eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Ochrona mienia, monitoring wizyjny i antywłamaniowy Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1; ochrona wraz z monitoringiem antywłamaniowym wystawy COP dla przyszłości przy ul. Hutniczej 17 oraz usługi ochrony wystaw czasowych i konwojowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Stalowa Wola: Ochrona mienia, monitoring wizyjny i antywłamaniowy Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1; ochrona wraz z monitoringiem antywłamaniowym wystawy COP dla przyszłości przy ul. Hutniczej 17 oraz usługi ochrony wystaw czasowych i konwojowania
Numer ogłoszenia: 206953 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia, monitoring wizyjny i antywłamaniowy Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1; ochrona wraz z monitoringiem antywłamaniowym wystawy COP dla przyszłości przy ul. Hutniczej 17 oraz usługi ochrony wystaw czasowych i konwojowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i antywłamaniowy obiektu Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli (ul. Sandomierska 1); ochrona fizyczna i monitoring antywłamaniowy wystawy COP DLA PRZYSZŁOŚCI (ul. Hutnicza 17), ochrona fizyczna wystawy czasowej oraz usługi konwojowania; zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia z późn. zmianami (Dz. U. Nr 114 z 1997 r. poz. 740), wg opisu jak poniżej.: A) Ochrona Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, mieszczącego się przy ulicy Sandomierskiej 1, 37-464 Stalowa Wola. Termin sprawowania ochrony: 1 stycznia 2010 r. - 31 grudnia 2010 r. 1.1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego, codziennie w godz. od 21.00 do 7.00. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w wymienionych godzinach, przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Pracownika ochrony z licencją - sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, jak również bezpośredniego otocznia posesji Muzeum. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór dyżurnego centrum operacyjnego (24-godzinny monitoring; czuwanie w centrum operacyjnym z możliwością niezwłocznej reakcji patrolu interwencyjnego w stanie zagrożenia, sygnalizowanego przez pracowników muzeum, pracownika ochrony lub systemy alarmowe i wizyjne, lub wszystkich podmiotów jednocześnie). 1.3 W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania, w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli przedmiotowego obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia i powiadomią wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną i inne w razie potrzeby oraz Zamawiającego. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okresowy przegląd antywłamaniowego systemu alarmowego oraz systemu wizyjnego, (cokwartalne serwisowanie) wraz z ewentualnymi naprawami rozliczanymi wg odrębnych umów. 1.5 Wszystkie prace związane z przeglądami, modernizacją i konserwacją zabezpieczeń elektronicznych należy dokumentować w formie książki przeglądów lub książki eksploatacji i konserwacji. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały monitoring wizyjny dyżurnego centrum operacyjnego od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 7.00 oraz w soboty i niedziele całodobowo, zaś w razie zdiagnozowania zagrożenia z ewentualnym użyciem grupy interwencyjnej. 1.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w soboty, niedziele i święta o godz. 7.00 zamykał obiekt Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli (ul. Sandomierska 1), a następnie przekazywał klucze do Centrum Monitoringu oraz w razie potrzeby dostarczał je o godz. 15.00 do siedziby Muzeum, po uprzednim przeprowadzeniu procedury przekazania kluczy ustalonej wcześniej z Zamawiającym (identyfikacja osoby ). 1.8 Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Wykonawca prowadził będzie również ewidencję pracowników Muzeum oraz osób trzecich przebywających w budynku w godzinach między 21.00 a 7.00. 1.10 Wykonawca Zamówienia powinien posiadać możliwość podłączenia systemów alarmowych Muzeum do własnych instalacji alarmowych (przesył danych, sygnał wizji, detekcji ruchu, sygnałów alarmowych). 1.11 Wykonawca Zamówienia powinien posiadać możliwość podłączenia systemu monitoringu telewizyjnego Muzeum do własnego systemu z podglądem 24-godzinnym. 1.12 Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 1.13 Zamawiający zobowiąże się także do niezatrudniania, innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług ochrony mienia, którzy mieliby wykonywać usługi w miejscu wykonania Zamówienia w zakresie tożsamym lub zbliżonym z zakresem usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie umowy. B) Ochrona wystawy COP DLA PRZYSZŁOŚCI mieszczącej się w budynku byłej Hali Warsztatów Szkolnych ZS nr 1 w Stalowej Woli, przy ulicy Hutniczej 17, 37-450 Stalowa Wola 1.1 Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej wystawy COP DLA PRZYSZŁOŚCI w następujących dniach i godzinach: - od godz. 15.30 w poniedziałki do godz. 9.30 we wtorki, - od godz. 18.30 we wtorki do godz. 7.30 we środy, - od godz. 15.30 we środy do godz. 7.30 w czwartki, - od godz. 15.30 w czwartki do godz. 7.30 w piątki, - od godz. 15.30 w piątki do godz. 15.30 w niedziele, - od godz. 20.30 w niedziele do godz. 7.30 w poniedziałki. