eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Całodobowa ochrona fizyczyna obiektu, sprzątanie terenu wokół budynku urzędu i bieżąca konserwacja.Utrzymanie czystości w budynku adminitracyjnym.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Tomaszów Lubelski: Całodobowa ochrona fizyczyna obiektu, sprzątanie terenu wokół budynku urzędu i bieżąca konserwacja.Utrzymanie czystości w budynku adminitracyjnym.
Numer ogłoszenia: 204274 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tomaszowie Lubelskim, ul. Rolnicza 17, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6658241, fax 084 6660111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-tomaszow-lubelski.is.lublin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczyna obiektu, sprzątanie terenu wokół budynku urzędu i bieżąca konserwacja.Utrzymanie czystości w budynku adminitracyjnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej obiektu, sprzątanie terenu wokół budynku urzędu i wykonywanie bieżącej konserwacji. Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym. 2.Parametry obiektu: - pomieszczenia biurowe - 970 m2, w tym: - z wykładziną dywanową - 100 m2, - z wykładziną PCV - 870 m2, - sanitariaty - 80 m2, - ciągi komunikacyjne - 510 m2, - piwnice, w tym garaż - 312m2. 3.Powierzchnia działki wokół obiektu: - powierzchnia całkowita - 4.376 m2, w tym: - powierzchnia chodników, jezdni i parkingów - 1.430 m2, - powierzchnia trawników (terenów zielonych) - 2.386 m2, - powierzchnia zabudowy - 550 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Całodobową ochronę fizyczną mienia budynku administracyjnego i terenu Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Lubelskim przy ul.Rolniczej 17, z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) stała całodobowa ochrona budynku, b) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom urzędu wraz z ochroną obiektu i terenu urzędu, stosownie do wymogów Systemu ochrony w Urzędzie Skarbowym w Tomaszowie Lubelskim, c)sprawdzanie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń magazynowych, garaży, kotłowni i bramy wjazdowej, d) sprawdzanie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń: pokoi biurowych, okien oraz wyłączenia: term, bojlerów, oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogące spowodować pożar, a także zamknięcia kranów wewnątrz i na zewnątrz budynku biurowego - po godzinach pracy urzędu, e) monitorowanie instalacji sygnalizacyjnych: przeciw pożarowej, antywłamaniowej, antywybuchowej i innych, f) ciągłe przebywanie w miejscu pełnienia służby (budynek i teren urzędu), g) przestrzeganie zakazu przebywania w budynku urzędu pracowników i innych osób poza godzinami pracy urzędu - bez zezwolenia Naczelnika urzędu, h) niedopuszczanie na teren posesji urzędu osób zakłócających porządek publiczny, i) systematyczne dokonywanie obchodów (w toku pełnienia służby) budynku z zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia oraz wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia włamaniem, napadem, kradzieżą lub pożarem, j) prowadzenie sukcesywnej kontroli stanu ilościowego i jakościowego użytkowanego sprzętu oraz mienia przekazanego pod ochronę, wg wykazu, k) wydanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych i innych urzędu, l) codzienne informowanie o spostrzeżeniach i uwagach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie( m.in. Książki pełnienia służby), ł) prowadzenie ewidencji pracowników pracujących poza godzinami i dniami pracy urzędu, m) w sytuacjach nadzwyczajnych /np. pożar, zalania/, zagrożenie zdrowia i życia ludzi zawiadomienie odpowiednich służb / straż pożarna, policja, pogotowie ratunkowe / oraz Naczelnika urzędu lub osoby przez niego upoważnionej, ponadto udzielenie pomocy osobom i ochrona mienia przed zniszczeniem, w tym poprzez wykonywanie drobnych niezbędnych prac zabezpieczeniowych, n) pracownicy ochrony powinni wykonywać swoje czynności w stroju służbowym ( w mundurze ) Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym, o) pracownicy ochrony winni być wyposażeni w telefon komórkowy lub inne urządzenie, przy pomocy, którego będą mogli zawiadomić o zdarzeniach nagłych odpowiednie służby oraz upoważnionego pracownika urzędu, p) pracownicy ochrony wykonujący bezpośrednie czynności związane z ochroną osób i mienia urzędu powinni posiadać licencję pracowników ochrony fizycznej I - go stopnia wymagane ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, póz. 1221 z późn. zm.), 2)Sprzątanie terenu wokół budynku urzędu, z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a)utrzymanie