eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zagospodarowanie terenu wokół Gimnazjum nr 1 wraz z budową boiska w Iławie - I etap. Postępowanie znakOO-341/45/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Iława: Zagospodarowanie terenu wokół Gimnazjum nr 1 wraz z budową boiska w Iławie - I etap. Postępowanie znak: OO-341/45/07
Numer ogłoszenia: 207608 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół Gimnazjum nr 1 wraz z budową boiska w Iławie - I etap. Postępowanie znak: OO-341/45/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zagospodarowania terenu szkolnego wokół Gimnazjum nr 1 w Iławie zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i załączonym do SIWZ projektem budowlanym i kosztorysem przedmiarowym, specyfikacjami technicznym, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, polegające na: a)remoncie ogrodzenia od strony ul. Królowej Jadwigi, b)remoncie chodników oraz nawierzchni pieszo - jezdnych, c)utwardzeniu nawierzchni istniejącego parkingu, d)wykonaniu nowego parkingu oraz drogi dojazdowej do sali gimnastycznej, e)wykonaniu nowych chodników oraz schodów terenowych dla dojścia do sali gimnastycznej, f)wykonaniu nowych schodów terenowych - zejście na ul. Królowej Jadwigi, g)wykonaniu częściowo nowego ogrodzenia od strony ul. Królowej Jadwigi, h)wykonaniu nowego ogrodzenia wraz z murem oporowym przy sali gimnastycznej, i)wykonaniu nowego ogrodzenia wraz z furką i dwiema bramami od strony wjazdu z ul. Kościuszki, j)rozbiórkach elementów wskazanych na Projekcie zagospodarowania terenu, k)uregulowaniu podłączeń sieci oraz niezbędnej przebudowie istniejących sieci, l)wykonaniu oświetlenia i odwodnienia terenu, m)uregulowaniu gospodarki zielenią 2).Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45.23.31.20-6, 45.23.31.61-5, 45.26.2500-6, 45.31.00.00-3, 45.23.00.00-8, 45.30.00.00-0 3).Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, której kserokopia stanowi integralny załącznik do niniejszej SIWZ 4).W cenie ofertowej nie należy ujmować wykonania bieżni, poz. przedmiaru robót budowlanych nr 3 Bieżnia (od 57d3. do 67d.3) 5).Zmawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonej w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 6).Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w §. XIII SIWZ w tym m.in. tymczasowej organizacji ruchu w trakcie realizacji zadania, uporządkowania terenu, obsługi geodezyjnej i wykonania pomiaru powykonawczego. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie roboty, które zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, projekcie budowlanym, oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy. 7).Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć jako załącznik przy podpisywaniu umowy. 8).Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy. 9).W roku 2007 zostaną sfinansowane roboty do wysokości brutto 140.000,00 ( Słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w sposób określony w §6 projektu umowy . 10).Pozostała kwota za wykonane roboty zostanie opłacona w roku 2008 roku w sposób określony w §6 projektu umowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w ppkt.6 lit. c) d), e). f) g), h) i), j),k,),l) niniejszego ogłoszenia 2).Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa nawierzchni z kostki brukowej) o powierzchni min. 500 m2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3).Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Kierownik robótb udowlanych pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy Minimalne wymagania: 6 lat stażu pracy zawodowej, w tym 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiającej kierowanie robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika budowy, osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa b)Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji wod-kan., osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa c)Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych, uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych, osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9) 4).wykonawca musi wykazać, że przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 150.000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 5).Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium (spełnia/nie spełnia) tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6).Wykonawca musi załączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), b) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, e) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. f) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. g) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4), j) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) l) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=60290.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.