eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Opracowanie projektu budowlanego i budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Płońsk: Opracowanie projektu budowlanego i budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku
Numer ogłoszenia: 203678 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, fax 023 6625511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlanego i budowa Sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej - opracowanie map do celów projektowych - opracowanie projektu budowlanego z podziałem na branże: architektoniczną, konstrukcyjną, instalacyjną wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami - uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnego pozwolenia na budowę - uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych na etapie opracowywania Prace projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Polskimi Normami. 2. Wybudowanie Sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku o parametrach technicznych: - kubatura: ok. 8100 m2 - powierzchnia użytkowa: ok. 1220 m2 - powierzchnia zabudowy: ok. 1247m2 3. Przyłączenie budynku do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, sanitarnej, deszczowej, energetycznej: - wybudowanie przyłącza wodociągowego z rur PCV - wybudowanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV - wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV - wybudowanie przyłącza do węzła cieplnego zlokalizowanego w Szkole Podstawowej nr 3 - rozbudowa węzła cieplnego wg warunków PEC - wybudowanie przyłącza energetycznego 4. Wybudowanie chodników o szerokości 2,5 m oraz opaski o szerokości 0,5 m wokół budynku z płytek chodnikowych. 5. Wybudowanie drogi pożarowej - ul. Wyspiańskiego ze zlokalizowanym wjazdem na teren szkolny od strony północnej Sali Sportowej. 6. Wyposażenie sali gimnastycznej: - sterowane elektrycznie tablice do koszykówki składane na sufit - elektroniczna tablica wyników - drabinki gimnastyczne - siatka dzieląca salę na dwie części - słupki do siatkówki - siatki zabezpieczające na okna Konstrukcja sali gimnastycznej tradycyjna: słupy nośne żelbetowe wylewane na budowie posadowione na stopach fundamentowych z wieńcami usztywniającymi i przystosowanymi do zamocowania wiązarów dachowych kratowych drewnianych, pomiędzy stopami fundamentowymi żelbetowymi ławy żelbetowe, w częściach socjalnych ławy fundamentowe żelbetowe. Ściany podziemia murowane z bloczków betonowych i ocieplone styrodurem 8 cm, ściany nadziemia murowane z bloczków betonu komórkowego i ocieplone styropianem samogasnącym 15 cm z tynkiem akrylowym cienkowarstwowym. Stropy nad parterem z płyt stropowych żerańskich. Wieńce żelbetowe wylewane na budowie. Konstrukcja dachu nad salą gimnastyczną drewniana kratowa, nad pozostałą częścią drewniana krokwiowa, pokrycie dachu blachą trapezową. Stolarka okienna PCV czterokomorowa o współczynniku przenikania 1,1 W/m2K. Okna sali gimnastycznej szklone szkłem hartowanym odpowiedniej grubości lub poliwęglanem czterokomorowym niekapiącym w razie pożaru. W pozostałej części okna PCV czterokomorowe o k=1,1 W/m2K. Drzwi sali gimnastycznej pełne połączone z korytarzem łączącym z częścią socjalną umieszczone w narożach Sali sportowej. Drzwi zewnętrzne wejściowe aluminiowe szklone szkłem hartowanym. Drzwi wewnętrzne do pomieszczeń płycinowe wzmocnione. Drzwi pomiędzy salą gimnastyczną a magazynkami min. 1.4 m drewniane wzmocnione. Podłogi w sali gimnastycznej sprężyste jak dla hal sportowych drewniane. Na ścianie pełnej od strony wschodniej drabinki gimnastyczne. Tynki sali cem-wap kat. IV z lamperią do wysokości 2,2 m. Okna sali otwierane z poziomu podłogi. Podłogi korytarzy - terakota antypoślizgowa; podłogi wc, pomieszczeń pomocniczych, natryskowni, przebieralni - terakota antypoślizgowa. Pomieszczenia natryskowni i wc - glazura do pełnej wysokości ścian. Pomieszczenia magazynków lamperie do wysokości 2,25 m, wyżej malowanie emulsyjne. Ściany sal pomocniczych i komunikacji - lamperie do wysokości 2,25 m, wyżej malowanie emulsyjne. Sala gimnastyczna - sufit podwieszany z wygłuszeniem. We wszystkich pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna. W Sali gimnastycznej 2 wentylatory elektryczne dachowe. Ocieplenia stropodachów - wełna mineralna 24 cm. Wyjścia ewakuacyjne, schody zewnętrzne, pochylne dla niepełnosprawnych wykładane płytkami antypoślizgowymi.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 t.j.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690) oraz zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Oryginalny kod CPV: 74.23.25.00 - Usługi projektowania fundamentów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.50.00 - Usługi projektowania fundamentów Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30 000 złotych, słownie: trzydzieści tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 7) posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą:spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, a w szczególności zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, 4) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę, 5) kosztorys ofertowy, 6) upoważnienie do podpisania oferty, wzór - załącznik nr 10, 7)informacja o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7, 8) w przypadku zatrudniania podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy o przygotowaniu do współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8, 9) każdy podwykonawca przedstawi wyciąg z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji, sposób reprezentacji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowę tej spółki, 11)uchwała wspólników zgodna z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa dwukrotną wartość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej i w takim przypadku wykonawca załącza umowę spółki, 12) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 13)każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 8.1 2); 8.2 1),2),3),4); 8.4 1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 14)zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 9, 15)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 8.2., 8.3, 8.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem), 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy wykorzystać załącznik nr 3 do SIWZ), 2)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), Wykonawca musi wykazać się realizacją minimum 1 roboty budowlanej identycznej lub podobnej z oferowanym przedmiotem zamówienia (należy wykorzystać załącznik nr 6 SIWZ), 4) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi oraz schematu organizacyjnego Wykonawcy (należy wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ), 5) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (należy wykorzystać załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) sprawozdanie finansowe albo jego część za 2006 rok, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2006,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 4) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 6) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści dokumentów. 7) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę,osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem,za zgodność z oryginałem. 8) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja-spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 88
  • 2. Czas gwarancji na roboty dachowe i obróbki blacharskie - 5
  • 3. Czas gwarancji na roboty budowlane - 5
  • 4. Czas realizacji całego zamierzenia inwestycyjnego - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy siwz można uzyskać pod n/w adresem: Urząd Miejski Referat zamówień publicznych 09-100 Płońsk,ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja), II piętro, pok. 212..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Kancelaria Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze) 09 - 100 Plońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.12.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.