eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Naprawa szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w 2014 r., leśnictwaMalawa, Dobrzanka i Brzuska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Bircza: Naprawa szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w 2014 r., leśnictwa: Malawa, Dobrzanka i Brzuska
Numer ogłoszenia: 205958 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156056 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 16 65 22 280, faks 16 65 22 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa szlaków zrywkowych, zjazdów na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w 2014 r., leśnictwa: Malawa, Dobrzanka i Brzuska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach szlaków zrywkowych, zjazdów z dróg publicznych na szlaki zrywkowe oraz składów drewna w leśnictwach: Malawa, Dobrzanka i Brzuska. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części zamówienia. Zakres prac obejmuje m.in.: 1.1 Część zamówienia nr 1: Naprawa szlaku zrywkowego i składów drewna w Leśnictwie Malawa Zad.1. Naprawa składu drewna w oddz. 115: Projektuje się utwardzenie pasa składu bezpośrednio przy drodze służącego do załadunku drewna utwardzonego płytami drogowymi, o szerokości 3,0m i długości 25,0m wraz z najazdami długości 9,0m. Pyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Obok nawierzchni asfaltowej drogi w poboczu o szer. ok. 1,0m należy wykonać koryto na głębokość 25cm. Skarpę oraz istniejący rów należy odhumusować. W związku z różnicą wysokości pomiędzy drogą i powierzchnią składu projektuje się wykonanie nasypu z gruntu skalistego-rumoszu dowiezionego z odległości ok. 1,5km pozyskanego przy poszerzaniu składu o wysokości ok. 1,2m. Na wykonanym nasypie należy wykonać pas załadowczy z płyt drogowych oraz pobocze. Przy płytach należy utwardzić gruntem dowiezionym-rumoszem pobocze o szer. 1,0m oraz uskoki płyt. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania powierzchni składu wraz ze zdjęciem humusu na gł. 15cm oraz karczowaniem pni. Nadmiar gruntu oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować Zad.2. Naprawa składu drewna w oddz. 115 i 116: Projektuje się wykonanie utwardzenia pasa składu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi służącego do załadunku drewna płytami drogowymi, o szerokości 3,0m i długości 20,0m wraz z najazdami długości 9,0m. Pyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto wykonać obok nawierzchni asfaltowej drogi na głębokość 25cm. Przy płytach należy utwardzić gruntem dowiezionym-rumoszem pobocze o szer. 1,0m oraz uskoki płyt. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania powierzchni składu wraz ze zdjęciem humusu na gł. 15cm oraz karczowaniem pni. Nadmiar gruntu oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.3. Naprawa szlaku zrywkowego w oddz. 128,129: Projektuje się utwardzenie wykoleinowanego odcinka szlaku zrywkowego na długości 60,0 i szerokości 4,0m dowiezionym gruntem skalistym-rumoszem. Wykonana nawierzchnia powinna być odpowiednio wyprofilowana i zagęszczona. Przed wykonaniem utwardzenia należy wykonać profilowanie istniejącego szlaku wraz z usunięciem błota poza teren szlaku z rozplantowaniem. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.a do SIWZ SA-2710-6/2014 1.2 Część zamówienia nr 2: Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składów drewna w Leśnictwie Dobrzanka Zad.1. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i składu w oddz. 245t,s: Projektuje się wykonanie utwardzenia zjazdu na szlak zrywkowy po stronie prawej w połowie placu składowego, o szer. 4,0m płytami drogowymi na długość 20.0m wraz z ukształtowaniem łuków przy wyjeździe. Pyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. Po stronie prawej projektuje się utwardzenie pasa składu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi kruszywem łamanym 31,5-63mm gr. 15cm klinowanym klińcem 4-25mm i grysem 2-4mm na podbudowie z pospółki 0-63mm gr. 20cm, o szer. 4,0m na długości 25.0m wraz z najazdami o długości 9,0m. Kruszywo należy układać w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Na istniejącym rowie po stronie prawej po jego odtworzeniu, projektuje się wykonanie przepustu z rur HDPE O 500mm ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi. Przepust wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju O 500mm i długości 12,0m. Rury i ścianki czołowe należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Przy płytach należy utwardzić pospółką 0-63mm na głębokość 25cm pobocze o szer. 1,0m oraz uskoki płyt. W obrębie składu należy wykonać odtworzenie rowu oraz odmulenie istniejącego przepustu z rur betonowych O600mm długości 8,0m. Dla odprowadzenia wody spływającej na skład po stronie prawej należy wykonać rów odwadniający przy stoku. Na wykonanym rowie w miejscu szlaku zrywkowego wykonać przepust z rur betonowych O 600 z rozbiórki o długości 4,0m. Grunt z wykonania koryta i wykopów pod przepusty oraz z rowu wbudować w powierzchnię składu z wykonaniem odpowiedniego profilowania powierzchni. Grunt nie nadający się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. Istniejące na obrzeżach składu pnie drzew należy wykarczować. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.2. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i składu 139A, 261m,ix: Projektuje się wykonanie zjazdu na szlak zrywkowy z drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej utwardzonego płytami drogowymi o szerokości 4,0m i długości 20,5m wraz z ukształtowaniem łuków przy wyjeździe. Pyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto wykonać na średnią głębokość 0,6m. Na istniejącym rowie projektuje się wykonanie przepustu z rur HDPE O600mm ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi. Przepust wykonać z rur dwuściennych skośnie karbowanych o sztywności obwodowej min SN8 o przekroju O600mm i długości 12,0m. Rury i ścianki czołowe należy ułożyć na ławie z pospółki, a następnie wykonać zasypkę pospółką zgodnie z wytycznymi producenta rur. Dla odprowadzenia w teren wody spływającej z powierzchni wjazdu i zapobieżenia jej spływaniu na drogę powiatową projektuje się wykonanie w odległości 4,0m od nawierzchni drogi wodościeków betonowych 50x50x15 ułożonych na ławie betonowej poprzecznie do osi zjazdu. Przy płytach należy utwardzić pospółką 0-63mm na głębokość 25cm pobocze o szer. 1,0m oraz uskoki płyt. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania powierzchni składu wraz ze zdjęciem humusu na gł. 15cm. W obrębie przepustu należy wykonać odmulenie i pogłębienie rowu przydrożnego. Urobek z wykonania koryta i wykopów wbudować w powierzchnię składu. Nadmiar gruntu nie nadającego się do wbudowania w skład oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.3. Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składu w oddz. 250j: Projektuje się utwardzenie pasa składu bezpośrednio przy drodze jako miejsca do załadunku i wyładunku drewna. Utwardzenie wykonać tłuczniem o szerokości 4,0m i długości 50,0m wraz z najazdami długości 9,0m. Nawierzchnię z kruszywa łamanego 31,5-63mm klinowana klińcem 4-25mm i grysem 2-4mm o grubości 15cm należy ułożyć na podbudowie z pospółki 0-63mm gr. 20cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto w poboczu wykonać obok nawierzchni żwirowej drogi na głębokość 35cm. Poza poboczem wykonać nasyp z urobku z wykonania koryta. W celu zapobieżenia dewastacji nawierzchni żwirowej drogi powiatowej oraz nawierzchni tłuczniowej utwardzonego miejsca do załadunku podczas przeciągania drewna z przeciwnej strony projektuje się wykonanie utwardzenia płytami żelbetowymi pasa do przeciągania drewna o szerokości 6,0m i długości 12,0m. Pyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. W celu prawidłowego odwodnienia projektuje się odmulenie rowów w obrębie składu. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania powierzchni składu. Nadmiar gruntu nie nadający się do wbudowania oraz humus rozplantować poza terenem składu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiące załącznik 1.b do SIWZ nr SA-2710-6/2014 1.3 Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składów drewna oraz szlaku zrywkowego w Leśnictwie Brzuska Zad.1. