Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Tychy: Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarnieckiego 5 w Tychach
Numer ogłoszenia: 206070 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarnieckiego 5 w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dobudową szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu hydraulicznego do budynku Przedszkola nr 12 w Tychach przy ul. Czarnieckiego 5. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane: - dobudowę zewnętrznego szybu windowego o wymiarach zewn. 2225 x 1965 i wys. 5,91 m - konstrukcja murowana na fundamencie żelbetowym związana z budynkiem; dach - płyta żelbetowa z dociepleniem; docieplenie ścian styropianem w technologii lekko mokrej z tynkiem mineralnym, - wydzielenie maszynowni dźwigu w pomieszczeniach piwnicznych budynku - wg. Projektu, - wykonanie otworów drzwiowych w miejsce istniejących okien, - wykonanie izolacji i docieplenia ściany fundamentowej budynku wraz z wyprawą elewacyjną cokołu, wymianą okien piwnicznych i naświetli, - uzupełnienie chodnika kostką brukową po robotach ziemnych, - wykonanie zadaszenia wejścia głównego. 2. Roboty montażowe: - dostawa, montaż i rozruch w wykonanym szybie fabrycznie nowego dźwigu hydraulicznego, dwu przystankowego o następującej charakterystyce: - udźwig - 250 kg/3 osoby; wys. podnoszenia - 3,5 m; ilość przystanków - 2 (+0,0, +3,5); ilość drzwi - 2 (A, A); drzwi kabinowe - automatyczne typu autobusowego; drzwi przystankowe wychylne o wym. 900x2000 lakierowane RAL 7038; wymiary kabiny - 110x140x210; wykończenie kabiny - stal plastykowa A; prędkość - 0,15 m/s; moc silnika - 1,5 kW; sterowanie - mikroprocesorowe; kabina dźwigu - nieprzelotowa; pozostałe parametry i sposób wykończenia określa dokumentacja projektowa. 3. Roboty instalacyjne: - instalacje elektryczne i oświetleniowe dla potrzeb dźwigu, szybu i maszynowni, - instalacja oświetlenia piwnicznego, - wentylacja szybu i maszynowni, - instalacja odgromowa, - przełożenie rurarzu instalacji co. 4. Dokonanie na swój koszt wszystkich niezbędnych badań i odbiorów, w tym odbioru dokonanego przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z decyzją zezwalającą na eksploatację dźwigu, którą wykonawca jest obowiązany przekazać niezwłocznie zamawiającemu. 5. Obsługa geodezyjna zadania (siłami własnymi lub przez uprawniona osobę trzecią) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania dobudowanego obiektu - 3 egz. mapy zasadniczej. 6. Roboty porządkowe. Szczegółowy zakres robót, proponowaną technologię oraz sposób realizacji określają następujące opracowania wykonane przez pracownie projektową JSG ARCHITEKCI Szymon Gibowski, 40-513 Katowice , ul. Krzemienna 12: 1. PB Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarnieckiego 5 w Tychach. 2. PBW głównej linii zasilającej GZL (z przestawionego przez TAURON złącza kablowego zlokalizowanego na fasadzie budynku po stronie północno zachodniej do tablicy głównej budynku) i instalacji elektrycznych piwnicy w tym WLZ-et dla zasilania maszynowni windy hydraulicznej - w zakresie dotyczącym zasilania windy i oświetlenia piwnicy. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do PB Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarnieckiego 5 w Tychach. 4. Przedmiar robót do Dobudowa szybu windowego w Przedszkolu nr 12 przy ul. Czarnieckiego 5 w Tychach. Wymagania: 1. Wykonawca przeszkoli pracowników zamawiającego z obsługi zainstalowanego dźwigu. 2. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. 3. Oferta winna obejmować wszystkie prace pomocnicze związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Minimum 36-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia (zamontowany dźwig oraz wykonane prace). 5. Wykonywanie w okresie rękojmi nieodpłatnych przeglądów, serwisu (w tym napraw) i konserwacji zainstalowanego dźwigu. Należy podać nazwę i adres zakładu który będzie świadczył usługi serwisu dźwigowego i konserwacji. 6. Dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zezwolenie (uprawnienia) na wytwarzanie lub modernizację urządzeń technicznych - dźwigi do transportu osób - wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie: - minimum 1 roboty (będącej przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 80 000,00 zł brutto obejmującej dostawę wraz z montażem dźwigu hydraulicznego, - minimum 1 roboty ogólnobudowlanej (będącej przedmiotem jednej umowy) o wartości min. 80 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie: - 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia dźwigowego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie kosztów robot, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki lub wady. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa powyżej będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa w cenie 50,00 zł
Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych pok. 808
Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie - do 16 tygodni od dnia podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Zmiana sposobu użytkowania dwóch lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Browarowej 4 na lokal użytkowy w celu prowadzenia placówki wsparcia dziennego"
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Remont komór i studni na sieciach kanalizacyjnych na terenie Miasta Tychy
- Remonty chodników oraz remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie miasta Tychy w 2024 roku
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 9/27 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 15/81 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Przebudowa budynku mieszkalnego - gajówka Józefów" - przetarg drugi
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.