eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie Ośrodek Zamiejscowy w Elblągu przy Pl. Jagiellończyk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Olsztyn: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie Ośrodek Zamiejscowy w Elblągu przy Pl. Jagiellończyka 5
Numer ogłoszenia: 206532 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Olsztynie , Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5344944 w. 117.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://www.olsztyn.is.gov.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.olsztyn.is.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie Ośrodek Zamiejscowy w Elblągu przy Pl. Jagiellończyka 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowa usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - gospodarczych, salach szkoleniowych, korytarzy, holi, piwnic, windy oraz posesji wokół budynku Izby Skarbowej w Olsztynie Ośrodek Zamiejscowy w Elblągu przy Placu Jagiellończyka 5. 2. Wykaz czynności: 1.) Sprzątanie pomieszczeń biurowych: czyszczenie podłóg (wykładzina PCV, dywanowa, podłoga szwedzka, posadzka), czyszczenie mebli biurowych, czyszczenie powierzchni urządzeń i sprzętu biurowego, czyszczenie parapetów, opróżnianie koszy na śmieci, mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), czyszczenie drzwi, czyszczenie powierzchni grzejników. 2.) Sprzątanie pomieszczeń archiwum i magazynowych: czyszczenie podłóg (posadzka lastryko), czyszczenie parapetów, opróżnianie koszy na śmieci, mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), czyszczenie drzwi, czyszczenie powierzchni grzejników. 3.) Sprzątanie sal szkoleniowo-konferencyjnych: czyszczenie podłóg (wykładzina antystatyczna PCV, parkiet), czyszczenie mebli stanowiących wyposażenie sal (krzesła tapicerowane, laminaty, okleina itp.), mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na dwa miesiące, w razie konieczności częściej) i parapetów, czyszczenie drzwi, czyszczenie powierzchni grzejników. 4.) Korytarze, klatki schodowe: czyszczenie podłóg (wykładzina dywanowa, wykładzina PCV, lastryko), czyszczenie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie drzwi, czyszczenie powierzchni grzejników, pranie firan co najmniej dwa razy w roku. 5.) Sprzątanie łazienek i sanitariatów: czyszczenie podłóg (kafle), czyszczenie ścian (kafle), czyszczenie oczek WC, umywalek, bidetu, czyszczenie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej) czyszczenie pojemników na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, uzupełnianie pojemników na mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, kostki WC, czyszczenie armatury, czyszczenie drzwi, opróżnianie koszy, czyszczenie powierzchni grzejników. 6.) Sprzątanie otoczenia budynku: zamiatanie parkingu, zamiatanie chodnika przy budynku, stała opieka nad zielenią na terenie obsługiwanej posesji poprzez sprzątanie trawników i kwietników, przycinanie gałęzi krzewów i drobnej zieleni wraz z ich usunięciem, opieka nad istniejącymi rabatami poprzez tępienie chwastów, pielęgnacja żywopłotu, koszenie trawy w ciągu sezonu, grabienie i wywóz pokosu - 4 razy w roku, grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym, usuwanie trawy z krawężników, opasek, chodników, bieżące odśnieżanie chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dojść do przejść dla pieszych, usuwanie gołoledzi z chodników i dojść do budynków poprzez posypywanie ich piaskiem, odśnieżanie parkingów, miejsc postojowych oraz usuwanie błota pośniegowego, stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, oczyszczanie urządzeń burzowych (kraty ściekowe). 7.) Ilość i rodzaj powierzchni: 1. Drzwi drewniane - 77 szt. 2. Powierzchnia szklana - 179 m2 3. Kafle ścienne - 120 m2 4. Podłogi - 1177 m2 w tym: - dywanowa - 463 m2 - PCV, lastryko - 553 m2 - podłogi parkiet, parkiet szwedzki - 118 m2 - podłogi kafle - 43 m2 5. Oczka WC - 9 szt. 6. Umywalki - 7 szt. 7. Pojemniki na mydło w płynie (przy umywalkach) - 5 szt. 8. Pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. 9. Pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. 10. Kosze na śmieci - 58 szt. 11. Pojemność pojemnika na mydło - ok. 250 ml. 12. Pojemność pojemnik na ręczniki papierowe składane - ok. 200 szt. 13. Średnica pojemnika na papier toaletowy w rolkach - ok. 20 cm 14. Powierzchnia parkingu - 456 m2 15. Powierzchnia chodnika - 424 m2 16. Powierzchnia trawnika - 215 m2 8.) Sprzątanie winno odbywać się w godzinach 14.30 - 18.30 Pomieszczenia oznaczone nr 013, 21, 24 i 25 sprzątane będą w obecności pracownika Zamawiającej w godzinach jej pracy, tj. do 15.15 9.) Zamawiający wymaga, aby przy odkurzaniu wykładzin dywanowych stosowane były odkurzacze wodne. 3. Pozostałe informacje niezbędne do sporządzenia oferty dostępne są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: A.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do SIWZ) Należy wykazać przynajmniej trzy usługi w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości każdej z usług minimum 40 000 zł. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6- miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Zamawiający dopuści do swojego obiektu tylko pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. O zmianie pracowników Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. B.2) wykaz środków czystości, narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ, C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia - na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł. D. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: D.1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące stałej ekipy pracowników, dyspozycyjności i dostosowania terminu wykonania usługi do wymagań Zamawiającego - zawarte w treści Formularza oferty - zał. nr 1 do SIWZ, D.2) Potwierdzenie wizji lokalnej - zał. nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn, pokój nr 18 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.