eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Modernizacja 2 dróg gminnych do pól, Gmina Radzyń Podlaski1.Droga gminna w m. Brzostówiec o dł. 1109 mb 2.Droga gminna w m. Paszki Duże o dł. 700 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Radzyń Podlaski: Modernizacja 2 dróg gminnych do pól, Gmina Radzyń Podlaski: 1.Droga gminna w m. Brzostówiec o dł. 1109 mb 2.Droga gminna w m. Paszki Duże o dł. 700 mb
Numer ogłoszenia: 205584 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4131800, faks 83 4131800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 2 dróg gminnych do pól, Gmina Radzyń Podlaski: 1.Droga gminna w m. Brzostówiec o dł. 1109 mb 2.Droga gminna w m. Paszki Duże o dł. 700 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym -1,82 km 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5907 m2 3. Mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsja asfaltową za zimno podbudowy żużlowej; zużycie emulsji 0,5 kg na m2- 5907 m2 4. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczna asfaltową mechanicznie w ilości średnio 125 kg na m2- 738,5 t 5. Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą - 20,15 m3 Szczegółowy zakres prac znajduje się w Przedmiarze Robót stanowiących załącznik nr 8 SIWZ ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp do 50 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej w Ustawie. 7.2Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium w wysokości 20 000PLN (słownie: dwadziescia tysięcy złotych). 7.3Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 26.08.2015 roku do godz. 12.00. 7.4 Wpłaty w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć :Modernizacja 2 dróg gminnych do pól, Gmina Radzyń Podlaski Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 7.5Zwrot wadium : 7.5.1Wadium zostanie zwrócone przez Zamawiającego gdy : a)upłynął termin związania ofertą, b)została zawarta umowa i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie 7.5.2Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, 7.5.3Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 7.6Utrata wadium na rzecz Zamawiającego. 7.6.1Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy : Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.6.2Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.7Nie wniesienie wadium skutkuje odrzuceniem oferty bez dalszego rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) wykaz robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- zał. Nr 5. Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wskazany w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy, zostaną uznani Oferenci, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie robót ,wartości min. 150 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) wykaz kluczowych osób realizujących zamówienie. Zamawiający żąda oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zał. Nr 6. Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wskazany w art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp, zostaną uznani Oferenci, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 )oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r Nr 83 poz.578) o specjalności drogowej(uprawnienia w co najmniej ograniczonym zakresie). d) W przypadku osób wymienionych w pkt. c nie będących pracownikami Oferenta, wymagane jest dołączenie oryginału oświadczenia takiej osoby o gotowości uczestniczenia w realizacji projektu, zawierające imię i nazwisko, stanowisko/funkcja w projekcie, treść oświadczenia zawierająca nazwę projektu, czytelny podpis, datę i miejsce złożenia podpisu, a w przypadku gdy osoba ta jest pracownikiem podwykonawcy, wymagane jest dołączenie oryginału oświadczenia podwykonawcy o gotowości uczestniczenia w realizacji projektu i skierowania do jego realizacji wymienionych osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych (oświadczenie stanowi zał. Nr 3 lub Nr 4 do SIWZ). b) w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 PZP do oświadczenia, o którym mowa w pkt a należy złożyć dokumenty potwierdzające, ze istniejące powiązania w grupie kapitałowej nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami. 4.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie z pkt.4.2 ppkt.a powinien złożyć każdy z wykonawców oddzielnie lub łącznie wszyscy Oferenci. Oświadczenie z pkt 4.1 składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu. Oferenci występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Powyższy dokument powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do pełnomocnika. 4.4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4.5 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą na podstawie art.26 ust. 2 e za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.6 Podmioty które będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy w odniesieniu do tych podmiotów złożyć oświadczenie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Zał. Nr 3 lub Nr 4. niniejszej SIWZ. 4.7 W przypadku rezygnacji z podwykonawcy, który jest podmiotem, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego 4.8Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- zał. Nr 3 lub Nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzyń Podlaski ul. Warszawska 32 21-300 Radzyn Podlaski pokój nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Radzyń Podlaski ul. Warszawska 32 21-300 Radzyn Podlaski pokój nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt wspołfinansowany ze srodków FOGR.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.