eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Łódź: Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 205863 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu kontroli dostępu w budynku głównym Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kontroli dostępu w zabytkowym budynku głównym Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi przy al. Kościuszki 14 zgodnie z wykazem elementów i urządzeń oraz szczegółowym opisem, który zostanie zamieszczony w SIWZ. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia wymagane jest: - dostawa urządzeń i elementów systemu ZK2000SF - według załącznika nr 1 do SIWZ; - zainstalowanie dostarczonych urządzeń i elementów na wyznaczonych przejściach wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - zainstalowanie urządzeń kontrolnych i zasilających - zaprogramowanie drugiego łańcucha i podział istniejącej instalacji na dwa łańcuchy - skonfigurowanie zaprogramowanie i uruchomienie systemu w nowej konfiguracji - wykonanie prób pomontażowych wykonanych instalacji (pomiary elektryczne, logiczne) wraz ze sporządzeniem protokołów; - wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej o klauzuli (zastrzeżone) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z opisem wymagań co do przedmiotu zamówienia) zostanie zawarty w SIWZ. Prace muszą być wykonywane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac, zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji nie mniejszej niż: - 12 miesięcy na materiały użyte do realizacji zamówienia; - 12 miesięcy na wykonane prace.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 50.91.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Warunek nr 2. Wykonawca musi spełniać ustawowe warunki ubiegania się o zamówienie, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 4 (oceniany pod względem stopnia spełniania). Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (budowa lub rozbudowa instalacji systemu kontroli dostępu realizowanego w oparciu o system ZK 2000 SF zintegrowany z systemem zarządzania bezpieczeństwem GEMOS) potwierdzone wykazem min. 3 dostaw wraz z instalacją. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 3 dostawy wraz z instalacją o zakresie odpowiadającym ww. przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Warunek nr 5. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje takimi osobami, gdy wykaże, że: 1) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie konfiguracji, instalacji i administracji systemem ZK 2000 SF wydane przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę; 2) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony technicznej II stopnia; 3) dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony technicznej nie mniej niż I stopnia; 4) dysponuje nie mniej niż 4 osobami posiadającymi uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli nie niższej niż zastrzeżone; 5) dysponuje co najmniej dwiema osbami posiadającymi kwalifikacje z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku dozoru, w tym minimum jedna posiadająca uprawnienia projektowe oraz jedna posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych w zakresie co najmniej do 1 kV. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 2. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania Warunku nr 4. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej w wykazie dostaw wraz z instalacją łącznej ilości dostaw wraz z instalacją, poprzez przydzielenie każdemu z wykonawców punktów o ilości równej łącznej ilości wykonanych dostaw wraz z instalacją zrealizowanych przez wykonawcę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu wartości dostaw wraz z instalacją o największej wartości z wykazu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz (co najmniej 3) dostaw wraz z instalacją wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom oraz instalacjom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz dat i miejsca wykonania, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, wraz z dokumentami jednoznacznie potwierdzającymi, że dostawy wraz z instalacją odane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: - nazwę i adres obiektu, - nazwę i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były dostawy wraz z instalacją (inwestora), - informację o wartości wykonanych dostaw wraz z instalacją wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich, - datę zakończenia (data odbioru dostaw wraz z instalacją) 5. Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zgodnych z opisanymi w pkt. III.2.5, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności. W wykazie należy podać: - liczbę porządkową, - imię i nazwisko, - nazwę oraz rodzaj, zakres i numer posiadanego certyfikatu, uprawnień, zaświadzczeń. Uprawnienia upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli /zastrzeżone/ zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z pózn. zmianami) Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi al. Kościuszki 14, Recepcja, pok. nr 15 na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.