eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie do druku, druk oraz oprawa publikacji książkowych Procedury recenzowania i doboru recenzentów - dwa oddzielne tomy oraz Akademickie Ośrodki Innowacji w Transferze Technologii (znak sprawydruk-260-2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Warszawa: Przygotowanie do druku, druk oraz oprawa publikacji książkowych Procedury recenzowania i doboru recenzentów - dwa oddzielne tomy oraz Akademickie Ośrodki Innowacji w Transferze Technologii (znak sprawy: druk-260-2012)
Numer ogłoszenia: 205653 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182693 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Przetwarzania Informacji, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 570 14 64, faks 022 8253319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku, druk oraz oprawa publikacji książkowych Procedury recenzowania i doboru recenzentów - dwa oddzielne tomy oraz Akademickie Ośrodki Innowacji w Transferze Technologii (znak sprawy: druk-260-2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie do druku, druk oraz oprawa publikacji książkowych Procedury recenzowania i doboru recenzentów - dwa oddzielne tomy oraz Akademickie Ośrodki Innowacji w Transferze Technologii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach sub-projektu Analiza działalności ośrodków transferu technologii (zarządzanie oraz komercjalizacja B+R) stanowiącego zadanie 2.4 oraz w ramach sub-projektu System wspomagania wyboru recenzentów stanowiącego zadanie 5.1 projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, Priorytet I, Działanie 1.1, Podddziałanie 1.1.3,POIG 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Blicharz - Krupińska Grafpol, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31186,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.