Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Chorzów: Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Z.K. PGM
Numer ogłoszenia: 206709 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Z.K. PGM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Z.K. PGM: zadanie nr 1 - ul. Bożogrobców 35a zadanie nr 2 - ul. Powstańców 1a zadanie nr 3 - ul. Truchana 72 zadanie nr 4 - ul. Truchana 19 zadanie nr 5 - ul. Kaliny 49 / Kaliny 49a Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - będące załącznikami do SIWZ. Użyte w załącznikach do SIWZ nazwy handlowe produktów oraz systemów należy traktować jako przykładowe - Wykonawcy mogą stosować produkty oraz systemy równoważne. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia na czas prowadzenia prac kontenera (pojemnika) na gruz, który będzie wywożony przez firmę - właściciela kontenera..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w ciągu 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonanie 1 roboty, o wartości brutto nie niższej niż wartości podane poniżej, polegającej na remoncie 1 klatki schodowej (1 remont na 1 wybrane zadanie, w przypadku wyboru kilku zadań należy do każdego zadania wykazać remont innej klatki schodowej) wraz z dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. zadanie nr 1 - ul. Bożogrobców 35a - 30 000,00 zł zadanie nr 2 - ul. Powstańców 1a - 80 000,00 zł zadanie nr 3 - ul. Truchana 72 - 25 000,00 zł zadanie nr 4 - ul. Truchana 19 - 80 000,00 zł zadanie nr 5 - ul. Kaliny 49 / Kaliny 49a - 150 000,00 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - min. 1 osobą z uprawnieniami E w zakresie instalacji elektrycznych, - min. 1 osobą z uprawnieniami D w zakresie instalacji elektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów do dyspozycji Wykonawcy - zgodnie z pkt. IX ust. 4 oraz pkt. X ust. 6 SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom - zgodnie z pkt. VII oraz pkt. X ust. 6 SIWZ, e) kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie ceny służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagane są kosztorysy wykonane metodą uproszczoną (tj. iloczyn ilości robót wskazanych w przedmiarze oraz cen jednostkowych bez rozdzielenia na robociznę, materiały i sprzęt - zgodnie z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego z dnia 18-05-2004r. Dz. U. Nr 130 poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu (składniki cenotwórcze), oparte o przedmiary robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Zamawiającego. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z w/w dokumentacją. Kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na podstawach dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, f) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach określonych w pkt. X ust. 5 oraz w pkt. XI ust. 4 i 10 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy dotyczących terminu wykonania remontu i zmiany wynagrodzenia, w przypadku wystąpienia prac dodatkowych, niemożliwych do określenia na etapie prac kosztorysowych, których konieczność i zakres wykonania stwierdzono po rozpoczęciu prac objętych umową. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany płatnika faktur, np. po otrzymaniu dofinansowania lub po uzyskaniu kredytu. 3. Zmiana osoby/osób wskazanej/-ych w zał. nr 5 oferty złożonej przez Wykonawcę oraz w §5 ust. 2 wzoru umowy, będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w pkt. IX ust. 1 lit. c) SIWZ. Zamawiający przewiduje również zmianę osoby/osób wskazanych w §5 ust. 1. 4. Zmiana Podwykonawcy lub udziału Podwykonawcy w realizacji zamówienia wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII oraz pkt. X ust. 6 SIWZ, będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, za zgodą Zamawiającego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 118.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8, pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia - zgodnie z pkt. VIII SIWZ. zadanie nr 1 - 6 tygodni - liczonych od daty podpisania umowy, zadanie nr 2 - 8 tygodni - liczonych od daty podpisania umowy, zadanie nr 3 - 6 tygodni - liczonych od daty podpisania umowy, zadanie nr 4 - 8 tygodni - liczonych od daty podpisania umowy, zadanie nr 5 - 8 tygodni - liczonych od daty podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ul. Bożogrobców 35a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Bożogrobców 35a zarządzanym przez Z.K. PGM w Chorzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Powstańców 1a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Powstańców 1a zarządzanym przez Z.K. PGM w Chorzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ul. Truchana 72.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Truchana 72 zarządzanym przez Z.K. PGM w Chorzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ul. Truchana 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Truchana 19 zarządzanym przez Z.K. PGM w Chorzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ul. Kaliny 49 / ul. Kaliny 49a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Kaliny 49 i ul. Kaliny 49a zarządzanym przez Z.K. PGM w Chorzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wymiana pokrycia dachowego i naprawa konstrukcji chlewu z Kobióra GPE-12,szop z Kryr GPE-115 i GPE-131;wymiana pokrycia i naprawa konstrukcji,montaż podłogi w stodole z Brzeźc GPE-2265-postępowanie II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Realizacja usług asystenta osoby z niepełnosprawnością w ramach programu MRiPS "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2024 na rzecz osób wskazanych przez OPS w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.