eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont zespołu dźwigów osobowych w budynku SDM PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9 wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w okresie gwarancji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Szczecin: Remont zespołu dźwigów osobowych w budynku SDM PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9 wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w okresie gwarancji
Numer ogłoszenia: 203749 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809400, faks 091 4809575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zespołu dźwigów osobowych w budynku SDM PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9 wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w okresie gwarancji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zespołu dźwigów osobowych w budynku SDM PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9 wraz z robotami towarzyszącymi i serwisowaniem w okresie gwarancji. 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) remontu zespołu dźwigów osobowych w budynku SDM PASAT Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9 wraz z robotami towarzyszącymi, 2) serwisowanie zespołu starych dźwigów i wymienionych już w trakcie realizacji od czasu przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego robót, 3) serwisowanie wyremontowanego zespołu dźwigów wraz z pogotowiem dźwigowym przez okres od odbioru końcowego robót do końca gwarancji tj. 36 miesięcy. 4) wykonanie dokumentacji technicznej dla jednego z dźwigów wyposażonego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 81-72 i zgłoszenie dźwigu po spełnieniu wszystkich wymagań formalno-prawnych do Urzędu Dozoru Technicznego zmieniającą jego kwalifikację na dźwig dla ekip ratunkowych . 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Wymianę 3 szt. dźwigów, w tym: a) demontaż istniejących dźwigów osobowych ZUD W-wa typ OFA - 11 przystanków z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i przepisów, b) usunięcie zdemontowanych dźwigów w tym złomowanie i utylizacja elementów c) dostawę fabrycznie nowych dźwigów wraz z montażem (w tym jeden dźwig z wyposażeniem wymaganym dla dźwigów dla straży pożarnej), d) wykonanie prac budowlanych, elektrycznych i sanitarnych, e) wykonanie wszystkich niezbędnych prac podstawowych i towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia f) uzyskanie certyfikacji właściwego Urzędu Dozoru Technicznego (UDT), g) rejestracja dźwigów przez UDT O Sz-n, h) przygotowanie projektu i uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, i) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, protokołów badań, sprawdzeń, świadectw, atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na zastosowane urządzenia i materiały budowlane, j) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dźwigów z instrukcją obsługi , konserwacji i eksploatacji w języku polskim. 2) Serwisowanie zespołu dźwigów (jedna maszynownia) tj. konserwacja bieżąca wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym oraz naprawami nie objętymi gwarancją: a) starych dźwigów osobowych ZUD W-wa typ OFA - 11 przystanków od czasu przekazania placu budowy do odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń b) wymienionych przez Wykonawcę dźwigów przez okres gwarancji tj.: 36 miesięcy, liczonych od czasu protokolarnego odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń, zgodnie z zakresem czynności określonym : -w instrukcji konserwacji dźwigów osobowych danego producenta, -przepisami Dozoru Technicznego. Dźwignice i przenośniki. Wymagania ogólne : DT-DE-90/WO p. 2, 3, 7 obowiązki konserwatora. Szczegółowe warunki prowadzenia Pogotowia Dźwigowego zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 9 do SIWZ Uwaga : naprawy dźwigów nie objęte gwarancją (podczas realizacji robót), będą wykonywane na podstawie odrębnych zleceń, zgodnie z zatwierdzoną kalkulacją kosztów naprawy z zastosowaniem zaoferowanej w przetargu stawki roboczogodziny z narzutami oraz kosztów zakupu do faktury zakupowej Wykonawcy. 