eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 180.000 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi na działce nr 1963/14, 1879/2, 1891, 1957/2 i 1863/12 (k/kościoła)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Jodłowa: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 180.000 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi na działce nr 1963/14, 1879/2, 1891, 1957/2 i 1863/12 (k/kościoła)
Numer ogłoszenia: 206243 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 014 6833044, 6833053, fax 014 6833053.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 180.000 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi na działce nr 1963/14, 1879/2, 1891, 1957/2 i 1863/12 (k/kościoła).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 180.000,00 zł (słownie sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłowa. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Gminy Jodłowa w jednej transzy w dniu 15 grudnia 2007 r. Kredyt w wysokości 180.000,00 zł będzie wykorzystany na pokrycie zobowiązań z tytułu faktury wystawionej w ramach realizacji zadania pn. Budowa drogi na działce nr 1963/14, 1879/2, 1891, 1957/2 i 1863/12 (k/kościoła). 2.Spłata kredytu nastąpi do dnia 30 listopada 2015 roku. 3.Karencja w spłacie kapitału od wykorzystania kredytu - do dnia 29 czerwca 2008 roku. 4.Odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu płatne miesięcznie do 15 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni po pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego o wysokości należnych odsetek. 5.Oprocentowanie będzie liczone w wysokości zmiennej stopy procentowej równej stawce WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego okres odsetkowy, powiększony o marżę banku w stawce zaoferowanej do przetargu. 6.Raty kapitałowe po okresie karencji będą zgodnie z załączonym do specyfikacji harmonogramem. 7.Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo na konto banku w dniu uruchomienia kredytu. 8.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową, 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu oraz wynikłej z tego tytułu zmiany harmonogramu spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 10.Zamawiający przed podpisaniem umowy z bankiem, który wygra, dołączy dokumenty wymagane procedurą bankową.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców i innych wymaganych dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane dokumenty. Są to dokumenty bezwzględnie wymagane. l. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; potwierdzające że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. l pkt l i 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt l i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Formularz ofertowy wg załącznika Nr l oraz wypełniony harmonogram spłat zał. Nr 2 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy załącznik Nr 3. 6. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie konsorcjum : a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; d) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. l pkt1-3 muszą udokumentować wspólnie; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; f) w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugjodlowa.itl.pl/bip

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jodłowa 39-225 Jodłowa pok.Nr 10.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Jodłowa 39-225 Jodłowa pok.Nr 10.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.