściany pokrytej farbą natryskową), ponadto 1.26. wykonaniu robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z terenu budowy i ich zagospodarowaniem ( wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 1.27. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 1.28. wszelkie materiały takie jak farby o jakości nie gorszej niż farba Dulux, klamki, gniazda, włączniki, sedesy, zabudowa, listwy itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez zamawiającego, 1.29. wynoszeniu i wniesieniu mebli, pozostałego sprzętu, zabezpieczeniu lamp, okien, listew, wyposażenia, itp. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach. Część II Wykonanie remontu archiwum w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy ul. Wyzwolenia 2 ( czterech pomieszczeń) w terminie od 16 sierpnia 2011r. do 30 listopada 2011r. polegającego na 1.30. skuciu tynków i położeniu nowych, wyrównanie nierówności, 1.31. dwukrotne malowaniu na biało ścian i sufitów, 1.32. położeniu warstw wyrównawczych na posadzkach, 1.33. położeniu nowego gresu na podłodze, 1.34. położeniu cokolików z terakoty, 1.35. likwidacji kratki ściekowej, 1.36. wyłożeniu gresem parapetów, 1.37. montażu nowych grzejników z zaworami termostatycznymi,i odpowietrzającymi wraz z niezbędną instalacją co. (przebiciem otworów, rurociągów w instalacjach c.o. z rur stalowych o śr. nom. 10-15 mm o połączeniach spawanych i rurami przyłącznymi - 4 szt., 1.38. montażu nowych opraw oświetleniowych świetlówkowych 3xTCS-025-2x36 z podłączeniem do nowej instalacji, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji przewodów, -16 szt., 1.39. montażu nowych gniazd elektrycznych ( 10 szt.) i włączników 6 szt.), 1.40. montażu ościeżnic stalowych (90) i wymianie drzwi na nowe drzwi o wzmocnionej konstrukcji, pełnych, z dwoma zamkami każde - (4 szt.) 1.41. roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z z terenu budowy i ich zagospodarowaniem ( wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 1.42. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 1.43. wszelkie materiały takie jak farby, drzwi, gres, lampy, gniazda, włączniki, itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (tj. malowanie, tynkowanie, układanie gresu, cyklinowanie itp.) na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i nie dokonuje opisu sposobu jego spełniania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia zamawiający uzna robotę budowlaną obejmującą malowanie, tynkowanie, układanie gresu lub płytek ceramicznych, montaż urządzeń instalacji sanitarnych o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy), każda praca, zarówno dla Części I i Części II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i nie dokonuje opisu sposobu jego spełniania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i nie dokonuje opisu sposobu jego spełniania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 25 000 zł. dla każdej części. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału oraz oferty będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa jeżeli dotyczy 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2d do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 4) opinie lub referencje lub protokoły odbioru potwierdzające, że roboty budowlane są podobne do objętych przedmiotem zamówienia i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. termin wykonania zamówienia - w przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych - ujawnienia w trakcie robót eksponatów archeologicznych i konieczności zlecenia wykonania ich inwentaryzacji stosownie do obowiązujących przepisów, 2. waloryzacja wynagrodzenia: w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez Wykonawcę (w szczególności podatku VAT); 3. zmiana przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu robót, np. z powodu błędu w dokumentacji. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o wartość niewykonanych robót z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 4. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko pokój nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, pokój nr 13..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy Alei I Maja 14 w terminie do 30 listopada 2011r z wyjątkiem remontu pomieszczenia sekretariatu który musi być przeprowadzony w terminie od 16 sierpnia 2011 do 10 października 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokoje 219,220,221,222 - II piętro 1.44. malowaniu ścian(kolor) i sufitów na biało, 1.45. