eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Przebudowa dróg na osiedlu Wschód , Kodeńska , Piłsudskiego i Centrum w Terespolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Terespol: Przebudowa dróg na osiedlu Wschód , Kodeńska , Piłsudskiego i Centrum w Terespolu
Numer ogłoszenia: 205922 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol , ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 83 3752036, faks 83 3752327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/umterespol/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na osiedlu Wschód , Kodeńska , Piłsudskiego i Centrum w Terespolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg na osiedlu Wschód , Kodeńska , Piłsudskiego i Centrum w Terespolu , polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu : przebudowy następujących ulic : 1.Ulica Ogrodowa - od ul. Wspólnej do ul. Akacjowej - 1348.00 m2 2. Ulica Lipowa - od ul. Wspólnej do ul. Akacjowej - 1228.00 m2 3. Ulica Wspólna - od posesji 3/5 do zjazdu do oczyszczalni - 3150.00 m2 4. Ulica Armii Krajowej - 2875.00 m2 5. Ulica Sikorskiego - 3069.00 m2 6. Ulica Pułaskiego - 2501.00 m2 7. Ulica Piłsudskiego - od ul. Kościuszki do ul. Armii Krajowej - 1506.00 m2 8. Ulica Piłsudskiego - od ul. Wojska Polskiego do ul. Czerwonego Krzyża - 1042,00 m2 9. Ulica Czerwonego Krzyża - od ronda do ul. Andrzejuka - 1430,00 m2 10. Ulica Czerwonego Krzyża - od ul. Andrzejuka do ul. Topolowej - 1602,00 m2 11. Ulica Czerwonego Krzyża - od ul. Topolowej do ul. Granicznej - 910,00 m2 12. Ulica Czerwonego Krzyża - od ul. Sienkiewicza do końca - 4625.00 m2 13. Parkingi przy ul. Czerwonego Krzyża - 635,00 m2 14. Ulica Sienkiewicza - od ul. Narutowicza do szkoły- 1988,00 m2 15. Ulica Sienkiewicza - od szkoły do torów - 1644,00 m2 16. Ulica Wyszyńskiego - od ul. Słuszki do ul. J. Pawłą II- 4027,00 m2 17. Ulica Słoneczna - od ul. Wojska Polskiego do ul. Nowej - 540,00 m2 18. Ulica Słoneczna - od ul. Nowej do ul. Piłsudskiego - 685,00 m2 19. Ulica Narutowicza - od ul. Sienkiewicza do ul. Granicznej - 1294,00 m2 20. Ulica Słuszki - od ul. Wyszyńskiego do Pasażu - 1120,00 m2 21. Ulica Nowa - od ul. Wojska Polskiego do ul. Piłsudskiego - 2032.00 m2 22. Ulica Reymonta - od ul. Wojska Polskiego do ul. Czerwonego Krzyża - 1016,00 m2 23. Ulica Wiejska -od drogi do Koroszczyna do dz. nr 1065/3 - 1723.00 m2 24.Ulica Niemcewicza - od ul.Czerwonego Krzyża -. 340.00 m2 25. Ulica Okrężna od ul. Piłsudskiego do ul. Nowej- 1275,00 m2 26. Ulica Flemminga i ul. Pocieja- 1322,00 m2 27. Ulica Piłsudskiego od ul. Wojska Polskiego do końca nawie. z trylinki - 1535.00 m2 28. Ulica Janowska - 1695,00 m2 29. Ulica Kościuszki - 1010,00 m2 30. Plac szkolny przy Zespole Szkół Publicznych Nr 1 ul. Sienkiewicza - 1138,00 m2 31. Wykonanie dokumentacji budowlano -wykonawczej kpl 30.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach: 1. Pieniądzu 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach ubezpieczeniowych 4. Gwarancjach bankowych 5. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta Terespol w Banku PKO BP w Białej Podlaskiej nr konta 40 1020 1260 0000 0702 0108 5539 z adnotacją: Wadium na przetarg Przebudowa dróg na osiedlu Wschód , Kodeńska , Piłsudskiego i Centrum w Terespolu W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi się znaleźć na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie zamawiającemu przyznanie sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zobowiązanie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie PZP. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć jako odrębny dokument (nie spięty trwale z pozostałymi dokumentami i nie numerowany)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uznaje się, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeśli udokumentuje, że w okresie 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykaże, że wykonał jedną robotę budowlaną (dotyczy robót budowlanych w ramach jednego zadania tj. zamówienia, kontraktu, umowy) polegające na wykonaniu drogi ( dróg) publicznej o łącznej powierzchni min. 15.000 m2 na łączną kwotę minimum 1.500 000,00 złotych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uznaje się, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane projektowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie dróg określone przepisami ustawy Prawo budowlane. b) co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz wykazującym się 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu takimi robotami w branży drogowej określone przepisami ustawy Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uznaje się, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeśli udokumentuje, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN; b) posiada polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Terespol ul. Czerwonego Krzyża 26 21-550 Terespol tel./fax (83) 375-21-30, (83) 375-20-36 lub (83) 375-23-27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol ul. Czerwonego Krzyża 26 21-550 Terespol sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.