Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2010 roku na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu w likwidacji i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w likwidacji w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 206523 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w likwidacji, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 41 306, faks 61 85 41 500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2010 roku na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu w likwidacji i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w likwidacji w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2010 roku na bieżące potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu w likwidacji i Oddziałów Zamiejscowych ZOA WUW w likwidacji w Lesznie, Kaliszu, Koninie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zapotrzebowania określony został w załączniku nr 3 (formularz ofertowy) do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (dotyczy części VI zamówienia).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zapotrzebowanie na artykuły biurowe dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Sp. J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157525,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193472,10
Oferta z najniższą ceną: 193472,10 / Oferta z najwyższą ceną: 197489,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zapotrzebowanie na artykuły biurowe dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Lesznie oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Lesznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp. J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7708,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9319,50
Oferta z najniższą ceną: 9319,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10519,27
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zapotrzebowanie na artykuły biurowe dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Kaliszu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp. J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6333,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7536,93
Oferta z najniższą ceną: 7536,93 / Oferta z najwyższą ceną: 7760,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zapotrzebowanie na artykuły biurowe dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Pile oraz Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu - Oddział Zamiejscowy ZOA WUW w Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp. J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9739,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11761,49
Oferta z najniższą ceną: 11761,49 / Oferta z najwyższą ceną: 12209,98
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zapotrzebowanie na artykuły biurowe dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Wydział Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lewandowski Sp. J., ul. Sprzeczna 27, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4865,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4655,88
Oferta z najniższą ceną: 4655,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4958,68
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę stosuje się wówczas, gdy przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na postawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastosowanie trybu zapytania o cenę dla dostaw artykułów biurowych wyczerpuje przesłanki do zastosowania ww. trybu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.