eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów biurowych z podziałem na cztery części (OP.IV.EO.3331/99/09)



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Lublin: Dostawa artykułów biurowych z podziałem na cztery części (OP.IV.EO.3331/99/09)
Numer ogłoszenia: 205345 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, faks 081 4416635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych z podziałem na cztery części (OP.IV.EO.3331/99/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego w ramach projektu Lubelski program pomocy stypendialnej dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych (dla Departamentu Kultury, Edukacji i Sportu). Zgodnie z opisem zawartym w załączniku do siwz. Część II: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Materiały biurowe będą przeznaczone dla uczestników konferencji nt. Aspekty prawne, techniczne i finansowe prawidłowego usuwania wyrobów zawierających azbest (dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska).Zgodnie z opisem zawartym w załączniku do siwz. Część III: Dostawa artykułów biurowych oraz papierniczych (dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich). Zgodnie z opisem zawartym w załączniku do siwz. Część IV: Dostawa artykułów biurowych dla bieżących potrzeb funkcjonowania Oddziału Funduszy Europejskich DSiRR UMWL pełniącego funkcję GPI oraz dla LPI mieszczących się w Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej w ramach projektu Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim na 2009 r. (dla Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego). Zgodnie z opisem zawartym w załączniku do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11273.21 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: część I współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego część III finansowana ze środków Pomocy Technicznej ROW 2007-2013, Schematu III Stworzenie i utrzymanie Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich część IV współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego w ramach projektu Lubelski program pomocy stypendialnej dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych (dla Departamentu Kultury, Edukacji i Sportu).

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLBIURO s.c. A. Górecki, J. Wrońska, I. Dudek, ul. Wołodyjowskiego 6/80, 20-627 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3421.97
  • Oferta z najniższą ceną: 3421.97 oferta z najwyższą ceną: 3921.44
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Materiały biurowe będą przeznaczone dla uczestników konferencji nt. Aspekty prawne, techniczne i finansowe prawidłowego usuwania wyrobów zawierających azbest (dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska)

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLBIURO s.c. A. Górecki, J. Wrońska, I. Dudek, ul. Wołodyjowskiego 6/80, 20-627 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 375
  • Oferta z najniższą ceną: 375 oferta z najwyższą ceną: 702.50
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych oraz papierniczych (dla Departamentu Koordynacji Projektów Europejskich)

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Annex sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1512.06
  • Oferta z najniższą ceną: 1512.06 oferta z najwyższą ceną: 3364.85
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa artykułów biurowych dla bieżących potrzeb funkcjonowania Oddziału Funduszy Europejskich DSiRR UMWL pełniącego funkcję GPI oraz dla LPI mieszczących się w Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej w ramach projektu Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim na 2009 r.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Annex sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5964.18
  • Oferta z najniższą ceną: 5964.18 oferta z najwyższą ceną: 8725.97
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.