eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju w Warszawie
Numer ogłoszenia: 206117 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6566718, faks 022 6566719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pracownia-warszawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 12 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, - 6 sztuk oprogramowania ArcGIS Arc View 9.3.1 pojedyncze (USB) lub 6 sztuk oprogramowania równoważnego, - 5 sztuk graficznego programu komputerowego Adobe Photoshop CS4 Extended lub 5 sztuk oprogramowania równoważnego, - 50 sztuk (licencji) pakietu biurowego Microsoft OEM Office Pro 2007 Pl lub 50 sztuk programu równoważnego, - 7 sztuk monitorów komputerowych, do siedziby Miejskiej Pracowni Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju w Warszawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty.Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed wszczęciem w/w postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania obejmujące dostawę profesjonalnych programów komputerowych lub/oraz sprzętu komputerowego dla instytucji i urzędów. Spełnienie w/w warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 7.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Na dostarczone przez siebie oprogramowanie udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, na komputery (stacje robocze) nie krótszy niż 36 miesięcy, a na monitory - zgodnie z gwarancją producenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. - Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. - Pełnomocnictwo dla reprezentanta dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. - Dokumenty potwierdzające, iż dostawy wymienione w wykazie określonym w poz. 7.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Charakterystykę techniczno-jakościową: - oferowanych zestawów komputerowych, wymienionych w części I opisu przedmiotu zamówienia, tj. dokument ( np. specyfikacja ilościowo - techniczna, wykaz, itp.) potwierdzający kompletność oferowanych przez Wykonawcę zestawów komputerowych i ich wymaganą jakość i charakterystykę techniczno-użytkową, określoną w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, sporządzony z zachowaniem kolejności pozycji elementów zestawów komputerowych i stopnia szczegółowości ich opisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, - oferowanych komputerowych programów graficznych, wymienionych w części II i części III opisu przedmiotu zamówienia, obejmującą co najmniej nazwę oferowanego programu, jego wersję, producenta oraz - w przypadku oferowania programu równoważnego, potwierdzającą spełnianie przez oferowany program wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiadającą stopniem szczegółowości charakterystyce technicznej poszczególnych funkcji i możliwości oprogramowania, określonych w w/w opisie, - oferowanego pakietu biurowego, wymienionego w części IV opisu przedmiotu zamówienia, obejmującą co najmniej nazwę oferowanego oprogramowania, jego wersję, producenta oraz - w przypadku oferowania oprogramowania równoważnego, potwierdzającą spełnianie przez oferowane oprogramowanie wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiadającą stopniem szczegółowości charakterystyce technicznej poszczególnych funkcji i możliwości oprogramowania, określonych w w/w opisie, - oferowanych monitorów komputerowych, wymienionych w części V opisu przedmiotu zamówienia, tj. dokument ( np. specyfikacja jakościowo - techniczna, wykaz, itp.) potwierdzający zgodność oferowanych monitorów komputerowych, z wymaganą charakterystyką techniczno-użytkową, określoną w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ, sporządzony z zachowaniem kolejności pozycji elementów i stopnia szczegółowości ich opisów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pracownia-warszawy.pl www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju 00- 901 Warszawa, Pl. Defilad 1, p. VI, pok. nr 606..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju 00- 901 Warszawa, Pl. Defilad 1, p. VI, pok. nr 606..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 sztuk zestawów komputerowych z oprogramowaniem. Elementy wchodzące w skład zestawów komputerowych winny być fabrycznie nowe. Monitory oraz zasilacze komputerów muszą być oznakowane znakiem CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1228). Zamówienie obejmuje dostawę: 12 sztuk komputerów - stacji roboczych (komputery PC), wraz z oprogramowaniem oraz 12 sztuk monitorów komputerowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.90.00.00-7, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa programu komputerowego ArcGIS Arc View.