eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO DLA DZIECI W AMERYCE POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY REHABILITACYJNEJ I LECZNICZEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-25

Olsztynek: ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO DLA DZIECI W AMERYCE POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY REHABILITACYJNEJ I LECZNICZEJ
Numer ogłoszenia: 203594 - 2013; data zamieszczenia: 25.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , Ameryka 21, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO DLA DZIECI W AMERYCE POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY REHABILITACYJNEJ I LECZNICZEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)budowę głównego wjazdu na teren i parkingi - dojazd i dojście do Szpitala od strony parkingu, b)budowę przyłączy: wody, kanalizacji deszczowej, zalicznikowego energii elektrycznej i ciepłownicze z istniejących przyłączy (własność inwestora) oraz oświetlenia terenu, c)budowę ciągów pieszych wraz z wyposażeniem, m.in. w : ławeczki i tory przeszkód dla dzieci o obniżonej sprawności, d)budowę basenu uzdrowiskowego - tylko do brodzenia wraz z fontanną, e)budowę inhalatorni, f)budowę parków kinezyterapeutycznych z podziałem na grupy wiekowe, g)budowę zespołu boisk sportowo-rekreacyjnych, h) adaptację budynku gospodarczego (obok byłej oczyszczalni) na cele zaplecza dla infrastruktury rehabilitacyjnej, i)budowę placyku na ognisko wraz z altaną, j)budowę schodów terenowych, k)adaptacji istniejących skarp i platform skłonu południowego, wyposażenie w schody terenowe i pochwyty, l)budowę altanek wypoczynkowych, m)budowę nowego ogrodzenia zewnętrznego wysokości 150cm, n)monitoring, o)rozbiórka starej portierni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Art.22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej: a/. jednej roboty budowlanej obejmującej wykonanie boiska sportowo - rekreacyjnego i/lub placów, parkingów, dróg wraz z infrastrukturą techniczną o wartości min. 1 mln. zł brutto. lub b/. jednej roboty budowlanej obejmującej roboty na obiekcie budowlanym wraz z infrastrukturą techniczną (sieć wodociągowa, kanalizacyjna, deszczowa, energetyczna, drogi i place, itp.) o wartości min. 1 mln. zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Art.22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia niżej wymienionych funkcji a) Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej/Kierownik budowy: Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlano-montażowymi jako kierownik robót branży budowlanej i lub kierownik budowy, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. b) Kierownik robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych jako kierownik robót sanitarnych, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. c)Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami jako kierownik robót branży elektrycznej, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. d) Kierownika robót drogowych: Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia niżej wymienionych funkcji a)Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej Kierownik budowy: Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlano-montażowymi jako kierownik robót branży budowlanej i lub kierownik budowy, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. b) Kierownik robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji sanitarnych jako kierownik robót sanitarnych, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. c)Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami jako kierownik robót branży elektrycznej, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na jednym obiekcie kubaturowym wraz z infrastrukturą techniczną o wartości robót min.500 000 PLN. d) Kierownika robót drogowych: Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami; co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami jako kierownik robót branży drogowej, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na 1 (jednym) zadaniu w zakresie budowy lub przebudowy drogi kat. Z lub wyższej kategorii. e) Kierownik robót telekomunikacyjnych: Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, co najmniej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami jako kierownik robót branży telekomunikacyjnej, liczone od daty uzyskania uprawnień zgodnych z powyższymi wymaganiami, w tym uczestniczenie w całym procesie inwestycyjnym min. na 1 (jednym) zadaniu w zakresie robót telekomunikacyjnych f) Kierownik robót - ds. zieleni Minimalne wymagania w stosunku do ww. osoby: wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa posiadający co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji terenów zielonych ogólnodostępnych (za tereny zielone ogólnodostępne uznaje się parki, zieleńce, jak również zieleń naturalna zachowaną w procesie tworzenia np. miasta, tj. lasy i zadrzewienia miejskie, skupiska zieleni. Poza personelem wskazanym w ofercie, Wykonawca musi mieć do dyspozycji w miarę potrzeb odpowiednio wykwalifikowany personel wspomagający (nie wykazany w ofercie), posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, w zakresie m.in.: robót rozbiórkowych, obsługi geodezyjnej i geologicznej, ochrony środowiska oraz pozostały personel niezbędny do prawidłowej realizacji zadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany terminu: 1)przedłużającej się procedury przetargowej na wybór Wykonawcy wynikającej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego 2)wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 3)odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4)Działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 5)wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 6)na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 7)w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp., których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 8)wystąpienie warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń , dokonywania obiorów, 9)wystąpienie nieprzewidzianych warunków geologicznych, archeologicznych, lub terenowych, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; 2. Innym w następujących przypadkach: 1)Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2)Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przestrony; 3)Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, lub inne zdarzenia losowe i przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania Ofert warunki określone w SIWZ; 4)Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania Ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 5)Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy P.z.p., pod warunkiem spełnienia warunków określonych we wzorze umowy. 6)Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna i udowodni, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania Ofert warunki określone w SIWZ, w terminie określonym we wniosku Zamawiającego; 7)W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego) b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c)aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego obejmującego również terminy realizacji. Uwaga: Wszystkie powyższe postanowienia tworzą katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - Dział administracji szpitala pok.nr. 404..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Recepcja Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach umowy finansowanej NR UDA-RPWM.02.01.02-28-001/10-00 z dnia 31.08.2010 oraz aneksu Nr UDA-RPWM.02.01.02-28-001/10-07 pn. ROZWÓJ FUNKCJI UZDROWISKOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO DLA DZIECI W AMERYCE POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY REHABILITACYJNEJ I LECZNICZEJ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.