3) Wykonanie dokumentacji technicznej dla jednego z dźwigów wyposażonego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 81-72 i zgłoszenie dźwigu po spełnieniu wszystkich wymagań formalno-prawnych do Urzędu Dozoru Technicznego jako dźwigu przewidzianego dla ekip straży pożarnej, w tym między innymi : a) współpraca z projektantem Zamawiającego projektującym systemy i urządzenia przeciwpożarowe mająca na celu uwzględnienie w wykonywanej dokumentacji wymogów zawartych w obowiązujących przepisach i normach dotyczących urządzeń dźwigowych, b) wskazanie projektantowi systemu przeciwpożarowego możliwych rozwiązań technicznych zgodnych z certyfikatem producenta dźwigu, c) współpraca z wykonawcą prac instalacji i urządzeń przeciwpożarowych na etapie budowy, mająca na celu sprawdzenie poprawności wykonania, d) wykonanie dokumentacji kwalifikującej dźwig dla ekip ratunkowych, niezbędnej do odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z zakresem ujętym w Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót ( zał. nr 10 i 11 do SIWZ) oraz Przedmiarami Robót (zał. nr 12 i 13 do SIWZ). Zamawiający posiada: rzut maszynowni, przekrój przez szyb dźwigów, widok portali stanowiące odpowiednio załączniki nr 14, 15, 16 do SIWZ. 3. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 225.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej: a) dwóch robót budowlanych w zakresie remontu zespołu dźwigów osobowych wraz z robotami towarzyszącymi o wartości nie niższej niż 750 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Przez pojęcie zespół dźwigów Zamawiający rozumie minimum dwa dźwigi osobowe pracujące w grupie; b) dwóch rocznych usług w zakresie przeglądów i konserwacji zespołu dźwigów osobowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia. W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej: a) ważne uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnej, b) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV, - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób: Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia nie spełnia. 3. W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie pkt. III.5 (Próbki, opisy lub fotografie) w przypadku zaoferowania przez Wykonawce sprzetu, materiałów równoważnych Zamawiajacy żąda dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia 9np. w formie kart katalogowych itp.) potwierdzajacego potwierdzającego równoważność w zakresie parametrów i funkcjonalności określonych w SIWZ. Brak wskazania w ofercie modelu, producenta (typu) równoważnego sprzętu, materiałów, oznacza zaakceptowanie i wycenienie przez Wykonawcę rozwiązań wzorcowych,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - stawka 1 roboczogodziny - 5
  • 3 - narzut kosztów zakupu - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w związku z okresem przejściowym do zastosowania preferencyjnych obniżonych stawek VAT na usługi budowlano-remontowe oraz roboty konserwatorskie dotyczące obiektów budownictwa mieszkaniowego oraz dostawy obiektów budownictwa; Postanowienie to nie będzie miało zastosowania w przypadku, gdy okres przejściowy, o którym mowa powyżej zostanie przedłużony, 2) przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) zmiany wynagrodzenia związanego z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysów będących załącznikami nr 2/1, 2/2 do umowy lub wartość dokumentacji, o której mowa § 1 ust. 1 pkt. 4), 4) wystąpienia konieczności rezygnacji z wykonania dokumentacji technicznej dla jednego z dźwigów wyposażonego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 81-72 i zgłoszenie dźwigu po spełnieniu wszystkich wymagań formalno-prawnych do Urzędu Dozoru Technicznego zmieniającą jego kwalifikację na dźwig dla ekip ratunkowych z przyczyn niezależnych od zamawiającego. Wykonawca. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. 5) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: a) brak dostępu do pomieszczeń, w których przewidziano prowadzenie prac spowoduje przesunięcie terminu realizacji proporcjonalnie o ilość dni uniemożliwiających wejście do tych pomieszczeń; b) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) proporcjonalnie o czas trwania awarii. c) opóźnienia w dostawie elementów dźwigów i ich podzespołów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy proporcjonalnie o czas trwania tych opóźnień, d) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny ul.Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie Dział Techniczny ul.Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie pkt. II.2 -termin wykonania oprócz terminu wykonania robót jest 2) serwisowanie wyremontowanego zespołu dźwigów przez okres 36 miesięcy tj. od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń do czasu upływu gwarancji. 3) wykonanie dokumentacji niezbędnej do zakwalifikowania wykonanego jednego dźwigu po dostosowaniu całego obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych jako dźwigu dla ekip ratunkowych- w terminie do 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. Otwarcie ofert nastąpi 13.08.2010r. w siedzibie zamawijacego w Sali Tradycji pok. nr 58 o godz. 12:00.Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.