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin ochrony wystawy COP DLA PRZYSZŁOŚCI w okresie letnim. Sumaryczna ilość godzin ochrony wystawy nie ulegnie zmianie, możliwe są jedynie ewentualne przesunięcia godzin otwarcia i zamknięcia obiektu. 1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w wymienionych godzinach, przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Pracownika ochrony z licencją sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną wystawy COP DLA PRZYSZŁOŚCI zorganizowanej przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, mieszczącej się przy ulicy Hutniczej 17; jej pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w pomieszczeniach ekspozycyjnych (tj. eksponaty, elementy aranżacyjne wystawy, sprzęt elektroniczny-multimedialny i inne), jak również bezpośredniego otocznia budynku, w którym mieści się wystawa. Termin sprawowania ochrony: 1 stycznia 2010 r. - 31 grudnia 2010 r. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór dyżurnego centrum operacyjnego (24-godzinny monitoring drogą radiową układu sygnalizacji włamania; czuwanie w centrum operacyjnym z możliwością natychmiastowej reakcji patrolu interwencyjnego w stanie zagrożenia; sygnalizowanego przez pracowników muzeum, pracownika ochrony lub systemy alarmowe i wizyjne, lub wszystkich podmiotów jednocześnie). 1.4. W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli przedmiotowego obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia i powiadomią wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną i inne w razie potrzeby, oraz Zamawiającego. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okresowy przegląd antywłamaniowego systemu alarmowego (cokwartalne serwisowanie) wraz z ewentualnymi naprawami rozliczanymi wg odrębnych umów. C) Konwojowanie eksponatów przewożonych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konwojowania eksponatów przewożonych dla potrzeb wystawienniczych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. 2. Konwój eksponatów może odbywać się: a) pojazdem Zamawiającego (1-2 konwojentów, w zależności od wartości mienia) lub b) pojazdem Wykonawcy lub c) obu podmiotów jednocześnie, tzn. pojazdem należącym do Muzeum i pojazdem Wykonawcy (2 konwojentów), w zależności od potrzeb i wartości ochranianego mienia. 3. Transporty przedmiotów wartościowych trwają średnio 1 do 2 dni z przewagą transportów jednodniowych. 4. W większości przypadków (80%) konwoje odbywać się będą środkiem transportu Zamawiającego, który jest przystosowany do transportu dzieł sztuki. 5. Zamawiający nie organizuje transportów środków pieniężnych. 6. W jednym transporcie przedmiotów wartościowych (dzieła sztuki) uczestniczą 2-3 osoby ze strony Zamawiającego plus konwojent/konwojenci. 7. Osoby konwojujące z licencją podlegają bezpośrednio Wykonawcy i tylko od niego mogą otrzymywać polecenia. W nagłych, uzasadnionych przypadkach, Zamawiający lub upoważniony przez niego pracownik może wydać specjalne dyspozycje z pominięciem Wykonawcy pod warunkiem potwierdzenia ich na piśmie. Dyspozycje te będą wykonane tylko wówczas, jeżeli nie kolidują z przepisami prawa i nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianych wartości. 8. Dojazdy związane z konwojowaniem będą rozliczane wg zasad: 1. Przez dojazdy związane z usługą konwojowania rozumie się: a) dojazdy pracowników Wykonawcy z miejsca - siedziby Wykonawcy do miejsca pobrania konwojowanych przedmiotów, b) dojazdy pracowników Wykonawcy z miejsca - celu konwoju do miejsca siedziby Wykonawcy. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, realizując usługę konwoju, będzie wykorzystywał swój pojazd, koszty dojazdów związanych z konwojowaniem będą rozliczane w oparciu o stawki kilometrowe wynikające z Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz. U. z 2002, nr 236, poz. 1990 ze zm.). 3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, z tytułu pozostawienia do dyspozycji Zamawiającego pracownika Wykonawcy w związku z wykonywaniem dojazdów związanych z usługa konwojowania samochodem Muzeum w kwocie w wysokości 50 % stawki wynikającej z oferty wykonawcy. D) Całodobowy monitoring alarmowy w obiektach ekspozycyjnych i magazynowych zajmowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, mieszczących się przy ul. Wyszyńskiego 12 oraz Wańkowicza 72. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór dyżurnego centrum operacyjnego (24-godzinny monitoring drogą radiową układu sygnalizacji włamania; czuwanie w centrum operacyjnym z możliwością natychmiastowej reakcji patrolu interwencyjnego w stanie zagrożenia; sygnalizowanego przez pracowników muzeum, lub systemy alarmowe antywłamaniowe oraz przeciwpożarowe (tylko w obiektach przy ul. Wańkowicza i Wyszyńskiego - wg SIWZ. 1.3. W razie zadziałania układu sygnalizacji włamania w trybie natychmiastowym pracownicy Wykonawcy dokonają kontroli przedmiotowego obiektu, a w przypadku stwierdzenia włamania (pożaru) zabezpieczą go, podejmą czynności związane z likwidacją wynikającego zagrożenia i powiadomią wyspecjalizowane służby: Policję, Straż Pożarną i inne w razie potrzeby, oraz Zamawiającego. