eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Serwis i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych Urzędu Morskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Gdynia: Serwis i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 205803 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych Urzędu Morskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisie i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych Urzędu Morskiego w Gdyni. Szczegółowy wykaz czynności konserwacyjnych stanowi część IV SIWZ. Wykaz urządzeń zainstalowanych w poszczególnych systemach stanowi odpowiednio część IIIA - III D SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie instalowania, serwisowania i konserwowania systemów alarmowych, wydaną na podstawie art. 46 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 ze zm.) w związku z § 1 pkt 5 lit g rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 lipca 1990 w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz. U Nr 49, poz. 287)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa, wydane na podstawie art. 36 ust 2 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 1999r Nr 11, poz. 95) oraz 3 letnie doświadczenie w zakresie serwisowania systemów ochrony technicznej obiektów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz cenowy 2) dotyczy III.4.3.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, f) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją przedmiotu umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, g) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wynikającymi z uzasadnionych okoliczności powodujących, że osoby wskazane przez strony umowy nie mogą realizować przedmiotu zamówienia, h) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok nr 44 - po uprzednim uzgodnieniu fax +48 58 620 67 43, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok nr 8 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych na terenie Trójmiasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisu i konserwacji wykonywana będzie 1 raz na kwartał (dla TVU) i co pół roku (dla SSWiN i KD) w następujących placówkach: 1. Centrala Urzędu Morskiego w Gdyni, Gdynia ul. Chrzanowskiego 10, w Gdyni przy ul. 3-go Maja 9-11-13, 2. Wydział Transportu i Zaopatrzenia Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Węglowa 18a Gdynia 3. Kapitanat Portu Gdynia ul. Polska 2 Gdynia, 4. Oddział Techniczny Gdynia, ul. Warsztatowa 5, Gdynia, 5. Pion Oznakowania Nawigacyjnego ul. 3 Maja 9-13, Gdynia, 6. Biuro Spraw Obronnych Żeglugi, ul. Zgoda 8, Gdynia, 7. Radiolatarnia Gdynia, Nabrzeże Wendy, Port Gdynia, 8. Kapitanat Portu Gdańsk ul. Przemysłowa 4, Gdańsk Nowy Port 9. Bosmanat Portu Górki Zachodnie ul. Stogi 23, Gdańsk Górki Zachodnie 10. Obwód Ochrony Wybrzeża Sobieszewo, ul. Teczowa 10, Gdańsk Sobieszewo 11. Baza Oznakowania Nawigacyjnego Gdańsk ul. Pokładowa 9, Gdańsk 12. Obchód Ochrony Wybrzeża Orle ul. Lazurowa 10 Gdańsk-Orle.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej w budynkach placówek terenowych w obrębie Elbląga i Krynicy Morskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisu i konserwacji wykonywana będzie 1 raz na kwartał (dla TVU) i co pół roku (dla SSWiN i KD), w obrębie Elbląga i Krynicy Morskiej w następujących placówkach: 1. Kapitanat Portu Elbląg ul. Browarna 82, Elbląg 2. Oddział Techniczny Elbląg, ul. Radomska 23, Elbląg 3. Bosmanat Portu Krynica Morska ul. Górników 2, Krynica Morska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis i konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu w budynkach placówek terenowych w obrębie Władysławowa i Helu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisu i konserwacji wykonywana będzie 1 raz na pół roku, w następujących placówkach: 1. Kapitanat Portu Władysławowo, ul. Hryniewieckiego 2, Władysławowo 2. Kapitanat Portu Hel ul. Wiejska 24, Hel.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis i konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu w budynkach placówek terenowych w Rozewiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa serwisu i konserwacji wykonywana będzie 1 raz na pół roku w placówce: Obwód Ochrony Wybrzeża Rozewie ul. Rozewska17, Rozewie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.