Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Bełchatów: Usługi w zakresie obsługi pomieszczeń
kuchenek oddziałowych, obrotu bielizną oraz obsługi pacjentów w Szpitalu
Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 204021 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie obsługi pomieszczeń kuchenek oddziałowych, obrotu bielizną oraz obsługi pacjentów w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie obsługi pomieszczeń kuchenek oddziałowych, obrotu bielizną oraz obsługi pacjentów w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 55.32.00.00-9 Usługi podawania posiłków 63.00.00.00-9 Usługi transportu wewnętrznego 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie obsługi pomieszczeń kuchenek oddziałowych, obrotu bielizną oraz obsługi pacjentów w Pawilonach A, B, C oraz na trzech piętrach budynku głównego (IV, V i VI) Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, codziennie w godzinach 07:00 - 19:00. 2) Zakres usług, o których mowa w pkt 1, uwzględnia trzy główne elementy składające się na przedmiot zamówienia, tj.: - czynności związane z żywieniem pacjentów w oddziale, - obowiązki związane z obrotem bielizny oddziałowej, - pozostawanie w dyspozycji pielęgniarki i wykonywanie obowiązków związanych z obsługą pacjentów. 3) Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 1 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do zaproszenia. 4) Zamówienie będzie realizowane przez wykonawcę usług przy użyciu sprzętu i urządzeń będących własnością Szpitala, w które wyposażone są pomieszczenia kuchenek oddziałowych. Wyposażenie to zostanie udostępnione Wykonawcy na czas obowiązywania umowy. Zasady użytkowania ww. wyposażenia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do zaproszenia. Wykaz sprzętu i urządzeń stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wyposażenie to zostanie przekazane Usługobiorcy protokolarnie po zawarciu umowy. Protokół będzie również uwzględniał pozostałe drobne wyposażenie pomieszczeń kuchenek oddziałowych, które nie zostało wymienione w załączniku nr 2 do wzoru umowy, takie jak: garnki, talerze, sztućce, kubki itp. Wykaz pomieszczeń kuchenek oddziałowych wraz z lokalizacją określa załącznik nr 2 do wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 55.32.00.00-9, 63.00.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD W KRAKOWIE ODDZIAŁ ŁÓDŹ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD W KRAKOWIE ODDZIAŁ ŁÓDŹ
- Spółdzielnia Inwalidów Naprzód w Krakowie, ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków, Oddział w Łodzi, ul. Traktorowa 126, 91-204 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115081,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79370,00
Oferta z najniższą ceną: 79370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79370,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Ekologiczny Park dla psów
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Pracowni cytostatyków w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dostawa linii dializacyjnych oraz igieł do hemodializy
- Dostawa produktów nabiałowych na potrzeby "Dobrego Posiłku" i sprzedaży kanapek
- Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W JURKOWIE
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.