porządku i czystości chodników, jezdni, parkingów, wokół kontenera na śmieci położonych na terenie obiektu Zamawiającego - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie, zmywanie zanieczyszczeń, systematyczne opróżnianie koszy na śmieci, bieżące utrzymanie składowisk nieczystości stałych w należytym stanie sanitarnym i utrzymanie porządku w szczególności po ich opróżnieniu przez zakład oczyszczania, b)koszenie trawników, c)likwidacja i łagodzenie negatywnych skutków zimy, utrzymanie komunikacyjności i bezpieczeństwa dróg dojazdowych, chodników dla pieszych, parkingów oraz schodów poprzez: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, posypywanie materiałem ciernym / piasek, sól / schodów i chodników na całej długości dróg dojazdowych, likwidacja / z zachowaniem ostrożności i wymogów bhp/ sopli lodowych i nawisów śnieżnych z zadaszeń i drzew, d)wykonywanie dekoracji flagami obiektu związanych z uroczystościami i świętami państwowymi, e)niezbędny sprzęt (np. kosiarka, łopaty) i materiały (np. piasek, sól) do wykonania zadania zabezpiecza Wykonawca. 3)Wykonywanie bieżącej konserwacji, z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a)wykonywanie drobnych napraw nie wymagających specjalistycznych uprawnień, np. naprawa klamek itp. (zaopatrzenia w niezbędne materiały dokonuje Zamawiający), b)monitorowanie pracy urządzeń i aparatury kontrolno - pomiarowej wskazującej prawidłowe funkcjonowanie kotłowni centralnego ogrzewania opalanej gazem, a w sytuacji awaryjnej informowanie o powyższym fakcie konserwatora i Naczelnika urzędu. 4)Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) codzienne wykonywanie czynności - w dniach pracy urzędu: - zamiatanie wszystkich posadzek i schodów, a następnie mycie ich na mokro, - odkurzanie powierzchni pokrytych wykładzinami dywanowymi, - zamiatanie i mycie na mokro powierzchni pokrytych wykładziną PCV, w pomieszczeniach biurowych, - mycie glazury i terakoty w łazienkach i toaletach, - szczególna dbałość o czystość w sanitariatach: mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych przy użyciu środka dezynfekującego, mycie na mokro luster, umywalek ( czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), - opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków foliowych w koszach i niszczarkach, - podlewanie i mycie kwiatów znajdujących się w ciągach komunikacyjnych i salach konferencyjnych, - inne niezbędne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu. b) czynności wykonywane raz w tygodniu: - ścieranie na mokro kurzu z biurek, szaf, blatów, parapetów i grzejników, - mycie powierzchni przeszklonych wewnątrz budynku oraz na informacjach, - mycie drzwi przeszklonych wraz z ościeżnicami, - sprzątanie dwóch samochodów służbowych. c) czynności wykonywane cyklicznie: - gruntowne czyszczenie i nakładanie powłok nabłyszczających powierzchni pokrytych wykładziną PCV /nie rzadziej niż raz na kwartał/, - mycie drzwi o ościeżnic / wg potrzeb nie rzadziej niż raz na kwartał/, - usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów i lamp oświetleniowych /raz w miesiącu/ - odkurzanie foteli tapicerowanych krzeseł (foteli szt.129, krzeseł szt.113), w miarę potrzeby czyszczenie środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego środka /nie rzadziej niż raz w miesiącu/, - odświeżanie pomieszczeń sanitarnych, środkami zapachowymi typu odświeżacze powietrza, kostki zapachowe o trwałości co najmniej 72 godzinnej / w miarę potrzeby/, - mycie poręczy i balustrad schodowych /raz na kwartał/, - mycie piwnic, w tym garażu - 312 m2 /nie rzadziej niż raz w miesiącu/, - mycie okien - o powierzchni 340 m2 /nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku /. d)W części pomieszczeń szczególnie chronionych (serwerownia, pokoje informatyków, pokoje NIP, kadry i składnica akt, magazyny) sprzątanie winno odbywać się w godzinach pracy pracowników w nich zatrudnionych i przy ich obecności. 5) Wykonawca zapewni wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w środki higieny osobistej typu: papier toaletowy i mydło w płynie, dla 72 pracowników i klientów urzędu (średnio około 40 - tu dziennie), wg potrzeb: pojemniki na mydło w płynie typu Kimberley Clark - 12 szt., pojemniki na papier toaletowy typu Kimberley Clark - 11 szt. 6) Wykonawca w celu należytego wykonania usługi sprzątania zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt urządzenia i sprzęt (np. odkurzacz, itp.), środki czystości, środki zapachowe oraz worki do koszy na śmieci i niszczarek. 7) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi sprzątania do stosowania sprzętu i środków czystości wysokiej jakości. Środki czystości powinny posiadać atesty PZH i skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, odpowiednie do danego rodzaju powierzchni. Stosowane urządzenia do sprzątania powinny posiadać certyfikat CE. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości środków i osób sprzątających, aby zapewnić rzetelne wykonanie wszystkich w/w czynności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają wymogi zawarte w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp oraz w siwz, 2) wykonali ( wykonują ) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 3) dysponują pracownikami w liczbie co najmniej odpowiadającej potrzebom realizacji niniejszego zamówienia, którzy nie są karani oraz są sprawni fizycznie do pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia, 4) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmujące okres trwania umowy w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż wartość złożonej oferty. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający wykluczy z ubiegania się o zamówienie: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidacje lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkowa, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp., 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do dostarczenia w terminie kompletnej Oferty na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji Wykonawcy i licencji pracowników, którzy w imieniu i na rzecz Wykonawcy będą wykonywać usługi w zakresie ochrony /dozoru/. Koncesja i licencje winny być wydane przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia. Okres ważności koncesji/ licencji nie może być krótszy niż termin realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wszystkie licencje, które zostały wyszczególnione w koncesji. 3)Oświadczenia Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art.22 ust.1 Pzp stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (niniejszy dokument składają tylko Wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.Nr 197poz.1661 z 2002 r.), 6) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) dla osoby/osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych / wykonywanych / w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów /referencji/ potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Usługi nie potwierdzone tak określonymi dokumentami (referencjami) nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu . Wykaz musi zawierać co najmniej dwie usługi wykonane bądź wykonywane z należytą starannością w zakresie przedmiotowego postępowania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do siwz, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków czystości i narzędzi/ urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca stanowiący zał. Nr 6 do niniejszej SIWZ 3) wykazu zawierającego dane pracowników, którzy bezpośrednio będą świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego oraz ich aktualne licencje pierwszego stopnia. Wykaz powinien zawierać co najmniej 5 pracowników etatowych (4 pracowników ochrony fizycznej oraz 1 pracownik pozostający w rezerwie na wypadek zwolnień lekarskich i urlopów) oraz co najmniej 2 pracowników wykonujących usługi sprzątania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres trwania umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Dokumenty wymienione powyżej powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.Jeżeli Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w ust.1 pkt 1, 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek, na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust.4 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z datą stosowną dla tych (ust.4) dokumentów. 6.Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ( w rozumieniu art.23 ust.1 ustawy) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Dokumenty składane w ofercie podpisuje lub potwierdza za zgodność z oryginałem pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 4) W miejsce oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ustawy, stosowne oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-tomaszow-lubelski.is.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Rolnicza 17 22-600 Tomaszów Lubelski pokój 116.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Rolnicza 17 22-600 Tomaszów Lubelski sekretariat pokój 116 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.