Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-08
Stalowa Wola: Dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu przelotowego z wyposażeniem dla Centralnej Sterylizatorni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli wraz z wszystkimi niezbędnymi dla potrzeb instalacji urządzenia, pracami budowlano- instalacyjnymi
Numer ogłoszenia: 207197 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu przelotowego z wyposażeniem dla Centralnej Sterylizatorni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli wraz z wszystkimi niezbędnymi dla potrzeb instalacji urządzenia, pracami budowlano- instalacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie autoklawu przelotowego z wyposażeniem dla Centralnej Sterylizatorni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli wraz z wszystkimi niezbędnymi dla potrzeb instalacji urządzenia, pracami budowlano- instalacyjnymi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10 - Autoklawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami) wg Załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami) wg Załącznika nr 3 do SIWZ. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców potwierdzających dostawy sterylizatorów z typoszeregu oferowanego w składanej ofercie - wg Załącznika nr 5 do SIWZ - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 5 do SIWZ wymagane minimum cztery dokumenty , każdy od innego użytkownika, dotyczące dostawy sterylizatorów z typoszeregu, w którym znajduje się oferowany model sterylizatora
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami) wg Załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami) wg Załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawia - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zmianami) wg Załącznika nr 3 do SIWZ Wykonawca winien : zaakceptować płatność za dostarczony przedmiot umowy w trzech ratach:I rata w wysokości 25% wartości zamówienia - w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury za dostawę; II rata w wysokości 50 % wartości zamówienia - w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury za dostawę; III rata w wysokości 25 % wartości zamówienia - w terminie 90 dni od daty podpisania protokołu odbioru oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury za dostawę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedstawia : - dokument potwierdzający, że urządzenie posiada certyfikat CE właściwy dla urządzenia medycznego stwierdzający zgodność z Dyrektywą Rady UE 93/42 EEC - dokument (certyfikat) potwierdzający, że urządzenie posiada certyfikat właściwy dla urządzenia stwierdzający zgodność urządzenia z Dyrektywą 97/23/EC - kopia certyfikatu CE - opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ z potwierdzeniem spełniania parametrów granicznych, bezwzględnie wymaganych i opisem pozostałych parametrów dotyczących oferowanego sprzętu medycznego - Formularz cenowy wg Załącznika nr 2 do SIWZ - dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnianie parametrów granicznych , bezwzględnie wymaganych oraz potwierdzenie parametrów podlegających ocenie punktowej(opisy lub fotografie, opis urządzeń) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólni. Po wyborze oferty Wykonawca dostarczy : -Instrukcję obsługi i serwisową w języku polskim - po wyborze oferty ,przy dostawie urządzenia -Pełna dokumentację techniczną ( DTR) w języku polskim - po wyborze oferty, przy dostawie urządzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
ul. Staszica 4
37 - 450 Stalowa Wola
pok. nr 7, Dz.Zam.Publ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4 37 - 450 Stalowa Wola pok. nr 8, Dz.Zam.Publ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Przemysłowej bocznej w Stalowej Woli
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.