eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa basenu krytego z zespołem fitness oraz zadaszonego lodowiska sezonowego przy ul. V Poprzecznej róg Rzeźbiarskiej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Warszawa: Budowa basenu krytego z zespołem fitness oraz zadaszonego lodowiska sezonowego przy ul. V Poprzecznej róg Rzeźbiarskiej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 203538 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, ul. Żegańska 1/512, 04-713 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5164340, fax 022 5164348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa basenu krytego z zespołem fitness oraz zadaszonego lodowiska sezonowego przy ul. V Poprzecznej róg Rzeźbiarskiej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres realizacji obiektu (budynek pływalni o kubaturze ok. 30.000 m3) wchodzą roboty konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, usprzętowienie wnętrza i akustyka, roboty sanitarne i elektryczne - instalacje i przyłącza, roboty drogowe i zagospodarowanie terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.21.22.11 - Lodowiska Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 130000 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony złotych). Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającej, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony złotych) wydanej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dysponują osobami, które zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie przedmiotowymi robotami budowlanymi, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. osób i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanych przez izbę). 4. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 1 zadanie inwestycyjne obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za zadanie inwestycyjne, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia kompleksową budowę budynku mieszczącego: pływalnię rekreacyjną, basen sportowy kryty lub park wodny, o powierzchni niecki basenowej nie mniejszej niż 200 m2. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 8.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. 5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej 30 pracownikami bezpośredniego wykonawstwa łącznie dla branży sanitarnej, elektrycznej i ogólnobudowlanej (łącznie z pracownikami ewentualnych podwykonawców). Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji, wraz z określeniem ich kwalifikacji i przewidywanego dla nich zakresu prac, opracowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 8.1.6 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). 5. Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalnościach: drogowej, konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, spełniające wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową wykonawcy lub łącznie środków finansowych i zdolność kredytową, tj. potwierdzająca, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000 zł (słownie: trzy miliony złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej 30 pracowników bezpośredniego wykonawstwa) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1 pok. 513, Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 12:30, miejsce: pok. 513.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.