eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Wykonanie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób JW. 2229 Nowy Dwór Mazowiecki w kompleksie K-116 Modlin (kompleks garażowo magazynowy nr 1 i nr 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób JW. 2229 Nowy Dwór Mazowiecki w kompleksie K-116 Modlin (kompleks garażowo magazynowy nr 1 i nr 2)
Numer ogłoszenia: 205730 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2229 , ul. Leśna, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 280 32 00; 280 32 16, faks 022 280 32 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa (jednostka wojskowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób JW. 2229 Nowy Dwór Mazowiecki w kompleksie K-116 Modlin (kompleks garażowo magazynowy nr 1 i nr 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób JW. 2229 Nowy Dwór Mazowiecki w kompleksie K-116 Modlin (kompleks garażowo magazynowy nr 1 i nr 2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki: 1) Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1. 2) Warunki potwierdzające zdolność do wykonywania przedmiotowego zamówienia: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia. 4) Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy): a) warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 musza być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców, b) warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonywania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracy tych Wykonawców, d) Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu. 5) Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: a) złoży ofertę zgodą z wymogami SIWZ oraz przepisami ustawy, b) akceptuje ogólne warunki umowne załączone do SIWZ, c) Wykonawca nie może powierzać wykonywania przedmiotowego zamówienia pośrednikom lub podwykonawcom. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienia spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia. 7) Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Ważny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub potwierdzone przez wydający organ ewidencyjny, że zakres działalności, siedziba, skład władz nie uległy zmianie) nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dopuszczalna jest kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 3) Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony osób i mienia; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ochrony w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; b) Wykaz osób (pracowników), które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności, wymaga się, aby do wykazu załączone były kserokopie licencji, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. c) Poświadczenie bezpieczeństwa stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wymaga się aby do wykazu załączone były kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wymaga się załączenia kserokopii zaświadczeń stwierdzających odbycie przeszkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; e) Licencje pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; f) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa wraz z załączoną kopią dokumentu imiennego potwierdzającego posiadanie przeszkolenia i kopię poświadczenia bezpieczeństwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; g) Oświadczenie dotyczące posiadania kancelarii tajnej; 8) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej : kontraktowej i deliktowej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Odpowiedzialność ta ma być rozszerzona o szkody w mieniu chronionym. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenie muszą być wpisane do treści polisy. b) Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie dołączenia polisy do oferty w postępowaniu - polisa opisana wyżej lub jej kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę była przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą. c) Polisa z w/w zapisami musi obejmować cały okres obowiązywania umowy. 9) Wykonawcy wspólnie składający ofertę (dotyczy konsorcjum i spółek cywilnych): a) Każdy z przedsiębiorców będący wspólnikiem spółki cywilnej bądź członkiem konsorcjum złoży oddzielnie dla każdego z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.6 ppkt. 1 - 5, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; b) Ponadto Wykonawcy wspólnie składający ofertę musza ustanowić pełnomocnika (art. 2 ust. 2 ustawy) i załączyć od oferty: Pełnomocnictwo (tzw. Pełnomocnictwo rodzajowe) - dokładnie określające zakres umocowania pełnomocnika zgodnie z SIWZ, Wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej wykaz wspólników), 10) Formularz Oferty sporządzony zgodnie z wymaganiami zmawiającego; 11) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentów jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2229 ul. Leśna 05-100 Nowy Dwór Maz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 2229 Nowy Dwór Maz pokój 222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.