eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Pyskowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice.
Numer ogłoszenia: 20651 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263577 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nie segregowanych pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice - kod odpadów 20 02 01, 20 02 03, 20 03 01, 20 03 02) w szacunkowej ilości ~ 466,32 m3. 2.Nieczystości stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach Wykonawcy o objętości 120L i 1100L oraz kontenerach o objętości 7m3 oddanych przez Wykonawcę do korzystania Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem lub dodatkowo na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wywozu nieczystości w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Wymagany czas reakcji 3 godziny na zgłoszenie dokonane wyłącznie w godz. od 8:00 - 16:00. 1. 2.Dostarczenia kontenera/pojemnika do gromadzenia odpadów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3.Do każdorazowego uprzątnięcia odpadów i nieczystości znajdujących się wokół pojemników i kontenerów, bezpośrednio po wywozie. 4.Odstawiania opróżnionych kontenerów i pojemników na miejsce ich lokalizacji. 5.Przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014. Ponadto Zamawiający zapewnia dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tonsmeier Południe Sp. z o. o., ul. kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20302,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21926,16

  • Oferta z najniższą ceną: 21926,16 / Oferta z najwyższą ceną: 21926,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie podstawowe udzielone zostało firmie MPGK S p. z o.o. z siedzibą w Pyskowicach przy ul. Zaolszany 3 (obecnie Tonsmeier Południe Sp. z o.o.) w trybie przetargu nieograniczonego dnia 19.12.2013r. (data zawarcia umowy), a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie nr 259691-2013, data zamieszczenia 03.12.2013r.) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących ze statutowej działalności Gminy Pyskowice. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie 36,58% wartości zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 20.302,00 zł netto, co stanowi równowartość kwoty 4.805,32 euro netto, zgodnie z kursem euro ogłoszonym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2013r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ( Dz.U.Poz.1692). Zamówienie uzupełniające planuje się udzielić firmie Tonsmeier Południe Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokotek 33, która jako Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. W dniu 14.01.2014r. przejęła firmę MPGK S p. z o.o. i następnie zmieniła nazwę na Tonsmeier Południe Sp. z o.o. Spółka ta na mocy art. 494 § 1 KSH wstąpiła z dniem połączenia we wszystkie prawa i obowiązki spółki MPGK Sp. z o.o. Uzasadnienie prawne: /Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) /w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robot budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego/ Gmina Pyskowice przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.