eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wybór Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Łódź: Wybór Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia.
Numer ogłoszenia: 206613 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi - Wydział Budynków i Lokali , ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384037, 6384698, fax. 042 6384083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Inwestora Zastępczego przy realizacji projektu pn. Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego nad przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem projektu składowego pod nazwą Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia, oraz nad wykonywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości i rękojmi za wady w okresie jej trwania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 5.000.- PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12 września 2008 r. do godz. 11:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonywali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, czynności nadzoru inwestorskiego świadczone na zlecenie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących budowę nowych oraz remont istniejących budynków, w których wykonano remont o zakresie remontu kapitalnego obejmującego elementy konstrukcyjne budynku, co najmniej 3 budynków o powierzchni użytkowej każdego z nich przekraczającej 1000 m2. Zamawiający wymaga, aby: - co najmniej 1 z wymienionych budynków zrealizowany był w zabudowie śródmiejskiej, - co najmniej 1 z wymienionych budynków był budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym, - w co najmniej 1 z wymienionych budynków wykonano roboty budowlane o zakresie remontu kapitalnego wraz z odtworzeniem zabytkowych elementów detalu architektonicznego. b) wykonali (jako podmiot) obowiązki Inwestora Zastępczego w zakresie pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego na zlecenie przy realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do realizacji zamówienia, stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane. d) dysponują osobą spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U.04.150.1579 z dnia 30.06.2004r.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: a) osiągnęli w okresie ostatnich 3 lat ( tj. 2005 - 2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto ze sprzedaży usług, stanowiących pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego, sklasyfikowane w sekcji K w dziale 74.20 Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług, ujętej w załączniku do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (Dz. U. Nr 89 z 2004 r. poz. 844) w wysokości co najmniej 800 000,- PLN, a minimalny przychód z takiej sprzedaży za rok 2007 wyniósł co najmniej 300 000,- PLN. b) wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150 000,- PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) złożą zobowiązanie do zorganizowania na czas realizacji zamówienia stałej placówki organizacyjnej - biura na obszarze miasta Łodzi, w której znajdować się będzie przedstawicielstwo Inwestora Zastępczego, stanowiące miejsce siedziby osoby posiadającej niezbędne pełnomocnictwa do wykonania przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących budowę nowych oraz remont istniejących budynków, w których wykonano remont o zakresie remontu kapitalnego obejmującego elementy konstrukcyjne budynku, co najmniej 3 budynków o powierzchni każdego z nich przekraczającej 1000 m2, przy realizacji których Wykonawca pełnił czynności nadzoru inwestorskiego świadczone na zlecenie, w tym: - co najmniej 1 z wymienionych budynków zrealizowany był w zabudowie śródmiejskiej, - co najmniej 1 z wymienionych budynków był budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym, - w co najmniej 1 z wymienionych budynków wykonano roboty budowlane o zakresie remontu kapitalnego wraz z odtworzeniem zabytkowych elementów detalu architektonicznego. Wymagane jest podanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, miejsca realizacji, zakresu i wartości robót, daty ich rozpoczęcia i zakończenia oraz załączenie dokumentów, wystawionych przez podmioty na rzecz których były realizowane, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; b) wykaz wykonanych należycie w okresie 3 ostatnich lat liczonych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, wykonanych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, przy realizacji którego Wykonawca pełnił czynności nadzoru inwestorskiego na zlecenie, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, w tym uprawnionych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru przy robotach budowlanych odpowiednich specjalności niezbędnych do realizacji zamówienia, stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane, tj. osób którym powierzone zostaną obowiązki inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowych - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wymaga się udokumentowania ich kwalifikacji poprzez załączenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Sprawozdanie finansowe (sporządzone zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości - tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694 z późniejszymi zmianami), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami tej ustawy, również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrachunkowe (2005 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W sytuacji gdy sprawozdanie finansowe wykonawcy nie zawiera informacji o strukturze rzeczowej (rodzaje działalności) i terytorialnej (kraj, eksport) przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, Wykonawca winien złożyć inne, wybrane przez siebie dokumenty, potwierdzające spełnienie warunku, podpisane przez osoby stosownie do wymogów art. 52 ust.2 ustawy o rachunkowości; b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150 000,- PLN, ważny co najmniej do końca okresu związania ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego nich. 5) Stosownie do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w : 1) pkt 4.1.a), 4.4.b) i 4.4.c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 4.4.a) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 3) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia dokumenty wymienione powyżej w pkt 4.5.1.a), 4.5.1.c) oraz 4.5.2) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 4.5.1.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 4.1.a), 4.4a), 4.4.b) i 4.4.c) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 4.5.3) SIWZ stosuje się odpowiednio. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs EURO z dnia ogłoszenia zamówienia. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 6) Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Budynków i Lokali Urzędu Miasta Łodzi; Łódź, ul. Piotrkowska 104, pok. 048 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wydział Budynków i Lokali Urząd Miasta Łodzi; Łódź, ul. Piotrkowska 104, pok.045.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia jest projektem składowym projektu pn. Rewitalizacja śródmiejskiego obszaru Łodzi położonego w obrębie ulic Piotrkowska - Tuwima - Kilińskiego - Piłsudskiego ujętego w Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.