eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg Nieograniczony nr 24/09 na dostawę płynów infuzyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Wrocław: Przetarg Nieograniczony nr 24/09 na dostawę płynów infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 204570 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony nr 24/09 na dostawę płynów infuzyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg Nieograniczony nr 24/09 na dostawę płynów infuzyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zaoferują wyroby spełniające warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U.04.53.533 ze zm.) b)Wykonali minimum trzy zamówienia publiczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia (zgodnie z pakietami do których przystępuje Wykonawca), dla pakietu: 1)Pakiet nr 1- 900 000,00 PLN 2)Pakiet nr 2 - 230 000,00 PLN 3)Pakiet nr 3 - 20 000,00 PLN c) zapewnią praktyczny czas dostawy w ciągu - max. 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia d) zapewnią termin ważności dostarczanego towaru min. 6 m-cy (towar objęty terminem ważności podlega gwarancji) e) zaakceptują warunki płatności tj. termin płatności faktury 30 dni f) załączą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; umowa spółki cywilnej. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na Formularzu Oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. 5.zobowiązanie innego podmiotu, kiedy zaznaczono w Oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz, odpowiedź b w ust. 2. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Koncesję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 9. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Wykaz min. 3 dostaw o podobnej wartości i charakterze wraz z potwierdzeniem należytego wykonania umów, z okresu trzech ostatnich lat, chyba ze okres prowadzenia działalności jest krótszy, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie . Na potwierdzenie spełniania warunków przedmiotowych: 11. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu i do używania oferowane wyroby zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U.04.53.533 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o posiadaniu takich dokumentów i niezwłocznego przedstawienia ich na żądanie Zamawiającego. 12.ulotki informacyjne lub foldery oferowanych produktów w języku polskim,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5 we Wrocławiu Sekcja Umów i Zamówień Publicznych Bud. J piętro I pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ul. Koszarowa 5 51-149 Wrocław Sekcja Umów i Zamówień Publicznych Bud. J piętro I pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH - PŁYNY INFUZYJNE W OPAKOWANIU TYPU ECOFLAC PLUS I ECOLAV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH - PŁYNY INFUZYJNE PODSTAWOWE WG OPISU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PN 24/09 DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH - POZOSTAŁE PŁYNY INFUZYJNE W OPAKOWANIACH TYPU WOREK STERYLNY.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.