eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Twardogóra w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Twardogóra: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Twardogóra w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 20449 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Twardogóra w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Twardogóra w 2013 roku obejmujące 2 zakresy rzeczowe: ZAKRES 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco, polegające na: a) wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy (ubytku), b) posmarowaniu emulsją bitumiczną krawędzi remontowanych nawierzchni, c) wypełnieniu ubytków nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco o średniej grubości 5cm oraz zawałowanie walcem ułożonej warstwy, d) w przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej, e) uzupełnienie ubytku w nawierzchni po wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym. Jednostką obmiaru jest 1m2. Szacunkowa ilość: 500m2 powierzchni do remontu. ZAKRES 2 - Remonty nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki grysowo-emulsyjnej remonterem (Patcher) polegające na usunięciu spękań poprzecznych i podłużnych, likwidacji złuszczeń, oczyszczenie jezdni z zanieczyszczeń płynnych, chemicznych, i cząstek gruntu, oczyszczenie szczelin sprężonym powietrzem, wypełnienie ubytków mieszanką grysowo-emulsyjną o odpowiednich frakcjach wg potrzeb technologicznych, posypanie suchym grysem. Jednostka obmiaru 1 tona. Szacunkowa ilość 50 ton.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć przedstawienie wykazu wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 (Zakres 1) i remoncie cząstkowym nawierzchni mieszanką grysowo-emulsyjną remonterem Patcher w ilości nie mniejszej niż 50 ton (Zakres 2). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym i wówczas przedstawią pismne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia przedmiotowego potencjału) w szczególności: Mały walec wibracyjny o nacisku min. 200kg - 1 szt. (zakres 1), Piła do cięcia asfaltu - 1 szt. (zakres 1), Samochód samowyładowawczy z przykryciem o ładowności min. 5 ton lub termos do transportu masy o pojemności min. 2m3 - 1 szt. (zakres 1), Remonter natryskowy typu (Patcher) - 1 szt. (zakres 2). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra - pokój 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra - pokój 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKRES 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco, polegające na: a) wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy (ubytku), b) posmarowaniu emulsją bitumiczną krawędzi remontowanych nawierzchni, c) wypełnieniu ubytków nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco o średniej grubości 5cm oraz zawałowanie walcem ułożonej warstwy, d) w przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej, e) uzupełnienie ubytku w nawierzchni po wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym. Jednostką obmiaru jest 1m2. Szacunkowa ilość: 500m2 powierzchni do remontu. Ponadto, przed ułożeniem masy Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa m.in. znak A-14 oraz U-20 lub U-23 miejsc przygotowanych do uzupełnienia ubytku celem ich zabezpieczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKRES 2 - Remonty nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki grysowo-emulsyjnej remonterem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki grysowo-emulsyjnej remonterem (Patcher) polegające na usunięciu spękań poprzecznych i podłużnych, likwidacji złuszczeń, oczyszczenie jezdni z zanieczyszczeń płynnych, chemicznych, i cząstek gruntu, oczyszczenie szczelin sprężonym powietrzem, wypełnienie ubytków mieszanką grysowo-emulsyjną o odpowiednich frakcjach wg potrzeb technologicznych, posypanie suchym grysem. Jednostka obmiaru 1 tona. Szacunkowa ilość 50 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.