eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Lublin: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
Numer ogłoszenia: 206468 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172340 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, ul. M. C.Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami dotyczącymi parametrów został przedstawiony poniżej. Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 - opis i wymagania minimalne Specyfikacja ogólna: 1. Typ: Urządzenie wielofunkcyjne: kopiarka cyfrowa, funkcja drukarka (z funkcją druku sieciowego), skaner sieciowy kolorowy. 2. Technologia druku: laserowa, jednobębnowa. 3. Pamięć RAM: wbudowana min. 512MB (z możliwością rozbudowy do min. 1 024 MB). 4. Rozdzielczość min. 600 x 600 dpi. 5. Podawanie papieru: Podajnik automatyczny dwustronny, 2 kasety na min: 300 ark. A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie, Podajnik ręczny na min: 100 ark. A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie. 6. Gramatura papieru: 45 - 200 g/m2. 7 Format kopii - A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie, . 9. Taca odbiorcza: min: 200 ark. (drukiem do dołu; A3, A4, A5, B5 i inne w tym zakresie). 8. Dupleks jednoprzebiegowy. 9. Interfejsy: USB 2.0, FastEthernet 10/100Base-Tx, USB przenośne. 10. Pobór mocy w czasie kopiowania: 600 W lub mniej. 11. Napięcie zasilające: 220/240 V - 50/60 Hz. 12. Panel operatora: Wyposażony w ekran dotykowy (opisy i komunikaty w języku polskim). Wydajność 1. Tonery eksploatacyjne: czarny min: 15 000 str. A4? 5%, 2. Wydajność miesięczna: min. 60 000 kopii. 3. Bębny drukujące na min. 300 000 wydruków (zgodnie z danymi producenta). Kopiarka 1. Prędkość kopiowania: min. 23 str. A4/min. 2. Kopiowanie wielokrotne: 1 - 999 kopii 3. Zoom: 25% - 400% 4. Rodzaj materiałów: Papier, folia, koperty, książki. Drukarka 1. Prędkość drukowania: min. 23 str. A4/min. 2. Druk dwustronny, automatyczny. 3. Wspomagane systemy operacyjne: Wszystkie aktualne wersje Microsoft Windows, Mac OS 9, Mac OS X, Unix. 4. Emulacje: PCL6, PostScript 3, wydruk bezpośredni plików PDF i XPS. Skaner 1. Prędkość skanowania: min. 30 stron/minutę. 2. Rozdzielczość: do 600 dpi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Corrado Konrad Burczyński Autoryzowany dealer i serwis KYOCERA 11B, wpisanym do ewidencji działalności gospodarczej UM Lublin, ul. Skautów 11B, 20-056 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8130,08

  • Oferta z najniższą ceną: 6150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.