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz), wymiana klamek z szyldami- (5 szt.), wstawieniu szyb mlecznych w drzwi -4 szt. , usunięciu starych zamków, demontażu tapicerki z drzwi - ( 2 szt.) 1.46. montażu nowych gniazd elektrycznych- podwójnych ( 11 szt.) i włączników - (2 szt.), brakujących zaślepek (4), 1.47. montażu nowych gniazd telefonicznych - ( 2 szt.), 1.48. wymianie listew przyściennych dobrze mocowanych, łazienka męska -parter 1.49. wykonaniu sufitu podwieszanego w łazience, 1.50. skuciu starej i wyłożeniu nowej glazury w części, 1.51. skuciu tynku, odgrzybieniu i położeniu nowych tynków w części, 1.52. montażu nowych sedesów z instalacją zabudowaną - (2 szt.), 1.53. wykonaniu nowych kabin zabudowy (ścianek i drzwi toalet) z płyt laminowanych z elementami ze stali nierdzewnej lub elementami równoważnymi jakościowo- (2 szt.), 1.54. wyburzeniu ścianki działowej w łazience, 1.55. wymianie listew przypodłogowych na nowe, 1.56. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz), 1.57. dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów na biało, 1.58. wymiana odcinka skorodowanej rury kanalizacji sanitarnej na nową, 1.59. zabudowa, zamaskowanie rur instalacji sanitarnej płytami kartonowo-gipsowymi, sekretariat, pokoje 12,15,hol - parter, 1.60. obudowaniu płytą okien wewnętrznych, dwukrotnym malowaniu stolarki okiennej, 1.61. malowaniu ścian(kolor) i sufitów na biało, 1.62. malowaniu drzwi i ościeżnic ( brąz) - (3 szt.), 1.63. montażu nowych gniazd telefonicznych (2 szt.), 1.64. montażu nowych gniazd elektrycznych ( 3 szt.) i włączników 6 szt.), uzupełnieniu brakujących zaślepek (2), 1.65. wymianie na nowe drewnianych listew przyściennych, 1.66. zamaskowaniu płytą kartonowo-gipsową drzwi, 1.67. wykonaniu malowania tzw. tapeta natryskowa, 1.68. malowaniu ścian i sufitów w korytarzu przy sekretariacie( z wyjątkiem ściany pokrytej farbą natryskową), ponadto 1.69. wykonaniu robót związanych z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z terenu budowy i ich zagospodarowaniem ( wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 1.70. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 1.71. wszelkie materiały takie jak farby o jakości nie gorszej niż farba Dulux, klamki, gniazda, włączniki, sedesy, zabudowa, listwy itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez zamawiającego, 1.72. wynoszeniu i wniesieniu mebli, pozostałego sprzętu, zabezpieczeniu lamp, okien, listew, wyposażenia, itp. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.13.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu archiwum w budynku Starostwa Powiatowego Giżycku przy ul. Wyzwolenia 2 w terminie od 16 sierpnia 2011r. do 30 listopada 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. skuciu tynków i położeniu nowych, wyrównanie nierówności, 2. dwukrotne malowaniu na biało ścian i sufitów, 3. położeniu warstw wyrównawczych na posadzkach, 4. położeniu nowego gresu na podłodze, 5. położeniu cokolików z terakoty, 6. likwidacji kratki ściekowej, 7. wyłożeniu gresem parapetów, 8. montażu nowych grzejników z zaworami termostatycznymi,i odpowietrzającymi wraz z niezbędną instalacją co. (przebiciem otworów, rurociągów w instalacjach c.o. z rur stalowych o śr. nom. 10-15 mm o połączeniach spawanych i rurami przyłącznymi - 4 szt., 9. montażu nowych opraw oświetleniowych świetlówkowych 3xTCS-025-2x36 z podłączeniem do nowej instalacji, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji przewodów, -16 szt., 10. montażu nowych gniazd elektrycznych ( 10 szt.) i włączników 6 szt.), 11. montażu ościeżnic stalowych (90) i wymianie drzwi na nowe drzwi o wzmocnionej konstrukcji, pełnych, z dwoma zamkami każde - (4 szt.) 12. roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z terenu budowy i ich zagospodarowaniem ( wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), 13. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 14. wszelkie materiały takie jak farby, drzwi, gres, lampy, gniazda, włączniki, itp., ich rodzaj i kolorystyka, przed wbudowaniem, zamontowaniem, pomalowaniem winny być zaakceptowane przez zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.