eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego (rok produkcji 2010) sprzętu wraz z konfiguracją oprogramowania przeznaczonego do obsługi systemu biletu elektronicznego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Gdynia: Dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego (rok produkcji 2010) sprzętu wraz z konfiguracją oprogramowania przeznaczonego do obsługi systemu biletu elektronicznego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 206089 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego (rok produkcji 2010) sprzętu wraz z konfiguracją oprogramowania przeznaczonego do obsługi systemu biletu elektronicznego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010) sprzętu wraz z konfiguracją oprogramowania przeznaczonego do obsługi systemu biletu elektronicznego Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - 107 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu i oprogramowania oraz informacje dodatkowe

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy ( zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których Strony umowy przy zachowaniu należytej staranności, nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - produkcja modelu komponentu przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie została zaprzestana lub - model komponentu zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie stałby się niedostępny na rynku Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowień umowy w zakresie specyfikacji komponentów przeznaczonych do montażu w szafie serwerowej polegającą na zastąpieniu przedmiotu umowy innym modelem o lepszych lub co najmniej równoważnych parametrach. Warunkiem wprowadzenia takiej zmiany jest przedstawienie Zamawiającemu pisemnej informacji potwierdzającej, że: - proponowany model komponentu spełnia graniczne parametry techniczno-użytkowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego, - dany model komponentu stał się niedostępny na rynku lub jego produkcja została zaprzestana;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-26-10.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8 dokument nieodpłatny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznego porozumiewania się z Wykonawcami, 3/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/26/10..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę i montaż szafy serwerowej w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10: szafa musi być gotowa do montażu serwerów, zasilaczy, przełączników i innych akcesoriów dostarczonych przez Wykonawcę; dodatkowy panel wentylacyjny należy zamontować i podłączyć do istniejącej szafy Rack19 w serwerowni Zamawiającego, b) instalację i skonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego prawidłowe funkcjonowanie panelu wentylacyjnego, c) dostawę i montaż serwera podstawowowego i serwera pomocniczego w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): serwer podstawowy i pomocniczy muszą posiadać systemy operacyjne oraz oprogramowanie w pełni skonfigurowane z wszystkimi komponentami zainstalowanymi w szafie, Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym konfigurację macierzy, serwery muszą ze sobą współpracować w trybie automatycznej pracy awaryjnej, która musi spowodować przejęcie pracy przez serwer pomocniczy w przypadku awarii serwera podstawowego, d) dostawę i montaż serwera kopii zapasowej w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): serwer musi posiadać system operacyjny w pełni skonfigurowany z wszystkimi komponentami zainstalowanymi w szafie, e) dostawę i montaż zasilaczy UPS w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): zasilacze muszą współpracować z dostarczonymi serwerami i komponentami zainstalowanymi w szafie, f) instalację i skonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego bezpieczne zamknięcie systemu operacyjnego w przypadku osiągnięcia krytycznej wartości napięcia akumulatorów, g) dostawę i montaż routerów w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK) dwie sztuki oraz w istniejącej szafie RACK 19 jedna sztuka: routery należy wpiąć do sieci LAN, konfiguracja routerów pozostaje w gestii Zamawiającego, h) dostawę najnowszej wersji oprogramowania dotyczącego zarządzania routera dla danego modelu, i) dostawę i montaż switchów w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): switche należy wpiąć do sieci LAN, j) dostawę i montaż tape autoloadera w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): tape autoloader musi współpracować z dostarczonymi serwerami i komponentami zainstalowanymi w szafie, k) instalację i skonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego bezpieczne sporządzanie kopii zapasowej, skonfigurowanie planu tworzenia kopii oraz automatycznego wykonania kopii zgodnie z skonfigurowanym planem wykonania, l) dostawę i montaż taśm do archiwizacji danych w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonym urządzeniu automatycznej kopii zapasowej, m) dostawę i montaż uniwersalnych taśm czyszczących w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonym urządzeniu automatycznej kopii zapasowej, n) dostawę i montaż przełącznika KVM w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK): przełącznik KVM musi współpracować z dostarczoną konsolą oraz wszystkimi serwerami Zamawiającego, o) instalację i skonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego prawidłowe funkcjonowanie przełącznika KVM, p) dostawę i montaż konsoli w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK), miejsce montażu w szafie wskaże Zamawiający: konsola musi współpracować z dostarczonym przełącznikiem KVM, q) instalację i skonfigurowanie oprogramowania umożliwiającego prawidłowe funkcjonowanie konsoli, r) dostawę i montaż nezbędnych akcesoriów w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 - w dostarczonej szafie (typu RACK), s) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: obsługi szafy serwerowej oraz wszystkich jej komponentów, obsługi instalacji i konfiguracji urządzenia do tworzenia automatycznej kopii zapasowej, obsługi taśm do archiwizacji danych, obsługi uniwersalnych taśm czyszczących, obsługi przełącznika KVM, obsługi konsoli. UWAGA: W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w pkt. 2.1 lit. a-r, brak jest jakichkolwiek komponentów, przewodów, elementów łączących niezbędnych do całkowitej instalacji urządzeń wskazanych w pkt. 2.1 lit. a-r w szafie - Wykonawca musi to przewidzieć w swojej ofercie. Należy wówczas wskazać typ i model brakującego elementu, jego przeznaczenie oraz wskazać nazwę producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości zawiera załącznik do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. Zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych (których spełnienie jest bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego) oraz informacji dodatkowych zawiera załącznik do SIWZ - ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH OFEROWANEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE - ilość 47 sztuk, wartość przedmiotu zamówienia: 154 526 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja oprogramowania fabrycznie nowego (rok produkcji 2010) sprzętu przeznaczonego do montażu w szafie serwerowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę i skonfigurowanie serwerów, dostawę i skonfigurowanie zasilaczy UPS (automatyczne zamykanie systemu operacyjnego serwera przy niskim poziomie naładowania baterii), dostawę i skonfigurowanie urządzenia WIFI, przeszkolenie wyznaczonego pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi programu, instalację zestawu klienckiego we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. UWAGA: Wszystkie komponenty zestawu klienckiego muszą być podłączone do dostarczonego przez Wykonawcę zasilacza UPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości zawiera załącznik do SIWZ - FORMULARZ CENOWY. Zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych (których spełnienie jest bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego) oraz informacji dodatkowych zawiera załącznik do SIWZ - ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO - UŻYTKOWYCH OFEROWANEGO SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ORAZ INFORMACJE DODATKOWE. Ilość - 60 sztuk. Wartość przedmiotu zamówienia: 123 130 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.