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 6 sztuk oprogramowania ArcGIS Arc View 9.3.1 pojedyncze (USB) lub 6 sztuk programu równoważnego, spełniającego wymagania poniższej charakterystyki technicznej. Oprogramowanie równoważne w stosunku do ArcGIS Arc View 9.3.1 pojedyncze (USB) powinno spełniać następujące wymagania: 1. Współpraca z systemami operacyjnymi: Windows NT, Windows 2000, Windows XP (Home Edition i Professional). 2. Interakcja z mapą Korzystanie z narzędzi selekcji danych według położenia. Korzystanie z narzędzi selekcji danych według atrybutów. Tworzenie hiperłączy do zewnętrznych aplikacji, makr lub URL. Tworzenie zarządzanie korzystanie z zakładek przestrzennych. Korzystanie z okna przeglądu. 3. Obsługa dokumentu mapy Tworzenie i edycja dokumentów mapy (MXD). Korzystanie z szablonów (MXT) dla standaryzacji, ujednolicania map. Import plików ArcView 3.x APR i AVL. 4. Wyświetlanie mapy Interaktywne ustawianie procentu przezroczystości dla wszystkich warstw danych naraz. Ustawianie minimalnej i maksymalnej skali wyświetlania danych. Przycięcie obszaru wyświetlania mapy do określonego obiektu lub grafiki. Odwzorowanie w locie wszystkich danych do układu współrzędnych mapy. Wyświetlanie siatki mapy: -kartograficznej, -kilometrowej, -indeksowej. Wyświetlanie prostokątów zasięgu dla innych danych (mapy odniesienia i przeglądowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - dostawa graficznego programu Adobe Photoshop CS4 Extended.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 5 sztuk graficznego programu komputerowego Adobe Photoshop CS4 Extended lub 5 sztuk oprogramowania równoważnego. Oprogramowanie równoważne w stosunku do programu Adobe Photoshop CS4 Extended powinno spełniać następujące wymagania: Edytowanie obrazów 3D: Malowanie na obiektach 3D, Edytowanie obiektów i właściwości 3D, Animacja obiektów 3D, Renderowanie objętości, Konwertowanie grafiki 2D na 3D, Obsługa grafiki 3D i wideo, Łączenie obrazów 3D i 2D, Punkt zbiegu z obsługą 3D, Eksport warstw i tekstur 3D do foramtu U3D i KMZ. Funkcje edycji obrazów: Panel Dopasowania, Panel Maski, Obiekty inteligentne, Inteligentne filtry. Projektowanie wideo i animacji: Kontrolki synchronizacji dźwięku, Podgląd i eksportowanie zawartości audio oraz komentarzy do klatek, Malowanie na filmie, Obsługa wielu formatów plików wideo m.in. MPEG-1, MPEG-4, MOV, AVI, MPEG-2, Zarządzanie kolorami wideo. Sterowanie kolorami i tonami: Zaawansowane funkcje korekcji kolorów, Konwertowanie na obrazy czarno-białe, Mieszanie kanałów, Obsługa 32-bitowych obrazów HDR. Tworzenie kompozycji: Skalowanie z uwzględnieniem zawartości, Retuszowanie, Panoramy o zakresie 360 stopni, Automatyczne wyrównywanie warstw, Automatyczne mieszanie obrazów, Elastyczne warstwy, Widok wielostronicowy i wielu dokumentów, Rozbudowane funkcje drukowania, Ulepszone przetwarzanie obrazów w formacie Raw, Obsługa wielu formatów plików m.in. BMP, DICOM, JPEG, OpenEXR, PNG, PSD, Targa,TIFF , Integracja z innymi formatami plików, Obsługa plików Adobe PDF, Wyświetlanie obrazów w wysokiej rozdzielczości w Internecie, Narzędzia do pomiarów, obliczeń i śledzenia edycji,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - dostawa 50 sztuk pakietu biurowego Microsoft OEM Office Pro 2007 Pl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 50 sztuk (licencji) pakietu biurowego Microsoft OEM Office Pro 2007 Pl lub 50 sztuk programu równoważnego. Oprogramowanie równoważne do Microsoft OEM Office Pro 2007 Pl powinno spełniać następujące wymagania: I. Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: 1. Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. 2. Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nie posiadającym umiejętności technicznych. 3. Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. II. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, 2. Ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), 3. Umożliwia wykorzystanie schematów XML, 4. Obsługuje w ramach standardu formatu podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766). III. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. IV. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy). V. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim. VI. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: 1. Edytor tekstów. 2. Arkusz kalkulacyjny. 3. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji. 4. Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych. 5. Narzędzie do tworzenia i pracy z lokalną bazą danych. 6. Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami). VII. Edytor tekstów musi umożliwiać: 1. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty. 2. Wstawianie oraz formatowanie tabel. 3. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych. 4. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne). 5. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków. 6. Automatyczne tworzenie spisów treści. 7. Formatowanie nagłówków i stopek stron. 