Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Suwałki: Ochrona mienia i obiektów Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach, położonych w Suwałkach przy ul. Ogrodowej 57
Numer ogłoszenia: 20493 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, faks 087 5679221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i obiektów Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach, położonych w Suwałkach przy ul. Ogrodowej 57.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia i obiektów Zarządu Dróg Powiatowych w Suwałkach, położonych w Suwałkach przy ul. Ogrodowej 57 1. Ochrona mienia i obiektów: a) od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. od 15:00 danego dnia do godz. 7:00 dnia następnego b) w soboty, niedziele i święta w ciągu tygodnia od godz. 7:00 danego dnia do godz. 7:00 dnia następnego. 2. Ochrona polegać będzie na: a) zapewnieniu ochrony mienia w budynkach i granicach ochranianego obszaru, b) niedopuszczeniu do przebywania na terenie nieruchomości osób nieuprawnionych c) przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku d) natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, e) patrolowanie chronionego terenu i obiektów ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan zabezpieczeń pomieszczeń, f) w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską oraz mobilnym patrolem interwencyjnym, g) niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego lub upoważnionego pracownika o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu. 3. Zakres ochrony obejmuje mienie: a) budynki biurowe, warsztatowe, magazyny, garaże wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną b) stacji kontroli pojazdów c) środki transportowe, d) urządzenia i materiały znajdujące się na terenie nieruchomości 4. Teren obiektów podlegający ochronie jest ogrodzony i oświetlony (w załączeniu szkic sytuacyjny nieruchomości). 5. Wykonawca przyjmujący ochronę ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie prowadzenia dozoru. 6. Wykonawca ponosi koszty związane z utrzymaniem (karmienie, usługi weterynaryjne) dwóch psów, które znajdują się na terenie nieruchomości i są bardzo pomocne przy wykonywaniu dozoru. 7. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i identyfikatory. 8. Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę zobowiązani będą do utrzymania czystości w pomieszczeniu przeznaczonym dla pracowników ochrony oraz do wykonywania dodatkowych czynności związanych z utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości: a) koszenie trawników, b) podlewanie skrzynek i gazonów kwiatowych, c) zamiatanie placu, d) odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych i zwalczanie ich śliskości w okresie zimowym. 9. Zamawiający udostępni Wykonawcy narzędzia niezbędne do wykonywania ww. dodatkowych czynności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy e. wykonują lub wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizował (zakończył) minimum 3 zamówienia o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, tzn. realizował usługi dozoru o wartości, charakterze i złożoności podobnej do zakresu z przedmiotem zamówienia f. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie polega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, należy przedłożyć: a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. Dz.U. Nr 114, poz. 740 z póź. zm.), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. (zał. nr 2). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy: a) dołączyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3), b) udokumentować potencjał techniczny i kadrowy lub dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) udokumentować dysponowanie mobilnego patrolu interwencyjnego, reagującego na udzielenie pomocy pracownikom ochrony w przypadku zagrożenia d) udokumentować dysponowanie niezależną łącznością umożliwiającą porozumiewanie się pracowników ochrony z patrolem interwencyjnym oraz służbami Policji, Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej i Miejskiej. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem)i pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 1 lub ust. 2 lub 3 oraz jej podpisem. 5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazane postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach
16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego
- Budowa punktu czerpania wody do celów p.poż z jeziora Pierty.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.