eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdañsk › Roboty budowlane - Remont Budynku Zaplecza Technicznego - I etap - piwnica - parter, fundament d¼wigu osobowego dla Polskiej Filharmonii Ba³tyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdañsku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-10-08

Gdañsk: Roboty budowlane - Remont Budynku Zaplecza Technicznego - I etap - piwnica - parter, fundament d¼wigu osobowego dla Polskiej Filharmonii Ba³tyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdañsku
Numer og³oszenia: 207287 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 184485 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Filharmonia Ba³tycka im. Fryderyka Chopina w Gdañsku, ul. O³owianka 1, 80-751 Gdañsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3206250, faks (058) 323 83 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty budowlane - Remont Budynku Zaplecza Technicznego - I etap - piwnica - parter, fundament d¼wigu osobowego dla Polskiej Filharmonii Ba³tyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdañsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: ETAP I : wykonanie podstawy szybu d¼wigu osobowego na poziomie piwnicy i parteru budynku I. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa robót stanowi±ca za³±cznik do niniejszego opisu oraz na tej podstawie uzyskana decyzja pozwolenia na budowê WUAiOZ -I-6740.295-3.2013.4-KN.51839 z dnia 25.03.2013 r wydana przez Prezydenta Miasta Gdañska. Zakres - roboty rozbiórkowe i remontowo-budowlane wykonania podstawy szybu d¼wigu osobowego na poziomie parter-piwnica 1.1 Planowane przedsiêwziêcie posiada ogóln± charakterystykê : - powierzchnia zabudowy 540,9 m2 - powierzchnia ca³kowita budynku 2099,7 m2 - powierzchnia u¿ytkowa budynku 1630,3 m2 - budynek w rzucie prostok±ta o wymiarach 12,0 x 45,0 m - maksymalna wysoko¶æ w kalenicy 14,10 m 1.2 Parametry budynku : - funkcja budynek biurowy - kategoria zagro¿enia ZL III - ilo¶æ kondygnacji 3 ( w tym piwnica ) plus poddasze niskie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±cznikach do niniejszego opisu: 1) Dokumentacji technicznej wraz z opisem 2) Przedmiarze robót 3) Specyfikacji technicznej i wykonania i odbioru robót 1.3 Ponadto w drodze przetargu : Zakres robót obejmuje równie¿ zakup materia³ów i urz±dzeñ , transport , roz³adunek w³asnymi si³ami oraz rêczne prace transportowe . W przypadku u¿ytych nazw rozumieæ je jako przyk³adowe - o parametrach , jako¶ci ¿±danych przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza w ka¿dym przypadku u¿ycie produktu równowa¿nego pod wzglêdem g³ównych parametrów technicznych i u¿ytkowych, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jako¶ci , trwa³o¶ci funkcjonalno¶ci oraz kompatybilno¶ci z pozosta³ymi produktami u¿ytymi do realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy w takim przypadku bêdzie wymaga³ z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y i urz±dzenia. Z³o¿one wy¿ej wskazane dokumenty bêd± podlega³y ocenie przez autorów opisu technicznego , którzy sporz±dz± stosown± opinie .Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia decyzji o akceptacji równowa¿ników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno wa¿no¶ci. Wszystkie materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia musz± posiadaæ stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie . Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postêpowania przez Zamawiaj±cego ze szczególnym uwzglêdnieniem zapisów projektanta w dokumentacji technicznej stwierdzaj±cych wykonanie dodatkowych odkrywek stropu na poziomie parteru celem okre¶lenia rodzaju oraz zakresu dopuszczalnych obci±¿eñ dla stropu. Odpady winny byæ zagospodarowane ze szczególnym uwzglêdnieniem ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach ( Dz.U.nr 185 z 2010 poz.1243 ) Wykonawca bêdzie móg³ korzystaæ ze ¼róde³ poboru energii elektrycznej i wody , które na koszt Wykonawcy musz± zostaæ opomiarowane. Prace mog± byæ wykonywane w ka¿dy dzieñ tygodnia od godz. 6-00 do 22-00 .Wykonawca bêdzie wykonywa³ prace w sposób najmniej utrudniaj±cy u¿ytkownikowi korzystanie z obiektu w czasie prac. Wykonawca na w³asny koszt powo³uje kierownika budowy ,który winien posiadaæ aktualne uprawnienia budowlano-konstrukcyjne do prowadzenia tego typu przedmiotu zamówienia w budynku zabytkowym. Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie ze sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi przepisami. Odbiory dokonywane bêd± zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi wykonania robót okre¶lonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót za³±cznik do niniejszego opisu. