eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozie › Rozbudowa i remont świetlic wiejskich w Małym Głęboczku, Wielkim Głęboczku i Wielkim Leźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Brzozie: Rozbudowa i remont świetlic wiejskich w Małym Głęboczku, Wielkim Głęboczku i Wielkim Leźnie
Numer ogłoszenia: 20439 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozie , Brzozie 50, 87-313 Brzozie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4912910, faks (065) 4912911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzozie.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i remont świetlic wiejskich w Małym Głęboczku, Wielkim Głęboczku i Wielkim Leźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa i remont istniejącej świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w m. Mały Głęboczek, gmina Brzozie działka nr 97/1; 99 obręb Mały Głęboczek. a) Stan istniejący: Teren działki na którym projektowana jest inwestycja zabudowany jest budynkiem świetlicy z pomieszczeniem na sprzęt Ochotniczej Straży Pożarnej, oraz wieżą sygnalizacyjną pożar. Budynek posiada zasilenie elektryczne z pobliskiej sieci napowietrznej, przyłącze wodociągowe i nieutwardzony dojazd. Budynek nie posiada podpiwniczenia. Budynek posiada przyłącze wodociągowe. Do tego przyłącza włączona zostanie projektowana instalacja wody zimnej. Woda ciepła przygotowywana będzie w pojemnościowym podgrzewaczu elektrycznym o poj. 80 l i w termie elektrycznej. Zestawienie powierzchni: Przed przebudową - powierzchnia zabudowy - 115,09m2 - powierzchnia całkowita - 150,52m2 - powierzchnia użytkowa - 101,91m2 - kubatura - 361,35 m3 - wymiary budynku - 16,06x7,38m - wysokość - 3,74m Po przebudowie - powierzchnia zabudowy - 127,69m2 - powierzchnia całkowita - 167,60m2 - powierzchnia użytkowa - 111,63m2 - kubatura - 580,86m3 - wymiary budynku - 18,0x7,38m - wysokość - 6,19m b) Projektowany układ komunikacyjny: Dojazd do projektowanego budynku zapewniają obecne drogi gminne. Zagospodarowanie działki zmieni się o: parametry techniczne budynku spowodowane jego rozbudową, wybudowaniem zbiornika na ścieki. Zbiornik na ścieki zlokalizowano na działce nie będącej własnością inwestora na podstawie użyczenia gruntu. Przeprowadzone zostaną następujące roboty budowlane: rozbiórka ściany szczytowej, dachu, i ściany szczytowej poddasza, dobudowa części mieszczącej pomieszczenia sanitarne, nadbudowa istniejących ścian budynku ze zwieńczeniem, wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem, wykonanie remontu istniejących pomieszczeń z wbudowaniem komina z przewodami wentylacyjnymi i spalinowym. Na zewnątrz budynku: wykonanie opaski betonowej budynku, części utwardzonej dojazdu i dojścia z kostki betonowej, zadołowanie zbiornika na ścieki, ocieplenie ścian istniejących i nowoprojektowanych. Projektowana rozbudowa nie przewiduje podpiwniczenia budynku. Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą do zbiornika projektowanego bezodpływowego , szczelnego. Przyjęto zbiornik KWH typu KWH ZB1.4-5 o pojemności czynnej 5,0 m3, O 1530 mm, Lc = 3930 mm. c) W zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego wchodzą min.: - przygotowanie placu budowy z ogrodzeniem i wydzieleniem drogi dojazdowej wewnętrznej-zaopatrzeniowej, - rozbiórka ścian, - wykonanie wykopu pod fundament dobudowy z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa pod nadzorem uprawnionej osoby. (ist. fundamenty powyżej projektowanych ław, - rozbiórka dachu i ścian szczytowych, od strony pom. straży do wys. Wieńca - nadbudowa ścian ist. z w wymurowaniem dobudowy budowa i wykonaniem wieńca, - budowa konstrukcji dachu z poszyciem z pokryciem, - ocieplenie stropodachu, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych, - wykonanie podłóg i posadzek, - roboty malarskie wykończeniowe wewnętrzne, - izolacja termiczna ścian zewnętrznych. 