eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Budowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.:Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowościach Gronowo Elbląskie i Oleśno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-28

Gronowo Elbląskie: Budowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.:Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowościach Gronowo Elbląskie i Oleśno
Numer ogłoszenia: 205289 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie , ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.:Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowościach Gronowo Elbląskie i Oleśno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i remont chodników przy drodze powiatowej (DP 1120N) na odcinku od torów kolejowych w miejscowości Oleśno do skrzyżowania z ul. Elbląską w miejscowości Gronowo Elbląskie. 1) odcinek od torów kolejowych w miejscowości Oleśno do miejscowości Gronowo Elbląskie po lewej stronie jezdni na odcinku 949,32 m oraz na odcinku 344,79 m po prawej stronie jezdni, długość projektowanego chodnika wynosi 1.294,11 m w tym: - budowa 1.082,11 m, - remont 212 m. Pas pieszy o szerokości 1,5 m. Całkowita szerokość projektowanego chodnika wynosi 1,73 m(0,15+1,50+0,08). Trasa chodnika jest zgodna z krawędzią istniejącej jezdni. W ramach budowy i remontu chodnika projekt przewiduje również przebudowę istniejących zjazdów bramowych(szt. 22) oraz przebudowę włączeń dróg gminnych(szt.3) w km 0+425,31(chodnik po lewej stronie), km 0+010,22, km 0+214,29(chodnik po prawej stronie). Wszystkie wjazdy bramowe o szerokości 3,5 m i skosach 1:1 ułożone na długości 2,0 m w poziomie chodnika(bez uskoków), zakończone krawężnikiem opornikiem. Ustawienie barier ochronnych z rur stalowych od strony istniejących skarp oraz wyznaczenie przejść dla pieszych w km 0+910,33, km 0+096 (kilometraż chodnika po lewej stronie). Przyjęto następujące układy i grubości warstw: Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 6 cm koloru szarego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podsypka piaskowa gr. 10 cm (piasek średnioziarnisty lub pospółka), - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Nawierzchnia zjazdów bramowych: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 8 cm koloru czerwonego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 16 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia droga gminna: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 20 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczaniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia utwardzonego pobocza(chodnik odsunięty do krawędzi jezdni) - kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0-25 mm gr. 6 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0-40 mm g. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 15 cm. Nawierzchnie należy obramować krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x30 cm, wystającymi 13 cm ponad nawierzchnię istniejącej jezdni lub 1-2 cm w miejscach przejść dla pieszych oraz 0-3 cm na zjazdach bramowych i drogach gminnych. Krawężniki należy ustawić na ławach betonowych z betonu C 12/15 o grubości 10 cm i grubości części oporowej 15 cm. Krawędzie chodników należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. Odwodnienie: Wody opadowe z projektowanych nawierzchni będą odprowadzane powierzchniowo przez odpowiednio wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów. Projekt przewiduje wykonanie wpustów deszczowych, ścieków podchodnikowych, elementów odwodnienia liniowego oraz umocnienie skarp i dna rowów brukiem w miejscach odprowadzenia wód opadowych. Wody opadowe z chodnika zlokalizowanego po prawej stronie i odsuniętego od jezdni skierowano poprzez projektowane spadki poprzeczne do pobliskiego rowu. Prawidłowe odwodnienie tego chodnika zapewnia również projektowane utwardzone pobocze o nawierzchni przepuszczalnej. 2) odcinek od granicy miejscowości Oleśno-Gronowo Elbląskie do skrzyżowania ul. Przemysłowej z ul. Elbląską strona prawa jezdni, długość projektowanego chodnika wynosi 515,93 m w tym: - budowa 480,93 m, - remont 35 m. Pas pieszy o szerokości 1,5 m. Całkowita szerokość projektowanego chodnika wynosi 1,73 m(0,15+1,50+0,08). Trasa chodnika jest zgodna z prawą krawędzią istniejącej jezdni. Projektowany chodnik na całej długości zlokalizowany jest bezpośrednio przy krawędzi jezdni. W ramach budowy i remontu chodnika projekt przewiduje również przebudowę istniejących zjazdów bramowych(szt.13) oraz przebudowę włączeń dróg gminnych (szt. 1). Wszystkie wjazdy bramowe o szerokości 3,5 m i skosach 1:1 ułożone na długości 2,0 m w poziomie chodnika (bez uskoków), zakończone krawężnikiem opornikiem lub elementami odwodnienia liniowego . Ustawienie barier ochronnych z rur stalowych od strony istniejących skarp oraz wyznaczenie przejść dla pieszych w km 0+409,00, km 0+703, km 0+850,85. Przyjęto następujące układy i grubości warstw: Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 6 cm koloru szarego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podsypka piaskowa gr. 10 cm (piasek średnioziarnisty lub pospółka), - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Nawierzchnia zjazdów bramowych: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 8 cm koloru czerwonego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 16 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia droga gminna: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 20 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczaniu Is=0,97, E2=45-50 MPa. Nawierzchnie należy obramować krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x30 cm, wystającymi 13 cm ponad nawierzchnię istniejącej jezdni lub 1-2 cm w miejscach przejść dla pieszych oraz 0-3 cm na zjazdach bramowych i drogach gminnych. Krawężniki należy ustawić na ławach betonowych z betonu C 12/15 o grubości 10 cm i grubości części oporowej 15 cm. Krawędzie chodników należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. Odwodnienie: Wody opadowe z projektowanych nawierzchni będą odprowadzane powierzchniowo przez odpowiednio wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów. Projekt przewiduje wykonanie wpustów deszczowych, ścieków podchodnikowych, elementów odwodnienia liniowego oraz umocnienie skarp i dna rowów brukiem w miejscach odprowadzenia wód opadowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, stanowiącym załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie: kierowania robotami drogowymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty, - wykaz podwykonawców, - oświadczenie o wnieseniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zaakceptowany projekt umowy, - kosztorys, - pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać ze strony: bip.warmia.mazury.pl/gronowo_elblaskie_gmina_wiejska/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie 82-335, ul. Łączności 3, pokój nr 11, w godz. 7:30- 15:00 osobiście lub na adres jak wyżej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowane ze środków unijnych - PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.