To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-06
Ogłoszenie nr 20371 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.
Częstochowa: Utrzymanie czystości na przystankach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366635-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
150309847, ul.
Popiełuszki
4/6,
42-217
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(34)3664337, faks
(34)3664337, e-mail
zp@mzd.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): http://mzd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na przystankach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MZDiT.ZP.3411-510/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Przez całoroczne utrzymanie w czystości przystanków należy rozumieć oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu w tym usuwanie śniegu i lodu w okresie zimowym, opróżnianie koszy na śmieci , usuwania chwastów na przystankach, posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi w okresie zimowym oraz usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat. Do czynności utrzymania przystanków należy również w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, i uprzątnięcie nieczystości w przypadku wywrócenia kosza z odpadami. W tym wyjazdy interwencyjne na zlecenie Zamawiającego dotyczących stwierdzenia zaistnienia aktów wandalizmu i nieprawidłowości jednostkowych na przystankach z wszystkich stref poza harmonogramem wyjazdów. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Częstochowy, wyszczególnionych w załączonym do SIWZ wykazie, zwanym "Wykaz infrastruktury przystankowej", określającym powierzchnię oraz częstotliwość ich sprzątania - załącznik nr 1 do umowy. 2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji usługi utrzymania czystości na przystankach autobusowych i tramwajowych należy: 1) oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, 2) opróżnianie koszy na śmieci, o pojemności do 40 litrów, znajdujących się na terenie przystanku,, 3) usuwanie traw i chwastów na przystankach, 4) na bieżąco odśnieżanie, pryzmowanie śniegu tak, aby nie stanowiło to utrudnienia i zagrożenia bezpieczeństwa ruchu pasażerów, posypywanie materiałem szorstkim wszystkich przystanków tramwajowych i autobusowych oraz peronów autobusowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, 5) usuwanie śniegu z ławek na przystankach, 6) na bieżąco likwidowanie lodu i gołoledzi, 7) po okresie zimowym, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z przystanków materiałów szorstkich, 8) w przypadku wystąpienia gołoledzi lub intensywnych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest w ciągu min 1 godziny max 5 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia z MZDiT w Częstochowie (zgłoszenie interwencyjne) przystąpić (uruchomić brygadę) do usuwania skutków gołoledzi i opadów śniegu. Przystąpienie do usuwania skutków gołoledzi i opadów śniegu (uruchomienie brygad) oraz lokalizację rozpoczęcia prac należy zgłosić do MZDiT w Częstochowie, 9) usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat, 10) usuwanie na bieżąco ogłoszeń, plakatów i ulotek nie dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej z obiektów infrastruktury przystankowej 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - uporządkowanie przystanków w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu: - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, - uprzątnięcie nieczystości w przypadku wywrócenia kosza z odpadami w ciągu w ciągu min 1 godziny max 5 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego (zgłoszenie interwencyjne). Zgłoszenie będzie przekazywane w formie poczty elektronicznej lub telefonicznie na adres lub numer wskazany w § 2 ust.5 Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia o 5% zakresu prac określonych w ww. punktach. 5. Niezależnie od świadczenia usług, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany, jest w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 umowy (tj. bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia), do wykonywania każdego miesiąca do minimum 50 (pięćdziesiąt)- maksimum 150 (sto pięćdziesiąt) wyjazdów interwencyjnych w celu oczyszczenia wskazanego przez Zamawiającego przystanku autobusowego lub tramwajowego. 6. Wykaz i kategorie przystanków podlegające całorocznemu utrzymaniu w czystości oraz wykaz koszy na śmieci do opróżniania określa załącznik nr 1 do umowy. 7. Wymagane jest zamontowanie na sprzęcie o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ urządzenia do monitoringu satelitarnego. Pełny dostęp do monitoringu udostępniony będzie dla Zamawiającego i będzie elementem dodatkowej kontroli wykonanej usługi. Po ogłoszeniu wyników, a w przeddzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać System Satelitarnego Zarządzania pojazdami GPS. System ma umożliwić pełny monitoring ruchu pojazdów, czas pracy, dostęp do mapy, udostępnienie danych historycznych, harmonogramy pracy, dostęp do raportów administrowania systemem, archiwizację danych oraz transmisję danych. Dzień przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest umożliwić w siedzibie Zamawiającego dostęp w czasie rzeczywistym do pełnego monitoringu pojazdów wykorzystywanych przy realizacji usług. Warunkiem podpisania umowy będzie protokół sporządzony przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy stwierdzający poprawność zainstalowania i uzyskiwania danych z systemu GPS u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej archiwizacji danych pozyskanych z systemu Satelitarnego Zarządzania Pojazdami GPS oraz udostępniania ich na każdorazowe żądanie Zamawiającego, a także udostępnienie formy elektronicznej (mapy przejazdów wraz z ww. trybami pracy) na nośniku typu: płyta CD, DVD, Pendrive, USB Flash Drive, Flash Disc, za każdy miesiąc dla Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90610000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT563423.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 439441.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Bieżąca konserwacja urządzeń dźwigowych z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie MBA dla pracowników jst na terenie miasta Częstochowa, powiatu częstochowskiego, powiatu kłobuckiego, powiatu myszkowskiego
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 ul. Przestrzenna 68/70, 42-280 Częstochowa" - II postępowanie.
- Dostawa ręcznego, metrologicznego i laserowego systemu skanowania 3D dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej.
- Ochrona mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Zakopiańskiej i ul. Mazowieckiej od ul. Kieleckiej w kierunku północnym wraz z budową zbiornika chłonno-odparowującego.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.