eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-06

Ogłoszenie nr 20404 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.

Szczecin: Świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2721-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 810543200, ul. ul. Korsarzy  34, 70-540  Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. +48914348311, faks +48914347984, e-mail zamek@zamek.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zamek-szczecin.top2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.312.1.2017.DO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz techniką cyfrową dla Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w roku 2017 na podstawie sukcesywnych zleceń udzielanych przez Zamawiającego. 2.Zlecenia wykonania poszczególnych wydawnictw oraz materiały, na podstawie których wydawnictwa powinny zostać wykonane, będą przekazywane przez Zamawiającego w formie elektronicznej. 3.Wykonawca będzie miał możliwość zrobienia korekty projektów po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Przedmiot zleceń, rodzaj materiałów z jakich mają być wykonane poszczególne zlecenia, nakład, ilość projektów oraz czas realizacji zadania określa załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały z jakich mają być wykonane zlecenia zapewni Wykonawca. Gotowe druki mają być dostarczane do siedziby Zamawiającego. 4.Zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący następujące czynności w zakresie druku materiałów promocyjnych techniką offsetową oraz cyfrową: 1)przygotowanie do druku materiału na podstawie przesłanego przez Zamawiającego projektu graficznego oraz przygotowanie na tej podstawie impozycji 2)przesłanie pliku poimpozycyjnego do akceptacji Zamawiającego 3)naświecanie płyt nazywanych potocznie blachami 4)włożenie blach do maszyny drukarskiej 5)uzupełnienie maszyny drukarskiej farbami 6)wydrukowanie materiału na arkuszach wg specyfikacji określonej przez Zamawiającego 7)poddanie wydrukowanych arkuszy uszlachetnieniom, np. lakier UV, laminat, 8)przycięcie arkuszy do formatów 9)poddanie przyciętych arkuszy procesom introligatorskim, np. falcowanie, bigowanie, zszywanie 10)spakowanie gotowego materiału i przygotowanie do transportu do siedziby Zamawiającego byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.. Zatrudnienie, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 5.Wymóg dotyczący zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie realizacji zamówienia dotyczy Wykonawcy jak również dalszych podwykonawców. 6.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dowodu zatrudnienia w postaci oświadczenia o zatrudnieniu pracowników wykonujących powyższe czynności z powołaniem czasokresu zatrudnienia, liczby pracowników oraz ich wymiaru czasu pracy a także zanonimizowanych kopii umów o pracę (uniemożliwiających identyfikację danych osobowych pracownika stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych) zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi. 7.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę powyższych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy umową cywilnoprawną. Za każdy przypadek stwierdzenia przez Zamawiającego niewypełnienia obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, niezależnie od ilości osób których uchybienie dotyczy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 złotych. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób zatrudnionych przez cały okres trwania umowy, w szczególności przez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia tych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9.W przypadku realizacji zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki określone powyżej, tzn. obowiązek składania oświadczeń i dokumentów opisanych powyżej oraz obowiązek zapłaty kar umownych z tym zastrzeżeniem, że w oświadczeniu Wykonawca wskaże podwykonawców, którzy zatrudniają poszczególne osoby. Wykonawca zobowiąże podwykonawcę do złożenia oświadczenia stanowiącego podstawę do przedłożenia własnego oświadczenia. Oświadczenie podwykonawcy będzie załączone do oświadczenia Wykonawcy. 10.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
Dodatkowe kody CPV: 79820000-8, 79822000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT133559.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zapol Sobczyk Sp.j. ,  piotr.rutkowski@zapol.com.pl,  al.Piastów 42,  71-062,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137844.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124417.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211322,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.