Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Katowice: Dostawa sprzętu fotograficznego, kamery, projektorów multimedialnych oraz sprzętu audiowizualnego.
Numer ogłoszenia: 205453 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597408 w. 24, 3505061, fax 032 2516989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aspkat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu fotograficznego, kamery, projektorów multimedialnych oraz sprzętu audiowizualnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu fotograficznego, kamery, projektorów multimedialnych oraz sprzętu audiowizualnego: Zadanie nr1 - Aparaty cyfrowe - 4szt., kamera cyfrowa - 1szt., obiektyw - 3szt., oświetlenie studyjne - 2kpl., zestaw kamerowy - 1kpl. Zadanie nr2 - system zawieszania i sterowania teł - 1kpl., system zawieszania lamp studyjnych - 1kpl., stół bezcieniowy - 1szt. Zadanie nr3 - projektory multimedialne - 4szt., Zadanie nr4 - telewizor plazmowy - 4szt., Zestaw nagłaśniający - 1kpl., Wzmacniacz wideo - 2szt., wzmacniacz stereo - 2szt., głośniki stereo - 2kpl., wzmacniacz stereo z głośnikami - 1kpl., selektor-matryca audio-wideo - 1szt., odtwarzacz DVD - 2szt., Zestaw głośników 6.1 - 1kpl., amplituner - 1szt., głośniki odsłuchowe - 1kpl., zestaw mikrofonów - 1kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.00.00 - Sprzęt fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych tj: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem , w tym: prowadzić działalność gospodarczą po uzyskaniu wpisu do właściwego rejestru, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.: W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Firma nie wyrządziła szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, W stosunku do Firmy nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości, lub w przypadku ogłoszenia upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, Firma nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Firma będąca, osobą fizyczną,spółką jawną,spółką partnerską,spółką komandytową lub komandytowo-akcyjną,osoba prawną nie została,jej wspólnik,partner lub członek zarządu,komplementariusz, urzędujący członek zarządu nie został prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wobec Firmy będącej podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Firma spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. Cena(koszt)=100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia z art. 22 i 24 (wg wzoru załącznik nr 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wskazane dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się §2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca w takim przypadku w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.2 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru/ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aspkat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Dąbrówki 9, pok. 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, ul. Dąbrówki 9, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu fotograficznego oraz kamery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty cyfrowe - 4szt., kamera cyfrowa - 1szt., obiektyw - 3szt., oświetlenie studyjne - 2kpl., zestaw kamerowy - 1kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni fotograficznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zawieszania i sterowania teł - 1kpl., system zawieszania lamp studyjnych - 1kpl., stół bezcieniowy - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa projektorów multimedialnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektory multimedialne - 4szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor plazmowy - 4szt., Zestaw nagłaśniający - 1kpl., Wzmacniacz wideo - 2szt., wzmacniacz stereo - 2szt., głośniki stereo - 2kpl., wzmacniacz stereo z głośnikami - 1kpl., selektor-matryca audio-wideo - 1szt., odtwarzacz DVD - 2szt., Zestaw głośników 6.1 - 1kpl., amplituner - 1szt., głośniki odsłuchowe - 1kpl., zestaw mikrofonów - 1kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.