eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sprzątanie i utrzymanie porządku w budynku i na terenie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach przy ulicy Warszawskiej 46

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kielce: Sprzątanie i utrzymanie porządku w budynku i na terenie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach przy ulicy Warszawskiej 46
Numer ogłoszenia: 206908 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153308 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach, ul. Warszawska 46, 25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 22 18 41 127, 22 18 41 123, faks 22 18 41 101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie porządku w budynku i na terenie posesji Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach przy ulicy Warszawskiej 46.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania porządku w pomieszczeniach budynku biurowego przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach oraz na terenie posesji. Lokalizacja - Kielce, ul. Warszawska 46. Powierzchnia administracyjno-biurowa podlegająca sprzątaniu około - 2309 m kw. Liczba zatrudnionych w pomieszczeniach podlegających sprzątaniu - 78 osoby (pracownicy umysłowi i obsługi). Ilość kondygnacji - 4 (piwnice, parter, I piętro II piętro). Ilość stanowisk pracy - 107 (biurko, krzesło, komoda, szafa, stanowisko komputerowe, telefon, pozostałe wyposażenie: kserokopiarki, faksy i in. urz.) stan na dzień 31.03.2014 r. Liczba pokoi biurowych - 50 o powierzchni około 939 m kw. Liczba pomieszczeń socjalnych - 7 o powierzchni około 84 m kw. Liczba pomieszczeń technicznych, holi i korytarzy - 46 o powierzchni około 1072 m kw. Liczba klatek schodowych - 3 o powierzchni około 104 m kw. Liczba WC - 18 o powierzchni około 112 m kw. Powierzchnia pokryta wykładziną dywanową w płytkach - około 1289 m kw. Powierzchnia pokryta terakotą, gresem, posadzką lub inną powierzchnią utwardzoną - około 1073 m kw. Liczba okien na ścianach zewnętrznych - 171 o łącznej powierzchni około 261 m kw. Powierzchnia ścian kurtynowych ze szkła budynku liczona od zewnętrz (od parteru do II piętra) wraz z obróbką blacharską górnej części ściany budynku - około 218 m kw. Liczba roletek w oknach - 70 o łącznej powierzchni około 77 m kw. Powierzchnie przeszklone (ścianki działowe z drzwiami przeszklonymi liczone dwustronnie oraz przeszklone ściany zewnętrzne liczone od strony pomieszczeń budynku) około 542 m kw. Inne informacje: - dostawa worków plastikowych do około 50 koszy na śmieci o pojemności 7 litrów i do 30 koszy na śmieci o pojemności 14 litrów, - dostawa worków na ścinki do 2 niszczarek o dużej wydajności o pojemności 240 litrów i 120 litrów (szacowana częstotliwość wymiany 2 razy dziennie), - dostawa worków do 18 koszy na zużyte ręczniki papierowe o pojemności 10 litrów, - opróżnianie koszy na papier o pojemności 50 litrów (około 10 koszy), - dostawa kostek dezynfekujących do muszli WC. Mycie ścian kurtynowych ze szkła od zewnątrz - przewiduje się wykonanie dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień) zalecane mycie metodą alpinistyczną. Czyszczenie wykładzin dywanowych w płytkach jeden raz w roku. Powierzchnia do sprzątania: - parking brukowany około - 800 m kw.,- chodniki wokół parkingu około - 113 m kw., - wjazd brukowany na podwórko około 95 m kw., - podwórko wewnętrzne około - 354 m kw., - wiata budynku wartowni około - 6 m kw., - murki zewnętrzne i wewnętrzne ogrodzenia parkingu i podwórka wewnętrznego - długość około 235 m, - trawniki około - 1045 m kw., - tereny zadrzewione na tarasie przed wejściem głównym około - 86 m kw., - żywopłot o długości około 139 m, o średniej wysokości 1,25 m, - chodniki miejskie ulic otaczających posesję około - 707 m kw. (długość około 205 m), - połowa ulicy Lotniczej na długości posesji około 80 m, - podest przed wejściem głównym do budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych (powierzchnia z instalacją automatycznego odladzania) - około 199 m kw. Zakres sprzatania: - zamiatanie powierzchni brukowej, chodników i zjazdów koszenie trawy, - przycinanie żywopłotu, - podlewanie trawników, krzewów i żywopłotu, - zamiatanie i usuwanie liści do pojemników, - odśnieżanie parkingu wraz z chodnikami, podwórka wewnętrznego, wjazdu na podwórko wewnętrzne, oraz chodników miejskich wokół budynku i połowy ulicy Lotniczej na długości posesji - w okresie zimowym, - oczyszczanie przyległych do posesji chodników z lodu i zbrylonego śniegu, posypywanie chodników piaskiem z solą, - czyszczenie murków ogrodzenia z ptasich odchodów i innych zanieczyszczeń, - czyszczenie barierek i poręczy na podjeździe dla niepełnosprawnych i schodach, odśnieżanie i czyszczenie z lodu wejścia głównego do budynku (wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych) lub jego części w przypadku awarii instalacji automatycznego odladzania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Buszko prow. dział. gosp. pod nazwą Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke Bosaka 1, Kielce;, ul. Skalista 59, 25-382 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132553,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154642,80

  • Oferta z najniższą ceną: 154642,80 / Oferta z najwyższą ceną: 238489,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.