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy i składu drewna w oddz. 31h: Projektuje się wydłużenie utwardzenia zjazdu na szlak płytami drogowymi żelbetowymi na długości 24,0m. Dla wykonania nawierzchni z płyt drogowych należy rozebrać część nawierzchni tłuczniowej wjazdu na długości 9,08m i wykorzystać materiał z rozbiórki do utwardzenia pobocza przy płytach. Na pozostałej części wykonać korytowanie oraz w końcowym odcinku nasyp z gruntu dowiezionego. Grunt zostanie pozyskany przy poszerzaniu składu i dowieziony z odległości 1,0km. Na przygotowanym wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu należy ułożyć płyty drogowe żelbetowe 3,0x1,0x0,15 na podsypce z pospółki 0-31,5mm o grubości 10cm na szerokość 4,0m wraz z ukształtowaniem łuków przy wjeździe. Przy płytach należy utwardzić materiałem z rozbiórki nawierzchni pobocze o szer. 1,0m oraz uskoki na łukach na łączną grubość 25cm. Dolna warstwa utwardzenia gr. 10cm wykonana z pospółki 0-31,5 tak jak podsypka pod płyty, górna gr. 15cm z materiału z rozbiórki nawierzchni tłuczniowej. Dla odpowiedniego ukształtowania powierzchni składu projektuje się wykonanie profilowania wraz ze zdjęciem humusu na gł. 15cm oraz karczowaniem pni. Nadmiar gruntu oraz humus rozplantować poza terenem składu. Korzenie z karczowania przemieścić poza teren składu i pozostawić do naturalnego rozkładu. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.2. Naprawa zjazdu na szlak zrywkowy w oddz. 13a: Projektuje się wykonanie wydłużenia zjazdu na szlak zrywkowy o nawierzchni z płyt drogowych również płytami o szerokości 6,0m i długości 7,0m. Płyty należy ułożyć na podsypce z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm w odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym korycie. Koryto wykonać na głębokość 25cm. Przy płytach należy utwardzić krawędzie płyt ok. 0,3m pospółką 0-63mm gr. 15cm na podbudowie z pospółki 0-31,5mm gr. 10cm. Urobek z wykonania koryta wbudować w powierzchnię składu i zagęścić, a grunt nie nadający się do wbudowania przemieścić poza teren składu i rozplantować bez zagęszczania. Po zakończeniu prac teren uporządkować. Zad.3. Naprawa szlaku zrywkowego w oddz. 37g: Projektuje się wykonanie odkrzaczenia powierzchni szlaku zrywkowego wraz z karczowaniem korzeni i pni. Karpinę i korzenie przemieści poza teren szlaku i pozostawić do naturalnego rozkładu. Następnie należy odhumusować powierzchnię szlaku i przemieścić humus poza teren szlaku z rozplantowaniem. Dla prawidłowego odwodnienia należy wykonać rów odwadniający na łącznym odcinku 90,0m o przekroju 0,5m3 , oraz sączki poprzeczne z drewna odpadowego pozyskanego na miejscu o długości 6,0m i przekroju ok. 0,6m3. Powierzchnię szlaku na szerokości 4,0m o długości 170,0m należy sprofilować na średnią głębokość 25,0cm i zagęścić walcem. Urobek z wykopów rowów i pod sączki nadający się do wbudowania użyć do profilowania szlaku, pozostały przemieścić poza teren szlaku i rozplantować bez zagęszczania. Po zakończeniu prac teren uporządkować.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.16.31.00 - 45.16.31.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Naprawa szlaku zrywkowego i składów drewna w Leśnictwie Malawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Łyszczarz - Zakład Budowlano - Drogowy DROGLAS, Korzeniec 16, 37-740 Bircza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41995,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37847,48

  • Oferta z najniższą ceną: 37847,48 / Oferta z najwyższą ceną: 90544,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składów drewna w Leśnictwie Dobrzanka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo - Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos, ul. Mjr Kusiaka 8, 37-740 Bircza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99732,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88715,56

  • Oferta z najniższą ceną: 88715,56 / Oferta z najwyższą ceną: 125209,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Naprawa zjazdów na szlaki zrywkowe i składów drewna oraz szlaku zrywkowego w Leśnictwie Brzuska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo - Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos, ul. Mjr Kusiaka 8, 37-740 Bircza, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41562,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35535,38

  • Oferta z najniższą ceną: 35535,38 / Oferta z najwyższą ceną: 63065,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.