eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Rozbudowa budynku Urzędu Miasta w Redzie połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem przy ulicy Gdańskiej 33, działka nr 527/6 obręb 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Reda: Rozbudowa budynku Urzędu Miasta w Redzie połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem przy ulicy Gdańskiej 33, działka nr 527/6 obręb 1
Numer ogłoszenia: 204450 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89095 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Urzędu Miasta w Redzie połączonego łącznikiem z istniejącym budynkiem przy ulicy Gdańskiej 33, działka nr 527/6 obręb 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowie budynku Urzędu Miasta w Redzie wraz z infrastruktura towarzyszącą, z podłączeniem kanalizacji sanitarnej z instalacji wewnątrz działki, przyłączeniem wody z instalacji wewnątrz działki, przyłączeniem energii elektrycznej dla budynku z instalacji wewnętrznej oraz wewnętrznymi instalacjami wod-kan, co z węzła cieplnego w części istniejącej (w budynku rozbudowanym), zasilanego z ciepłowni miejskiej - istniejący węzeł cieplny, wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, instalacją wewnętrzną elektryczną i niskoprądową oraz odwodnieniem do kanalizacji deszczowej KD200 w ulicy Szkolnej. Przewiduje się również rozbudowę instalacji wentylacji oraz części istniejącej i połączenie jej z nowym budynkiem, przebudowę gazociągu przebiegającego przez działkę (zmiana trasy) oraz rozbiórkę budynku gospodarczego kolidującego z rozbudową. Połączenie z budynkiem istniejącym w miejscu tylnego wejścia do budynku istniejącego, planuje się wyburzenie pochylni oraz zamurowanie części okien w starym budynku. Inwestycja obejmuje również rozbudowę ciągów pieszych, jezdnych i miejsc parkingowych na działce. Budynek trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Wymiany budynku po rozbudowie 44,20m długości na 24,77m szerokości w najszerszych miejscach. Poziom zero posadzki parteru projektowanej budowy posadowiony 18,97m n.p.m., około 39cm ponad poziom terenu, dla pokonania różnicy wysokości - projektowane stopnie i pochylnia dla niepełnosprawnych zewnętrzne. Cały teren oraz budynek są dostępne dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowane pochylnie zewnętrzne oraz windę w części istniejącej, dostępna też z części projektowanej, niepełnosprawny ma możliwość dostania się samodzielnie na wszystkie kondygnacje. W obiekcie należy stosować drzwi bez progów, o szerokości 100cm skrzydła do pomieszczeń ogólnodostępnych, promień toalety - minimum 75cm w przestrzeni manewrowej dla wózków. Konstrukcja budynku żelbetowo - murowana, ściany z bloczków z bloczków silikatowych o gr. 20cm ocieplone 20cm wełny mineralnej, dach w konstrukcji drewnianej, nachylenie 34° ocieplane wełną mineralną gr. 25cm, kryty blachą. Obsługa komunikacyjna posesji z ulicy Szkolnej i Poniatowskiego, przez istniejące oraz projektowane zjazdy. Droga w zarządzie gminnym. Zaprojektowano 63 miejsca parkingowe, w tym 7 dla niepełnosprawnych. Zgodnie z wymogami planu miejscowego należy zapewnić 2 miejsca parkingowe na 100 m2 powierzchni użytkowej budynku plus 3 miejsca dla posiadaczy kart, oraz 1 miejsce parkingowe na 10 zatrudnionych. Dla takich wskaźników minimalne wymagania to 46 miejsc dla interesantów plus 3 miejsca na kartę plus 6 miejsc dla pracowników, co daje 55 miejsc parkingowych wymaganych planem. Zabudowa istniejąca : Działka nr 527/6, obręb 1 jest zabudowana częściowo budynkiem Urzędu wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek istniejący położony jest przy ul. Gdańskiej 33 w Redzie. Istniejący dojazd do nieruchomości z ulicy Szkolnej i Poniatowskiego. Sąsiedztwo posesji stanowią tereny zabudowy mieszkaniowej (od północy, wschodu i zachodu) oraz pas drogowy drogi krajowej nr 6. Na działce znajduje się również położony w głębi działki budynek gospodarczy do rozbiórki, parking, ciągi piesze i jezdnie. Sieci znajdujące się na terenie to gazowa, energetyczna, wodna, hydrantowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Dane liczbowe obiektu: 1. Powierzchnia zabudowy - 469,19 m2 2. Powierzchnia użytkowa - 1 438,40 m2 3 . Kubatura - 6 370,60 m3 Bilans terenu: 1. Powierzchnia działki - 4 138,00 m2 2. Powierzchnia zabudowy projektowana - 469,19 m2 3. Powierzchnia zabudowy istniejąca - 451,90 m2 4. Powierzchnia zabudowy po rozbudowie - 809,59 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDREM RYBAK Sp. z o. o. Sp. k, ul. Krótka 1, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4930674,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4655818,69

  • Oferta z najniższą ceną: 4655818,69 / Oferta z najwyższą ceną: 5661632,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.