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okresowy przegląd antywłamaniowego systemu alarmowego (cokwartalne serwisowanie) wraz z ewentualnymi naprawami rozliczanymi wg odrębnych umów. 1.5. Zaleca się, by Oferent dokonał wizji lokalnej obiektów magazynowych i ekspozycyjnych Muzeum, przy ul. ul. Wyszyńskiego 12 oraz Wańkowicza 72, będących przedmiotem usługi monitoringu alarmowego. E) Fizyczna ochrona wystawy Z KOLEKCJI CZARTORYSKICH prezentowanej w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli w okresie od lutego do czerwca 2010 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej wystawy Z KOLEKCJI CZARTORYSKICH w budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy jednego zatrudnionego przez siebie Pracownika ochrony z licencją, uzbrojonego w broń palną, sprawował całodobowo bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się na ww. wystawę. 3. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony wystawy Z KOLEKCJI CZARTORYSKICH. Wykonawca prowadził będzie również ewidencję pracowników Muzeum oraz osób trzecich przebywających w budynku w czasie sprawowania ochrony. Przewidywany okres trwania wystawy Z KOLEKCJI CZARTORYSKICH: około 100 dni. Rozliczanie następowało będzie na podstawie stawki dobowej za zleconą ochronę fizyczną ww. wystawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania zamówienia przez podwykonawców. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów 92.52.12.10 - Usługi ochrony wystaw 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp oraz spełniający wymogi określone art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 Pzp oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymienione poniżej, a mianowicie powinni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: aktualna uwierzytelniona koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. Dz.U. z 2004r. Nr 173 poz.1887 z późniejszymi zmianami) oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami). 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy powinni wykazać się doświadczeniem w ostatnich 3 latach przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji co najmniej pięciu zadań porównywalnych z niniejszym zamówieniem, 3. zapoznać się w drodze wizji lokalnej z obiektami podlegającymi ochronie oraz warunkami wykonywania usługi, 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. zaakceptować wszystkie warunki SIWZ, w tym warunki, tryb i terminy płatności oraz pozostałe zapisy umieszczone w oświadczeniach o spełnieniu warunków w postępowaniu (załączniki nr 1-3 do SIWZ), formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 7. Wykonawcy, którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania przetargowego o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone, 8. posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest na określoną kwotę ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania zamówienia przez podwykonawców - z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualna uwierzytelniona koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. Dz.U. z 2004r. Nr 173 poz.1887 z późniejszymi zmianami) oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami). b) licencje potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego (referencje), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dot. wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest na określoną kwotę ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów. k) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 1 do SIWZ]. b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 2 do SIWZ]. c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp [załącznik nr 3 do SIWZ]. d) wypełniony, podpisany i parafowany przez osoby /osobę/ uprawnione /ą/ lub uprawomocnione /ą/ do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy, będące jednocześnie oświadczeniem, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w SIWZ i projekcie umowy, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie, [załączniki nr 5 do SIWZ]. e) oświadczenie o doświadczeniu Oferenta [załącznik nr 6 do SIWZ]. f) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz osób posiadających zezwolenie na posługiwanie się bronią palną, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (z podaniem numeru licencji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę faktycznego konwoju/ na 1 konwojenta - 10
  • 3 - Cena jednostkowa za 1 km przebytej trasy faktycznego konwoju pojazdem Wykonawcy - 10
  • 4 - Stawka dobowa za ochronę fizyczną wystawy czasowej - 10
  • 5 - Wysokość ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.