eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w SzczecinieZAD I - Drenaż, izolacja pionowa i ocieplenie ścian zewnętrznych, ZAD II - Odwodnienie terenu z wykonaniem nowej nawierzchni, ZAD III - Pokryci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Szczecin: Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie: ZAD I - Drenaż, izolacja pionowa i ocieplenie ścian zewnętrznych, ZAD II - Odwodnienie terenu z wykonaniem nowej nawierzchni, ZAD III - Pokrycie dachu hali laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 207234 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4343126, 4494046, fax. 091 4494072.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.ps.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie: ZAD I - Drenaż, izolacja pionowa i ocieplenie ścian zewnętrznych, ZAD II - Odwodnienie terenu z wykonaniem nowej nawierzchni, ZAD III - Pokrycie dachu hali laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odkopanie ścian budynku, wykonanie drenażu oraz izolacji pionowej ścian wraz z ich dociepleniem, odprowadzenie wód deszczowych do kanalizacji, zasypanie wykopów, naprawa ogrodzenia, barierki oraz schodów wejściowych od strony podwórka, wykonanie opaski betonowej wokół budynku. Wykorytowanie drogi wewnętrznej, wykonanie odwodnienia drogi, ułożenie nawierzchni z pozbruku oraz z istniejącej kostki granitowej. Demontaż starego pokrycia dachu, wymiana uszkodzonych i przegniłych elementów konstrukcji drewnianej dachu wraz z wymianą przemoczonej wełny, pokrycie dachu papą, wykonanie instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zgodnie z działem VI SIWZ: ZAD I 5 000 zł, ZAD II 5 000 zł, ZAD III 4 000 zł; Razem 14 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Jest uprawniony do prowadzenia działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3. Posiada wiedzę oraz doświadczenie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia; 4. Posiada niezbędny potencjał techniczny umożliwiający wykonywanie niniejszego zamówienia; 5. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia; 6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena każdego z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w powyżej w ust. 1 - 6 niniejszego ogłoszenia zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia lub nie spełnia warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełnienia określonych w dziale IV ust. 1 - 6 warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu tych warunków. Oświadczenie można złożyć na druku, którego wzór określa załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę określonych w dziale IV ust. 1 - 2 warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę określonych w dziale IV ust. 3 - 5 warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a) odpowiednich dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy przewidziany przez wykonawcę do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane; zaświadczenia właściwej dla wykonawcy Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu kierownika budowy przewidzianego przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. b) wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakresu robót przewidzianego do realizacji przez podwykonawców. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 specyfikacji (na dwóch stronach - część A i B), a jeżeli wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4 specyfikacji; c) wykazu (oświadczenie wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót ogólnobudowlanych odpowiadających specyfice każdego zadania, przy czym przynajmniej jedna z tych robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji; d) dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. c) (wyszczególnione w załączniku nr 5 niniejszej specyfikacji) zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np. referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów robót). 4. Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa w ust. 2 niniejszego działu aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) niniejszego działu wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b-d) niniejszego działu wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Szczecińska Dział Techniczny 70-310 Szczecin al. Piastów 18 pok. 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Szczecińska Dział Techniczny 70-310 Szczecin al. Piastów 18 pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie: ZAD I - Drenaż, izolacja pionowa i ocieplenie ścian zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkopanie ścian budynku, wykonanie drenażu oraz izolacji pionowej ścian wraz z ich dociepleniem, odprowadzenie wód deszczowych do kanalizacji, zasypanie wykopów, naprawa ogrodzenia, barierki oraz schodów wejściowych od strony podwórka, wykonanie opaski betonowej wokół budynku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie: ZAD II - Odwodnienie terenu z wykonaniem nowej nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykorytowanie drogi wewnętrznej, wykonanie odwodnienia drogi, ułożenie nawierzchni z pozbruku oraz z istniejącej kostki granitowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja laboratoriów Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie: ZAD III - Pokrycie dachu hali laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż starego pokrycia dachu, wymiana uszkodzonych i przegniłych elementów konstrukcji drewnianej dachu wraz z wymianą przemoczonej wełny, pokrycie dachu papą, wykonanie instalacji odgromowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.