eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Katowice: usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 20697 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37426 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Podnoszenie do wersji wyższej (upgrade) systemów w trakcie trwania umowy. 2.Aktualizacja systemów - usuwanie błędów systemu (w tym krytycznych) w trakcie trwania umowy. 3.Wsparcie telefoniczne w rekonfiguracji systemu przy zmianach reorganizacyjnych. 4.Udział pracowników Zamawiającego w szkoleniach i prezentacjach dot. nowych wersji itp. 5.Udostępnienie dokumentacji użytkowej systemów oraz wprowadzanych nowych wersji. 6.Konsultacje telefoniczne i mailowe dot. funkcji systemu w godz. 7.00 do 14.35. 7.System zgłaszania błędów krytycznych (uniemożliwiających dalszą pracę całego lub części systemu) - czas usunięcia błędu do 24 godz. 8.System zgłaszania uwag i błędów systemu - czas usuwania błędów do 7 dni. 9.Wsparcie serwisu w siedzibie Zamawiającego (nie więcej niż 60 godzin w kwartale, godziny niewykorzystane w danym kwartale rozliczeniowym nie przechodzą na kolejny kwartał : a)wykonie lub współpraca przy tworzeniu zestawień, b)pomoc w analizie danych, c)szkolenie użytkowników d)wsparcie przy rekonfiguracji systemów, e)konsultacje według potrzeb 10Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach danych. 11Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 12.Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMSOFT S.A., ul. 1 Maja 133, 40-235 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający wybrał tryb z wolnej ręki ze względu na to, że usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Według deklaracji firmy Kamsoft S.A firma ta jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemów informatycznych KS-ZZL-Zarżadznie Zasobami Ludzkimi KS-ZZL obsługa e-deklaracji do US. Kamsoft jest jedynym podmiotem uprawnionym do dokonywania w wymienionych systemach zmian,rozszerzeń i uzupełnień programowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.