eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Kielce: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim.
Numer ogłoszenia: 204290 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , ul. Niska 2 H/2, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w województwie świętokrzyskim. Ww. inwestycja polega na przebudowie istniejącego budynku szkoły na funkcję Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego z infrastrukturą towarzyszącą w Podzamczu koło Chęcin Dz. nr ewid. 137/20. Usługi te związane są z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem procesu inwestycyjnego Przedsięwzięcia. 2. Inwestor Zastępczy w szczególności będzie odpowiedzialny za sprawdzenie dokumentacji projektowej, dokumentacja w posiadaniu Inwestora, przygotowanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, przeprowadzenie postępowania przetargowego, nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji technicznej, rozliczenie inwestycji z instytucjami finansującymi przedsięwzięcie. 3. Do zakresu obowiązków Inwestora Zastępczego w ujęciu ogólnym wchodzi zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach w/w kontraktu, które będzie obejmowało w szczególności: a) organizację, koordynację oraz nadzór, od sprawdzenia dokumentacji projektowej po prace budowlane i rozliczenie całej inwestycji z instytucjami finansującymi przedsięwzięcie. b) monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, c) wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), d) koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, e) rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów, zgodnie z wymaganiami: Świętokrzyskiej Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Finansujących oraz UE dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. f) końcowe rozliczenie finansowe kontraktu zgodnie z wymaganiami: j.w. g) związane z realizacją projektu. Szczegółowa charakterystyka obiektu zgodnie z załącznikiem Nr 2 SIWZ Charakterystyczne parametry techniczne budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego nad robotami uzupełniającymi Wykonawcy robót budowlanych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 000,00 PLN /słownie: dwa tysiące 00/100 PLN/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. wymagane jest wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu dla co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych kubaturowych o wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN każde (wartość inwestycji budowlanej)(słownie: pięć milionów złotych) 2. wymagane jest wykazanie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na usługę pełnienia funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu dla co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych kubaturowych o wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN każde (wartość inwestycji budowlanej)(słownie: pięć milionów złotych). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać następujących Specjalistów: a) Koordynator Projektu Kwalifikacje i umiejętności: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze. Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych; Szczególne doświadczenie zawodowe: doświadczenie w zarządzaniu budową w charakterze: kierownika (menedżera) zespołu Inżyniera Kontraktu, Kierownika Projektu lub Koordynatora Inwestora Zastępczego dla minimum jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie obiektu kubaturowego - o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN (słownie: pięć milionów złotych) Posiada znajomość przepisów Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych. Oświadczenie lub zaświadczenie o doświadczeniu winno być załączone do oferty. b) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i/lub kierownika budowy / robót; Oświadczenie lub zaświadczenie o doświadczeniu winno być załączone do oferty. c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności telekomunikacyjnej Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i/lub kierownika budowy / robót; Oświadczenie lub zaświadczenie o doświadczeniu winno być załączone do oferty. d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i/lub kierownika budowy / robót; Oświadczenie lub zaświadczenie o doświadczeniu winno być załączone do oferty. e) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w zakresie dostosowanym do przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; Ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie; Szczególne doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego i/lub kierownika budowy / robót; Oświadczenie lub zaświadczenie o doświadczeniu winno być załączone do oferty. Zamawiający przewiduje możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w różnych specjalnościach pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymogów dla poszczególnych funkcji. Zamawiający przewiduje funkcję Menedżera projektu. Funkcję Menedżera projektu można łączyć wyłącznie z funkcją inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1. Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. 2. Wystąpienie w nadzorowanych robotach budowlanych robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt.5 stosuje się odpowiednio. 3. Wystąpienie przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, 4. Wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, 5. Wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 6. Wydłużenie przewidywanego terminu na wybór wykonawcy robót budowlanych i podpisania umowy z Wykonawcą, 7. Brak lub przerwanie dofinansowania realizacji inwestycji z Unii Europejskiej. 8. Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 9. Wszelkie zmiany w harmonogramie powodujące, iż okres wykonania robót budowlanych zostanie wydłużony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/zamowienia-publiczne,417.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne ul. Niska 2H/2, 25-317 Kielce, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne ul. Niska 2H/2, 25-317 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.