eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewino › Rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków na dz. Nr 47/6, 47/5, 47/9, 47/10,52, 53/1, 53/2, 47/8,43 w Gniewinie Gm. Gniewino.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Gniewino: Rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków na dz. Nr 47/6, 47/5, 47/9, 47/10,52, 53/1, 53/2, 47/8,43 w Gniewinie Gm. Gniewino.
Numer ogłoszenia: 204841 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , Kostkowo, ul. Wejherowska 24, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 058 6706655, faks 058 6706656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk-kostkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SPÓŁKA Z O. O. - 100 % udziału Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków na dz. Nr 47/6, 47/5, 47/9, 47/10,52, 53/1, 53/2, 47/8,43 w Gniewinie Gm. Gniewino..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków na dz. nr 47/6, 47/5, 47/9, 47/10,52, 53/1, 53/2, 47/8, 43 w Gniewinie Gm. Gniewino na podstawie projektów: budowlanego i wykonawczego oraz pozostałych dokumentów szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Realizacja zamówienia będzie prowadzona w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr AB9-VII-7351/99/08 z dnia 22.08.2008 r. wydaną przez Starostę Wejherowskiego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. Przedmiotem postępowania jest zamówienie sektorowe o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W zw. z art. 133 ust. 1 w.w. ustawy do udzielania tego rodzaju zamówień ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się. Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu zamówień w Gniewińskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o. o. (zwanym dalej GPK) zatwierdzonym Zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 17/2008 z dnia 01.12.2008 r. z późn. zm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 42.11.12.00 - 42.11.12.00 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.24 - Przepompowywanie 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank KBS GNIEWINO nr 45 8350 0004 4200 3897 2000 0010 (w innej formie zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8 SIWZ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający poprzez zamówienie porównywalne odpowiadające swoim rodzajem i wartością uzna wybudowanie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1000 m3/dobę lub rozbudowanie istniejącej mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków zwiększające jej przepustowość o min. 400 m3/dobę. Wartość każdego zamówienia musi być nie mniejszej niż 4 mln. złotych brutto. *UWAGA 1! W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako porównywalne, rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego tj. 10.11.2009 r. b. dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone w przedmiotowym postępowaniu: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji min. jednego zadania spełniającego warunek opisany w rozdz. 1.2 a. - osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - drogowej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; UWAGA! zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. funkcji. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że: - Dysponuje własnymi środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania: 2.1. Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2.2. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 2.3. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. Wykonawców będących: a) osobą fizyczną, którą b) spółką jawną, której wspólnika c) spółką partnerską, której partnera lub członka zarządu d) spółką komandytową oraz spółką komandytowo-akcyjną, której komplementariusza e) osobą prawną, której urzędującego członka organu zarządzającego - prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.5. Wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.6. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. od 1.1 do 1.3; 2.7. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 2.8. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.9. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.10. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem § 20 ust. 1 zał. nr 1 do Regulaminu; 2.11. Wszczęcie postępowania o popełnienie przestępstw, o których mowa w pkt. 2.4 i 2.5, stanowi podstawę wykluczenia z postępowania. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienie przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1.1 oraz 1.4 Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), c) zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 5.2.4 SIWZ, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 5.2.5 SIWZ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium wraz z dokumentami, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie). Oryginał tego dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 1 KADRY/ADMINISTRACJA przed upływem terminu składania ofert, zgodnie pkt 11.1 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienie przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1.2 Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: a) wykaz co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 5.1.2 a SIWZ. Należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach określonych w pkt 5.1.2 b SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: - kopie uprawnień budowlanych, - kopie decyzji lub zaświadczeń o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r - kopie aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. - życiorys zawodowy osoby, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, z którego będzie wynikało jego doświadczenie zawodowe co do zakresu polegającego na realizacji min. jednego zadania spełniającego warunek opisany w pkt 5.1.2a) SIWZ i czasu trwania. d) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.2.c SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy wypełnić załącznik nr 2 a do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienie przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1.3 Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 2 000 000 złotych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie, do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum, spółki cywilnej itp.) b) dokumenty o których mowa w punkcie 6.1. SIWZ - każdy ze wspólników, c) dokumenty o których mowa w p. 6.2 i 6.3 SIWZ z których będzie wynikało łącznie dla Wykonawców spełnienie warunku określonego w p. 5.1.2 i 5.1.3 SIWZ. d) dokumenty o których mowa w p. 6.6 SIWZ. 5. Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpk-kostkowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zainteresowani mogą pobrać SIWZ ze strony internetowej www.gpk-kostkowo.pl lub osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania i wniesieniu opłaty w wysokości 3 500,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o., Kostkowo, ul. Wejherowska 24, 84-250 Gniewino (pokój nr 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Powyższe stanowi realizację projektu pn. ,,Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gniewinie wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej,, nr POIS.01.01.00-00-099/09, w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I oś - Gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - Fundusz Spójności..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.