eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Przebudowa i remont dróg gminnych płytami żelbetowymiZadanie nr 1 - remont ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej, Zadanie nr 2 - przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie, Zadanie nr 3 - remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec, Zadanie nr 4 - remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Pruszcz Gdański: Przebudowa i remont dróg gminnych płytami żelbetowymi: Zadanie nr 1 - remont ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej, Zadanie nr 2 - przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie, Zadanie nr 3 - remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec, Zadanie nr 4 - remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie
Numer ogłoszenia: 205327 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych płytami żelbetowymi: Zadanie nr 1 - remont ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej, Zadanie nr 2 - przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie, Zadanie nr 3 - remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec, Zadanie nr 4 - remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych płytami żelbetowymi z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - remont ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej, Zadanie nr 2 - przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie, Zadanie nr 3 - remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec, Zadanie nr 4 - remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie. 2. Zakres robót dla poszczególnych zadań: 1) Zadanie nr 1. - obejmuje wykonanie remontu ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) remont ul. Konwaliowej w Straszynie polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt staroużytecznych (płyty Inwestora) na powierzchni 780 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 780 m2 tj. 1040 sztuk, - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami; b) remont parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt staroużytecznych (płyty Inwestora) na powierzchni 240 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 240 m2 tj. 328 sztuk, - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami; 2) Zadanie nr 2. - obejmuje przebudowę ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt drogowych wielootworowych typu Jomb na powierzchni 1350 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 1350 m2 tj. 1800 szt., z czego 467 szt. stanowią płyty staroużyteczne Inwestora, które należy załadować i transportować na budowę z miejscowości Lędowo (ul. Dębowa) i 1333 szt. nowych płyt dostarczy wykonawca (płyty winny być wykonane z betonu B-25, zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej), - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami. b) remont drogi ul. Rumiankowej w Juszkowie polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt drogowych wielootworowych typu Jomb na powierzchni 378 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 378 m2 tj. 504 szt., z czego wszystkie nowe płyty dostarczy wykonawca (płyty winny być wykonane z betonu B-25, zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej), - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami. 3) Zadanie nr 3. - obejmuje remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. Remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 10 cm pod wbudowanie płyt drogowych żelbetowych pełnych na powierzchni 76,50 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożeniu płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300cmx150cmx15cm, na pow. 76,50 m2 - 17 szt., z czego wszystkie dostarczy wykonawca (płyta winna być wykonana z betonu B30 według normy PN EN 13369:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej, dopuszcza się zastosowanie płyt staroużytecznych), - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami z wykorzystaniem ziemi z korytowania. 4) Zadanie nr 4. - obejmuje remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) remont drogi ul. Kasztanowej w Przejazdowie polega na: - rozebraniu krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm i długości 62 m, - wykonaniu ławy betonowej z oporem i ustawienie krawężników betonowych z rozbiórki na długości 62 m, - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 15 cm, i drugiej warstwy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm na pow. 93 m2 - wykonaniu dwóch wpustów ulicznych betonowych o głębokości 1,5 m i średnicy 500 mm z przykanalikami z rur PCV O 160 o łącznej długości 40 m, - zagrabieniu całego terenu objętego pracami. b) remont drogi ul. Poprzecznej w Straszynie polega na: - ustawieniu nowych obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na długości 25 m, - wykonaniu ławy betonowej z oporem i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, na długości 25 m, - wykonanie koryta o głębokości 15cm pod wbudowanie kostki brukowej na powierzchni 50,0 m2, - rozłożenie w korycie kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podbudowy po zagęszczeniu musi wynosić 15cm), - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 50 m2, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni. 3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej specyfikacji muszą być: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, (zgodnie z treścią zał. nr 1 Formularz oferty). 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 2-4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ust. 4 pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: wypełniony druk /Formularz oferty/, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - remont ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1. - obejmuje wykonanie remontu ul. Konwaliowej w Straszynie i parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) remont ul. Konwaliowej w Straszynie polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt staroużytecznych (płyty Inwestora) na powierzchni 780 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 780 m2 tj. 1040 sztuk, - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami; b) remont parkingu w pobliżu kościoła w Żuławie przy ul. Lipowej polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt staroużytecznych (płyty Inwestora) na powierzchni 240 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 240 m2 tj. 328 sztuk, - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie nr 2. - obejmuje przebudowę ul. Wierzbowej w Radunicy i remont ul. Rumiankowej w Juszkowie zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) przebudowa ul. Wierzbowej w Radunicy polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt drogowych wielootworowych typu Jomb na powierzchni 1350 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 1350 m2 tj. 1800 szt., z czego 467 szt. stanowią płyty staroużyteczne Inwestora, które należy załadować i transportować na budowę z miejscowości Lędowo (ul. Dębowa) i 1333 szt. nowych płyt dostarczy wykonawca (płyty winny być wykonane z betonu B-25, zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej), - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami. b) remont drogi ul. Rumiankowej w Juszkowie polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt drogowych wielootworowych typu Jomb na powierzchni 378 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm), - ułożeniu płyt drogowych wielootworowych typu Jomb o wymiarach 100cmx75cmx12,5cm, na pow. 378 m2 tj. 504 szt., z czego wszystkie nowe płyty dostarczy wykonawca (płyty winny być wykonane z betonu B-25, zgodnie z normą PN-EN 1339:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej), - wypełnieniu otworów w płytach podsypką żwirowo-piaskową, - usunięciu nadmiaru piasku z nawierzchni, - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie nr 3. - obejmuje remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. Remont drogi gminnej dz. nr 56 w miejscowości Krępiec polega na: - wykonaniu koryta o głębokości 10 cm pod wbudowanie płyt drogowych żelbetowych pełnych na powierzchni 76,50 m2, - rozłożeniu w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10cm), - ułożeniu płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300cmx150cmx15cm, na pow. 76,50 m2 - 17 szt., z czego wszystkie dostarczy wykonawca (płyta winna być wykonana z betonu B30 według normy PN EN 13369:2005 krzyżowo zbrojone stalą zbrojeniową wg PN-82/H-93215 w strefie dolnej i górnej, dopuszcza się zastosowanie płyt staroużytecznych), - zagrabieniu poboczy na odcinkach objętych pracami z wykorzystaniem ziemi z korytowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie nr 4. - obejmuje remont dróg gminnych ul. Kasztanowej w Przejazdowie i ul. Poprzecznej w Straszynie zgodnie z zakresem określonym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w przedmiarach. a) remont drogi ul. Kasztanowej w Przejazdowie polega na: - rozebraniu krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm i długości 62 m, - wykonaniu ławy betonowej z oporem i ustawienie krawężników betonowych z rozbiórki na długości 62 m, - wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 15 cm, i drugiej warstwy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm na pow. 93 m2 - wykonaniu dwóch wpustów ulicznych betonowych o głębokości 1,5 m i średnicy 500 mm z przykanalikami z rur PCV O 160 o łącznej długości 40 m, - zagrabieniu całego terenu objętego pracami. b) remont drogi ul. Poprzecznej w Straszynie polega na: - ustawieniu nowych obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, na długości 25 m, - wykonaniu ławy betonowej z oporem i ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, na długości 25 m, - wykonanie koryta o głębokości 15cm pod wbudowanie kostki brukowej na powierzchni 50,0 m2, - rozłożenie w korycie kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podbudowy po zagęszczeniu musi wynosić 15cm), - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 50 m2, - usunięcie nadmiaru piasku z nawierzchni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.