2. Rozbudowa i remont istniejącej świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Wielki Głęboczek gmina Brzozie działka nr 250/1 obręb Wielki Głęboczek. a) Stan istniejący: Teren działki na którym projektowana jest inwestycja zabudowany jest budynkiem świetlicy z pomieszczeniem na sprzęt Ochotniczej Straży Pożarnej, oraz wieżą sygnalizacyjną pożar. Budynek posiada zasilenie elektryczne z pobliskiej sieci napowietrznej i przyłącze wodociągowe. Budynek nie posiada podpiwniczenia. Budynek posiada przyłącze wodociągowe. Do tego przyłącza włączona zostanie projektowana instalacja wody zimnej. Woda ciepła przygotowywana będzie w pojemnościowym podgrzewaczu elektrycznym o poj. 80 l. Zestawienie powierzchni: Przed przebudową - powierzchnia zabudowy - 144,29m2 - powierzchnia całkowita - 161,28m2 - powierzchnia użytkowa - 127,50m2 - kubatura - 446,08m3 - wymiary budynku - 13,07x11,04m - wysokość - 4,04m Po przebudowie - powierzchnia zabudowy - 130,70m2 - powierzchnia całkowita - 155,85m2 - powierzchnia użytkowa - 133,67m2 - kubatura - 550,25m3 - wymiary budynku - 13,07x10,00m - wysokość - 5,26m b) Projektowany układ komunikacyjny: Dojazd do projektowanego budynku zapewniają obecne drogi gminne. Zagospodarowanie działki zmieni się o: parametry techniczne budynku spowodowane jego rozbudową, wybudowaniem zbiornika na ścieki. Zbiornik na ścieki zlokalizowano na działce będącej własnością inwestora. Przeprowadzone zostaną następujące roboty budowlane: rozbiórka dachu oraz całości wcześniejszej dokonanej rozbudowy budynku wraz z dobudowanymi pomieszczeniami sanitarnymi posadowionymi od jego południowo - wschodniej strony, rozbiórki dobudowy części mieszczącej pomieszczenia sanitarne, nadbudowa istniejących ścian budynku ze zwieńczeniem, wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem, wykonanie remontu istniejących pomieszczeń z wbudowaniem komina z przewodami wentylacyjnymi i spalinowym z także zmianą obecnej lokalizacji istniejącej wieży sygnalizacyjnej usytuowanej od strony pn. - zach. budynku na nowoprojektowaną lokalizację wieży. Na zewnątrz budynku: wykonanie opaski betonowej budynku, części utwardzonej dojazdu i dojścia z kostki betonowej, zadołowanie zbiornika na ścieki, ocieplenie ścian istniejących i nowoprojektowanych. Projektowana rozbudowa nie przewiduje podpiwniczenia budynku. Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą do zbiornika projektowanego bezodpływowego , szczelnego. Przyjęto zbiornik KWH typu KWH ZB1.4-5 o pojemności czynnej 5,0 m3, O 1530 mm, Lc = 3930 mm. c) W zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego wchodzą min.: - przygotowanie placu budowy z ogrodzeniem i wydzieleniem drogi dojazdowej wewnętrznej-zaopatrzeniowej, - rozbiórka ścian budynku głównego do wysokości 2,64m od poziomu istniejącej posadzki, - rozbiórka istniejącej części dobudowanej budynku, - wykonanie wykopu pod fundament dobudowy z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa pod nadzorem uprawnionej osoby. (ist. fundamenty powyżej projektowanych ław, - rozbiórka dachu i ścian szczytowych, od strony pom. straży do wys. wieńca, - nadbudowa ścian ist. z wymurowaniem dobudowy i wykonaniem wieńca, - budowa konstrukcji dachu z poszyciem z pokryciem, - ocieplenie stropodachu, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych, - wykonanie podłóg i posadzek, - roboty malarskie wykończeniowe wewnętrzne, - izolacja termiczna ścian zewnętrznych. 3. Rozbudowa i remont istniejącej świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Wielki Leźno, gmina Brzozie działka nr 99/3 obręb Wielki Leźno. a) Stan istniejący: Teren działki na którym projektowana jest inwestycja zabudowany jest budynkiem świetlicy z pomieszczeniem na sprzęt Ochotniczej Straży Pożarnej, oraz wieżą sygnalizacyjną pożar. Budynek posiada zasilenie elektryczne z pobliskiej sieci napowietrznej i przyłącze wodociągowe. Budynek nie posiada podpiwniczenia. Budynek posiada przyłącze wodociągowe. Do tego przyłącza włączona zostanie projektowana instalacja wody zimnej. Na nowoprojektowanym wodociągu zamontować wodomierz skrzydełkowy O 20 mm i zawór antyskażeniowy. Woda ciepła przygotowywana będzie w pojemnościowym podgrzewaczu elektrycznym o poj. 80 l. Zestawienie powierzchni: Przed przebudową - powierzchnia zabudowy - 196,72m2 - powierzchnia całkowita - 196,72m2 - powierzchnia użytkowa - 168,92m2 - kubatura - 695,96m3 - wymiary budynku - 24,72x8,06m - wysokość - 3,87m Po przebudowie - powierzchnia zabudowy - 217,00m2 - powierzchnia całkowita - 244,82m2 - powierzchnia użytkowa - 209,03m2 - kubatura - 968,06m3 - wymiary budynku - 27,65x8,06m - wysokość - 4,67m b) Projektowany układ komunikacyjny: Dojazd do projektowanego budynku zapewniają obecne drogi powiatowe. Zagospodarowanie działki zmieni się o: parametry techniczne budynku spowodowane jego rozbudową, wybudowaniem zbiornika na ścieki. Zbiornik na ścieki zlokalizowano na działce będącej własnością inwestora. Przeprowadzone zostaną następujące roboty budowlane: rozbiórka dachu oraz dobudowy części mieszczącej pomieszczenia sanitarne a także pomieszczenia straży, nadbudowa istniejących ścian budynku ze zwieńczeniem, wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem, wykonanie remontu istniejących pomieszczeń z wbudowaniem kominów z przewodami wentylacyjnymi i spalinowym. Na zewnątrz budynku: wykonanie opaski betonowej budynku, części utwardzonej dojazdu i dojścia z kostki betonowej, zadołowanie zbiornika na ścieki, ocieplenie ścian istniejących i nowoprojektowanych. Projektowana rozbudowa nie przewiduje podpiwniczenia budynku. Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą do zbiornika projektowanego bezodpływowego , szczelnego. Przyjęto zbiornik KWH typu KWH ZB1.4-5 o pojemności czynnej 5,0 m3, O 1530 mm, Lc = 3930 mm. Dla zapewnienia ogrzewania dyżurnego przewidziano grzejniki elektryczne o mocy grzewczej 1,5 kW każdy. Wszystkie pomieszczenia posiadać będą wentylację grawitacyjną poprzez kanały wentylacyjne murowane. Dla wzmożenia wentylacji wywiewnej pomieszczenia świetlicy przewidziany jest wentylator dachowy typu WD-20 o mocy 0,18 kW z podstawą dachową B/I, który zamontowany będzie na kanale wywiewnym murowanym. Nawiew poprzez infiltrację. Pomieszczenie straży wentylowane będzie poprzez wywietrzak dachowy typu A O 160 mm na podstawie dachowej typu B/III z ociekaczem. c) W zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego wchodzą min.: - przygotowanie placu budowy z ogrodzeniem i wydzieleniem drogi dojazdowej wewnętrznej-zaopatrzeniowej, - rozbiórka ścian budynku głównego do wysokości 2,40m od poziomu istniejącej posadzki, - rozbiórka istniejącej części dobudowanej budynku, - wykonanie wykopu pod fundament dobudowy z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa pod nadzorem uprawnionej osoby. (ist. fundamenty powyżej projektowanych ław, - rozbiórka dachu i ścian szczytowych, od strony pom. straży do wys. wieńca, - nadbudowa ścian ist. z wymurowaniem dobudowy i wykonaniem wieńca, - budowa konstrukcji dachu z poszyciem z pokryciem, - ocieplenie stropodachu oraz dachu krokwiowo-jętkowego, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych, - wykonanie podłóg i posadzek, - roboty malarskie wykończeniowe wewnętrzne, - izolacja termiczna ścian zewnętrznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiary robót, projekty budowlane obejmujący opisy techniczne robót z rysunkami technicznymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającą zbiory wymagań w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót, która stanowi Załącznik Nr 8 do specyfikacji. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające związane z przedmiotem zamówienia w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 28 000 PLN. słownie: dwadzieścia osiem tysięcy PLN. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 80 9484 1150 2200 0015 2725 0002, (z dopiskiem wadium na przebudowy i remont świetlic wiejskich w m. Mały Głęboczek, Wielki Głęboczek, Wielkie Leźno), 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót budowlanych, które polegały na przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 300 000 PLN dla każdego przebudowanego lub wyremontowanego obiektu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: a) Kierownik budowy-branża budowlana - musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych), b) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 900 000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone są w rozdziale 12 SIWZ pn. (Opis sposobu obliczenia ceny). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin zakończenia robót może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej ), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót; 3) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych wpisem do dziennika budowy potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania niniejszej umowy; 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzozie.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzozie, 87-313 Brzozie 50, pok. Nr 8 (I piętro) odpłatnie. Opłata za SIWZ 150 zł + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brzozie, 87-313 Brzozie 50, pok. Nr 11 (I piętro sala posiedzeń).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Działanie 4.1_413 Wdrożenie lokalnych Strategii rozwoju Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.