8. Sprawdzanie pisowni w języku polskim. 9. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników. 10. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. 11. Określenie układu strony (pionowa/pozioma). 12. Wydruk dokumentów. 13. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną. 14. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu. 15. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. VIII. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: 1. Tworzenie raportów tabelarycznych. 2. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych. 3. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. 4. Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice). 5. Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych. 6. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych. 7. Wyszukiwanie i zamianę danych. 8. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego. 9. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie. 10. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności. 11. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem 12. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. 13. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.. 14. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. IX. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: 1. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego. 2. Drukowane w formacie umożliwiającym robienie notatek. 3. Zapisane jako prezentacja tylko do odczytu. 4. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji 5. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera 6. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo 7. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego 8. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym 9. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów 10. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera 11. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003 i MS PowerPoint 2007. X. Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: 1. Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych 2. Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów. 3. Edycję poszczególnych stron materiałów. 4. Podział treści na kolumny. 5. Umieszczanie elementów graficznych. 6. Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej. 7. Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji. 8. Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF. 9. Wydruk publikacji. 10. Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK. XI. Narzędzie do tworzenia i pracy z lokalną bazą danych musi umożliwiać: 1. Tworzenie bazy danych przez zdefiniowanie: - Tabel składających się z unikatowego klucza i pól różnych typów, w tym tekstowych i liczbowych, - Relacji pomiędzy tabelami, - Formularzy do wprowadzania i edycji danych, - Raportów, - Edycję danych i zapisywanie ich w lokalnie przechowywanej bazie danych - Tworzenie bazy danych przy użyciu zdefiniowanych szablonów, - Połączenie z danymi zewnętrznymi, a w szczególności z innymi bazami danych zgodnymi z ODBC, plikami XML, arkuszem kalkulacyjnym. XII. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: 1. Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego. 2. Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców. 3. Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną. 4. Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy. 5. Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia. 6. Zarządzanie kalendarzem. 7. Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom. 8. Przeglądanie kalendarza innych użytkowników. 9. Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach. 10. Zarządzanie listą zadań. 11. Zlecanie zadań innym użytkownikom. 12. Zarządzanie listą kontaktów. 13. Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom. 14. Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników. 15. Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkownikom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - dostawa monitorów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 sztuk monitorów komputerowych. Monitory powinny być fabrycznie nowe, oznakowane znakiem CE, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1228). Zamówienie obejmuje dostawę: 7 sztuk monitorów komputerowych o poniższej lub równoważnej charakterystyce technicznej: 1. przekątna obrazu 20 2. rozdzielczość rekomendowana 1600 x 900 3. aktywna matryca TFT TN 4. technologia podświetlania CCFL 5. format ekranu Panorama 6. plamka 0,2768 mm 7. czas reakcji 2 ms 8. jasność 250 cd/m2 9. kontrast 1000 : 1 10. kąt widzenia (pion/poziom) 160/160 11. rodzaj złącza D-SUB/DVI 12. regulacja wysokości panela 13. wbudowany zasilacz 14. wbudowane głośniki 15. gwarancja zgodnie z gwarancją producenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.