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesiêcy od daty odbioru przez Zamawiaj±cego podpisania ( bez uwag) protoko³u koñcowego. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Okres wykonywania przedmiotu zamówienia : do 12 grudnia 2013r. Oferent winien równie¿ za³±czyæ do sk³adanej oferty harmonogram robót z uwzglêdnieniem etapowania robót bêd±cych przedmiotem zamówienia zgodnie z terminem zawartym w umowie. Harmonogram robót bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy : II. Wymagania stawiane Wykonawcy : A). 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ , zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia , 2. Zamawiaj±cy wymaga nale¿ytej staranno¶ci przy realizacji zobowi±zañ zapisanych w umowie, 3. Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane bêd± z przedstawicielem Zamawiaj±cego - inspektorem nadzoru , 4. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5. Zamówienie bêdzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególno¶ci ustaw± prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotycz±cymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotycz±cymi wyrobów budowlanych , 6. Wykonania niezbêdnych prób i rozruchu , badañ i pomiarów na ka¿de polecenie Zamawiaj±cego w celu stwierdzenia prawid³owo¶ci wykonanych robót , B) Wymagania organizacyjne : 1. Wykonawca zapewni nadzór techniczny , kierownika budowy , nadzór nad pracownikami w zakresie porz±dku i dyscypliny, koordynacje dzia³añ wszystkich etapów technologicznych, zabezpieczy plac budowy, oznakuje i zabezpieczy teren budowy, usuwaæ bêdzie na bie¿±co ewentualne awarie powsta³e w okresie prowadzenia budowy . 2. Wykonawca ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów bhp i po¿ na terenie wykonywanych robót i w czasie ich wykonywania . C) Wymagania dotycz±ce gwarancji : 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres 36 - miesiêcy , licz±c od daty odbioru bez zastrze¿eñ , 2. Reklamacje dotycz±ce stwierdzonych usterek i wad za³atwiane bêd± z nale¿yt± staranno¶ci± w terminie 14 dni od daty zg³oszenia, 3. Okres gwarancji na urz±dzenia musi odpowiadaæ co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone bêd± od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, 4.Wszystkie atesty, ¶wiadectwa , aprobaty techniczne , karty i warunki gwarancji bêd± przekazywane wraz z protoko³ami odbioru koñcowego. D ) Wymagania dodatkowe dla Wykonawcy : 1. W celu wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, nale¿y przed³o¿yæ: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, wg za³±czonego wzoru - za³±cznik nr 1 do oferty. 2) wykaz robót budowlanych, obejmuj±cych zakres prac jak w niniejszym zamówieniu, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ netto, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Przynajmniej trzy przyk³ady 3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kierownik budowy winien posiadaæ co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pracy na tym stanowisku lub stanowisku Kierownika robót, przy realizacji co najmniej trzech przedsiêwziêæ budowlanych polegaj±cych na budowie, rozbudowie, remoncie obiektu zabytkowego. 5) o¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ 6) sprawozdania finansowego albo jego czê¶ci, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci, równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców niezobowi±zanych .do sporz±dzania sprawozdania finansowego innych dokumentów okre¶laj±cych obroty oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie trzy lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±: 1) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczeniu, wg za³±czonego wzoru- za³±cznik nr 2 do oferty, 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4) aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5) listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5, Pzp, albo informacjê o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej - wg za³±czonego wzoru- za³±cznik nr 3 do oferty,.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zak³ad Blacharsko Dekarski i Izolacji Termicznej Zbigniew Rudziñski, ul. Wagnera 13, 80-167 Gdañsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 64662,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 46437,37

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 46437,37 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 46437,37

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.