eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiedź › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Gminie Niedźwiedź

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Niedźwiedź: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Gminie Niedźwiedź
Numer ogłoszenia: 203562 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Niedźwiedziu , Niedźwiedź 233, 34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie, tel. 018 3312772, faks 018 3317057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Gminie Niedźwiedź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych sprzed każdej nieruchomości zamieszkałej oraz niezamieszkałej na terenie Gminy Niedźwiedź oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Niedźwiedź tj. Urząd Gminy Niedźwiedź i zagospodarowanie odpadów komunalnych. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych) selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych) zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami 2) W wyniku podpisanej umowy Wykonawca w cenie ryczałtowej wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych, które będzie realizowane bez względu na warunki atmosferyczne, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. (dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów i 1100 litrów oraz workach (BIOODPADY). Pojemniki te są już w posiadaniu właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Niedźwiedź. W miejscach z utrudnionym dojazdem, pojemniki można zastąpić workami. Ilość zastąpionych pojemników workami nie może przekroczyć 20%. Worki w tym worki na BIOODPADY oraz pojemniki zostaną oznaczone przez Wykonawcę tzn.: nazwa, adres, tel. wykonawcy oraz nazwa frakcji odpadów gromadzonych w danym worku lub pojemniku, a także numer domu właściciela nieruchomości lub miejsce na wpisanie numer domu, z której będą te pojemniki lub worki odbierane. Worki te, których wytrzymałość będzie dostosowana do poszczególnych frakcji gromadzonych w nich odpadów o pojemności 120 litrów Wykonawca będzie dostarczał worki na wniosek zamawiającego dotyczy również worków na BIOODPADY. 3) Zmieszane niesegregowan) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów (łączna ilość pojemników 160sztuk) i 240 litrów( łączna ilość pojemników 50 sztuk). Do odbioru odpady niesegregowane będą wystawiane w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów będzie odbywał się według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z pojemników lub worków z poboczy dróg położonych najbliżej posesji poszczególnych właścicieli nieruchomości zamieszkałych (droga osiedlowa, gminna, powiatowa) - właściciel nieruchomości musi dostarczyć pojemnik lub worek na pobocze takiej drogi. Pojemniki oraz worki wykonawca oznaczy: nazwa, adres, tel. wykonawcy oraz nazwą ODPADY NIESEGREGOWANE, a także numer domu właściciela nieruchomości zamieszkałej( lub miejsce na wpisanie nr domu), z której będą te pojemniki bądź worki odbierane. 4) Segregowane w sposób selektywny odpady komunalne przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów oraz w workach na BIOODPADY. Odpady segregowane należy zbierać oddzielnie tzn. nie można mieszkać poszczególnych frakcji papieru, szkła tworzyw sztucznych, metali, bioodpadów. W miejscach z utrudnionym dojazdem pojemniki można zastąpić workami. Wykonawca będzie odbierał te odpady (z pojemników lub worków) z poboczy dróg położonych najbliżej posesji poszczególnych właścicieli nieruchomości zamieszkałych (droga osiedlowa, gminna, powiatowa) - właściciel nieruchomości musi dostarczyć pojemnik lub worek na pobocze takiej drogi. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Zmieszane ( niesegregowane) odpady komunalne z Urzędu Gminy Niedźwiedź będą gromadzone w pojemniku 1100 litrów (łączna ilość pojemników 2 sztuk). Wykonawca będzie odbierał te odpady z Urzędu Gminy Niedźwiedź raz na tydzień. 6) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach niezamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów 240 litrów oraz 1100 litrów (łączna ilość pojemników. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z posesji właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z pojemników oznaczonych przez. Na terenie gminy znajduje się około 60 nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w tym: 1. Szkoły- 4 w tym 2 zespoły placówek oświatowych 2. Przedszkola - 2 3. Ośrodek zdrowia - 1 4. Parafie rzymskokatolickie- 3 5. Cmentarze 3 6. Remizy OSP - 1 7. Hotel- 1 8. Apteki- 2 9. Inne działalności gospodarcze produkujące odpady (sklepy, tartaki, ośrodki wypoczynkowe, masarnie)- 46 Odpady komunalne segregowane z nieruchomości niezamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów. Do odbioru odpady segregowane będą wystawiane w pojemnikach. Odbiór odpadów będzie odbywał się jeden raz w miesiącu lub na zgłoszenie zamawiającego, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie odbierał te odpady z miejsc położonych najbliżej posesji właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 7) Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach w następujący sposób; a) odpady z tworzyw sztucznych (pojemnik lub worek oznaczony napisem : PLASTIK LUB TWORZYWA SZTUCZNE ) b) odpady z papieru, tektury, opakowania wielomateriałowe: (pojemnik lub worek oznaczony z napisem; PAPIER) c) odpady ze szkła kolorowego i białego:(pojemnik lub worek oznaczony napisem: SZKŁO) d) odpady ulegające biodegradacji (worek oznaczony napisem: BIOODPADY) e) odpady metalowe w workach z napisem METAL 8) Odpady wielkogabarytowe oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, będą odbierane przez Wykonawcę dwa razy w roku (wiosna, jesień) na zasadzie tzw. wystawki z pobocza dróg osiedlowych, gminnych, powiatowych na terenie gminy Niedźwiedź . 9) Przeterminowane leki zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w aptekach. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. wykonawcy, z napisem ZUŻYTE LEKI. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. 10) Zużyte baterie zbierane będą do pojemników odpowiednio zabezpieczonych ustawionych w Szkołach oraz budynku Urzędu Gminy Niedźwiedź. Pojemniki te dostarczy Wykonawca w ilości i wielkości ustalonej z Zamawiającym oraz oznaczy je: nazwa, adres, tel. Wykonawcy, z napisem ZUŻYTE BATERIE. Odpady te będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego. 11) Dodatkowy odbiór odpadów w ilości około 10 usług niesegregowanych, segregowanych, budowlanych, rozbiórkowych i wielkogabarytowych poza terminami wyznaczonymi w harmonogramie w danym sołectwie zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Niedźwiedź. Nr V/30/15 z dnia 22.04.2015. Wszelkie usługi dodatkowe mogą być wykonane tylko w dniach ujętych w harmonogramie. Zamawiający zobowiązany jest na min. 5 dni przed planowanym dniem odbioru powiadomić Wykonawcę o zleconej usłudze dodatkowej. Przewiduje się że w roku ilość usług dodatkowych nie powinna przekroczyć 15. 12) Charakterystyka Gminy Niedźwiedź: a) Powierzchnia Gminy Niedźwiedź 74,4 km2 b) Liczba mieszkańców w Gminie Niedźwiedź wynosi 7310 osób w zabudowie jednorodzinnej - szacunkowa liczba nieruchomości około 2000 (łącznie nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych). Szacunkowo zakłada się, że w roku 2016 przybędzie około 20 nowych nieruchomości do wykonania usług. c) Obecnie segregację prowadzi około 85% mieszkańców. d) W roku 2014 z terenu Gminy Niedźwiedź, odebrano 514,8 MG odpadów niesegregowanych, 214,4 MG odpadów segregowanych, 4,2 MG odpadów budowlanych oraz 31,2 MG odpadów wielkogabarytowych. 2. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapoznania się z warunkami terenowymi związanymi z realizacja zamówienia, tak aby na drogach z utrudnionym dojazdem był użyty właściwy tabor transportowy, umożliwiający sprawny odbiór odpadów i nie powodujący niszczenia dróg 2) dokonywania odbioru i transportu odpadów bez względu na warunki atmosferyczne. W utrudnionych przypadkach Wykonawca powinien odebrać odpady w inny sposób i nie przysługują mu roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. W sytuacjach szczególnie utrudnionych warunków dopuszcza się wydłużenie czasu odbioru odpadów o 24 godz. W stosunku do daty podanej na harmonogramie 3) ważenia wszystkich odebranych frakcji odpadów komunalnych w punktach wagowych zlokalizowanych na terenie własnej bazy oraz w miejscu przekazywania odpadów do składowania 4) wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia bioodpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. Kolejne partie worków na bioodpady będą dostarczane właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych gromadzących odpady w sposób selektywny na wniosek zleceniodawcy. Wykonawca winien posiadać potwierdzenie odbioru worków przez właściciela nieruchomości. 5) do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów z selektywnej zbiórki wystawionych do odbioru. Odbiór będzie dokonywany w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1700 6) jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Natomiast przeterminowane leki i zużytych baterie będą odbierane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego nie później niż 2 dni przed odbiorem. 7) do kontroli zawartości pojemników i worków bezpośrednio przed ich odbiorem z terenu przed nieruchomością w celu określenie prawidłowości posegregowania odpadów- zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Niedźwiedź. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej i notatki służbowej oraz do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości. Dokumentację należy dostarczyć w terminie 7 dni do zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest realizować odbiór odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą nr XXVIII/209/12 Rady Gminy Niedźwiedź z dnia 17 grudzień 2012 roku w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Niedźwiedź oraz Uchwały rady Gminy Niedźwiedź Nr XXIX/217/12 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczeń usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w zamian za uiszczona opłatę od właścicieli nieruchomości . 9) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich do Urzędu Gminy Niedźwiedź w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. Sprawozdania należy wykonywać zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca będzie świadczył obsługi zgodnie z harmonogramem: 1) Odpady zmieszane - w miesiącach : styczeń, luty marzec, kwiecień maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień 1 raz na miesiąc, natomiast w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień 2 razy w miesiącu. 2) Odpady segregowane- 1 raz na miesiąc 3) Odpady ulegające biodegradacji - 1 raz na miesiąc 4) Odpady wielkogabarytowe oraz budowalne - 2 razy w roku 5) Przeterminowane leki - na wniosek zamawiającego 6) Zużyte baterie- na wniosek zamawiającego 4. Wykonawca musi dysponować w trakcie wykonywania zamówienia samochodami specjalistycznymi i innymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami szczególnymi w liczbie: 1) minimum dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2) minimum trzy pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zebranych selektywnie, 3) minimum dwa małogabarytowe pojazdy przystosowane do odbioru zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych na terenach trudno dostępnych jak przysiółki, wąskie dojazdy, uliczki, nieruchomości położone na wzniesieniu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Niedźwiedź, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - dostawa pojemników - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zmiany: 1. podatku od towarów i usług, 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niedźwiedź, 34-735 Niedźwiedź 233 pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Niedźwiedź 34-735 Niedźwiedź 233, pokój nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.