eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Jednorazowa dostawa materiałów biurowych - skoroszytów plastikowych (wraz z rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Gliwice: Jednorazowa dostawa materiałów biurowych - skoroszytów plastikowych (wraz z rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 204979 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa materiałów biurowych - skoroszytów plastikowych (wraz z rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa materiałów biurowych - skoroszytów plastikowych: ze sztywnej folii - o grubości min. 200 mikronów, z przednią i tylną okładką kolorową z szerokim grzbietem 2cm i dwoma okienkami opisowymi: jednym na grzbiecie skoroszytu i drugim wzdłuż grzbietu na przedniej okładce z paskiem opisowym i wycięciami ułącymi wyjęcie paska, kolor zielony - (wraz z rozładunkiem) do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach w ilości 20.000 sztuk

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, b. ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), c. Opis sposobu przygotowania oferty zawiera punkt 13 niniejszej SIWZ. d. oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej czyn stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania oraz wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którzy złożyli ofertę, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów: a. Wypełniony formularz oferty - wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, c. Oświadczenie wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. d. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. e. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). f. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice Dział Spraw Ogólnych - pok. nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15 w pokoju nr 110 - Dział Spraw Ogólnych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.