eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-02/D/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Białystok: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-02/D/2010
Numer ogłoszenia: 20527 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-02/D/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach: mikroskop świetlny z kamerą cyfrową - 1 szt., wirówka laboratoryjna stołowa z chłodzeniem - 1 szt., wirnik kątowy - 1 szt., podstawa do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych - 240 szt., pokrywa do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych - 120 szt., poidło do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych - 120 szt., kapsel na poidło do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych - 120 szt., wytrząsarka do probówek - szt. 2, suchy blok grzejny do próbówek - szt.1, pipeta automatyczna - szt.4, pompa próżniowa laboratoryjna - szt. 1, zasilacz niskonapięciowy do elektroforezy - szt. 1, waga laboratoryjna - szt. 1, zestaw do przygotowania i obserwacji próbek tkankowych - szt.1, mikrodestylarka - szt. 1, olejowa pompa próżniowa - szt. 1, mieszadło magnetyczne z płytą grzejną - szt. 1 zgodnie z opisem podanym w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 42.11.31.71 - Wirniki 42.12.24.50 - Pompy próżniowe 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 38.43.71.00 - Pipety 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.43.62.00 - Wyparki rotacyjne 38.43.63.10 - Płyty grzejne 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Uwaga: Zamawiający uzna za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, dostawę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na dostawie aparatury badawczo-naukowej o wartości nie mniejszej niż (odpowiednio dla zadania): dla zadania 1,4: 5 000,00 zł brutto dla zadania 2,3,8: 20 000,00 zł brutto dla zadania 7: 30 000,00 zł brutto dla zadania 5,6,9: 2 000,00 zł brutto a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 3 do SIWZ), DOKUMENTY: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp (wg wzoru druku - zał. nr 7 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający uzna za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, dostawę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na dostawie aparatury naukowo-badawczej o wartości nie mniejszej niż (odpowiednio dla zadania): dla zadania 1,4: 5 000,00 zł brutto dla zadania 2,3,8: 20 000,00 zł brutto dla zadania 7: 30 000,00 zł brutto dla zadania 5,6,9: 2 000,00 zł brutto a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3) W sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ppkt 3, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 7) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mikroskopu świetlnego z kamerą cyfrową dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu świetlnego z kamerą cyfrową dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wirówki laboratoryjnej stołowej z chłodzeniem i wirnika kątowego dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wirówki laboratoryjnej stołowej z chłodzeniem i wirnika kątowego dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.11.31.71-3, 42.93.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa podstawy, pokrywy, poidła i kapsla na poidło do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podstawy, pokrywy, poidła i kapsla na poidło do klatki do hodowli myszy laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 30.23.72.80-5, 42.12.24.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zasilacza niskonapięciowego do elektroforezy dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zasilacza niskonapięciowego do elektroforezy dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wagi laboratoryjnej dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi laboratoryjnej dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawu do przygotowania i obserwacji próbek tkankowych dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do przygotowania i obserwacji próbek tkankowych dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.63.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mikrodestylarki i olejowej pompy próżniowej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrodestylarki i olejowej pompy próżniowej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.43.62.00-2, 42.12.24.50-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzejną dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w pkt. 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.43.63.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.