eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż oświetlenia sportowego w Hali Stulecia oraz opracowanie projektu instalacyjno- montażowego rozmieszczewnia lamp i ich zasilania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Wrocław: Dostawa i montaż oświetlenia sportowego w Hali Stulecia oraz opracowanie projektu instalacyjno- montażowego rozmieszczewnia lamp i ich zasilania.
Numer ogłoszenia: 205852 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3475191, 3475007, faks 071 3486851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oświetlenia sportowego w Hali Stulecia oraz opracowanie projektu instalacyjno- montażowego rozmieszczewnia lamp i ich zasilania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego oświetlenia sportowego, dostawa i montaż nowego oświetlenia sportowego zapewewniającego uzyskanie 3000 lx pionowego natężenia oświetlenia areny głównej Hali Stulecia we Wrocławiu oraz pionowego oraz opracowanie projektu instalacyjno- montażowego rozmieszczrnia lamp i ich zasilania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokosci 18.000,00 zł.( słownie : osiemnaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 07.07.2009r. do godz.9:30

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postępowanie przetargowe jest otwarte na równych warunkach dla wszystkich Wykonawców. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zadania ( kontrakty ) odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na dostawie wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń sterujących oświetleniem, o wartości min. 400.000,00 złotych brutto każde. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 niniejszej SIWZ i dokumenty wymienione w dziale V SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia / nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie poprzez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. b) wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału) potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania nowej osoby). 3. Wykaz wykonanych dostaw i instalacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom i instalacją wraz z uruchomieniem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w dziale IV pkt. 2 niniejszej SIWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru będącego załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim dostawy wraz z instalacją zostały wykonane należycie. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min 500.000,00 zł. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, o której mowa w dziale IV pkt. 3b. Dokument oraz forma składanego dokumentu, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ (pkt. 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM) 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w ich imieniu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. W związku z powyższym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia do oferty muszą dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4 działu X. Warunek ustanowienia pełnomocnika nie dotyczy wspólników s.c. uznawanych również za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców (odrębnie) winien złożyć oświadczenie, dokument, o którym mowa w pkt. 1 i 2 działu V. Dokumenty wymienione w pkt. 3, 4 i 5 działu V potwierdzające spełnianie stawianych warunków udziału w postępowaniu mogą zostać złożone wspólnie. Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 4 działu V może zostać przedstawiona: - odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w niniejszej SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis; - przez jednego z Wykonawców odpowiadającą wymaganej kwocie. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał finansowy i doświadczenie, opisane w dziale V pkt. 3, 4 i 5 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu (np. nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału) potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 niniejszej SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania nowej osoby). 3. Wykaz wykonanych dostaw i instalacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom i instalacją wraz z uruchomieniem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w dziale IV pkt. 2 niniejszej SIWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru będącego załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim dostawy wraz z instalacją zostały wykonane należycie. 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min 500.000,00 zł. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, o której mowa w dziale IV pkt. 3b. Dokument oraz forma składanego dokumentu, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ (pkt. 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM) 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w ich imieniu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. W związku z powyższym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia do oferty muszą dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4 działu X. Warunek ustanowienia pełnomocnika nie dotyczy wspólników s.c. uznawanych również za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców (odrębnie) winien złożyć oświadczenie, dokument, o którym mowa w pkt. 1 i 2 działu V. Dokumenty wymienione w pkt. 3, 4 i 5 działu V potwierdzające spełnianie stawianych warunków udziału w postępowaniu mogą zostać złożone wspólnie. Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 4 działu V może zostać przedstawiona: - odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w niniejszej SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis; - przez jednego z Wykonawców odpowiadającą wymaganej kwocie. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał finansowy i doświadczenie, opisane w dziale V pkt. 3, 4 i 5 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu (np. nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halaludowa.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Przedsiebiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. 51-618 Wrocław 1, pokój 65, wejście C1 (na przeciwko parkingu)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Wrocławskie Przedsiebiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. 51-618 Wrocław 1, pokój 61, wejście C1 (na przeciwko parkingu)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.