eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych, foteli gabinetowych obrotowych oraz mebli biurowych pracowniczych /nr postepowania 092/PN/2009/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Kielce: Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych, foteli gabinetowych obrotowych oraz mebli biurowych pracowniczych /nr postepowania 092/PN/2009/
Numer ogłoszenia: 206957 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych, foteli gabinetowych obrotowych oraz mebli biurowych pracowniczych /nr postepowania 092/PN/2009/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych, foteli gabinetowych obrotowych do Magazynu Kwaterunku Wydziału Zaopatrzenia KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51 w godz. od 8.00 do 15.00. Dostawa mebli biurowych pracowniczych do Komisariatu Policji w Bodzentynie ul. Piłsudskiego 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla zadania nr 1 należy dołączyć poniższe dokumenty dla oferowanych krzeseł i foteli obrotowych: - opis parametrów technicznych /wymiary podstawowe/; - dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania; - atesty /świadectwa/ wytrzymałościowe wydane przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzenia badań; Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców oraz wskazania firmy podwykonawcy(ców).Informacja składana jest tylko w przypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców. W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób innego podmiotu zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępniania tych potencjałów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Kielcach25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł biurowych, krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych obrotowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych pracowniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych pracowniczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.