eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Częstochowa: Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
Numer ogłoszenia: 203723 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Częstochowie oraz do 17 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa śląskiego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do SIWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia poniesie Wykonawca, dotyczy to również wniesienia przedmiotowych materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy. Oferowane materiały biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 4 zadań: A)Zadanie nr 1 - papier; B)Zadanie nr 2 - materiały do archiwizacji (segregatory, teczki, pudelka archiwizacyjne); C)Zadanie nr 3 - materiały do archiwizacji (pudełka i przekładki tekturowe na wymiar); D)Zadanie nr 4 - materiały biurowe pozostałe; Poniżej 137 tys.euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty 25.25.71.00 - 25.25.71.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają doświadczenie w zakresie sprzedaży materiałów biurowych (dot. wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 2, 4) tj. wykażą się wykonaniem, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw materiałów biurowych na ogólną wartość min. 350 000,00 zł brutto, przy czym wartość każdej z wykazanych dostaw nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych dostaw materiałów biurowych na ogólną wartość min. 350 000,00 zł brutto, przy czym wartość każdej z wykazanych dostaw nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie, iż przedmiot zamówienia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy przedstawią: 1. Raport oraz odpowiadające mu orzeczenie do raportu z badań Laboratorium Jakości Papieru potwierdzające, że oferowany papier (dotyczy Zadania nr 1 poz. 1, 2 i 3 -Załącznik nr 2 do SIWZ) spełnia parametry opisane w SIWZ - z zawartych w dokumentach wyników badań musi wynikać jednoznacznie, że oferowany papier ma żądaną białość i gramaturę (dokument wymagany wyłącznie w przypadku złożenia oferty na Zadanie nr 1). 2. Próbki materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, wraz z ich szczegółowym opisem potwierdzającym spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w tym wskazaniem producenta poszczególnych artykułów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru. Poniżej 137 tys. euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów do archiwizacji (segregatory, teczki, pudelka archiwizacyjne);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do archiwizacji (segregatory, teczki, pudelka archiwizacyjne). Poniżej 137 tys. euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów do archiwizacji (pudełka i przekładki tekturowe na wymiar);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do archiwizacji (pudełka i przekładki tekturowe na wymiar). Ponizej 137 tys.euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.21.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostwa materiałów biurowych pozostałych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostwa materiałów biurowych pozostałych. Poniżej 137 tys. euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.25.71.00-5, 21.23.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.